

Tłumiki 2.2 16V
#21
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2008 - 08:21
Obejrzeli dookoła, posłuchali, sprawdzali też właśnie łączenie przy kolektorze, bo wg nich to mogło być przyczyną zwiększonego hałasu, ale stwierdzili że jest ok. Mówią że tak ma być. Powiedzieli że pewnie stary układ był lekko przytkany i dlatego było ciszej. Że ten się wypali, przytka i też po pewnym czasie będzie ciszej. :shock: Jakieś to dla mnie nieprawdopodobne, ale zobaczymy, pojeżdżę trochę to zobaczę.
Obok stała Vectra 2.0 16V którą przeparkowywali. Tam nie było ani grama basowego pomruku, więc wydaje mi się że to jednak nie może tak być. Zresztą.... na starym układzie (też nieoryginalnym) u mnie też nie było basowego pomruku mimo że miałem lekko uszkodzoną elastyczną złączkę, więc jak po wymianie złączki i wszystkich tłumików jest głośniej to ewidentnie coś jest nie tak. Normalnie jestem taki zły że aż mnie nosi. :bad:
Jestem pewien że tłumiki nie były dociągane po rozgrzaniu, myślisz że to może pomóc? Będę musiał spróbować.
#22
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2008 - 20:06
U mnie nie słychać żeby pierdział na złączeniu, ale puszcza i słychać to przy obciążeniu. Włącz "D", zaciągnij ręczny i posłuchaj pod spodem. Ja na razie nie mam czasu i tak jeżdzę.
Czy też masz takie zadławienie na wydechu jak przegazujesz go i puścisz? U mnie jak schodzi z obrotów to jest taki gulgot.
#23
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2008 - 20:31

Niestety nie mam automatu. U mnie też nie słychać pierdzenia na złączach, dopiero pod obciążeniem. Właśnie dziś odkryłem że na postoju basowy pomruk się podwaja po włączeniu klimy.
Dziś kupiłem klej do tłumików i pokleiłem wszystkie złącza i szczeliny, a także drenaż odprowadzający wodę, żeby wykluczyć wszystko. I co? I nic. Jak było basowo tak jest. :bad:
Co do gulgotu, to jak przegazuję i schodzi z obrotów to też mam takie "sportowe" gulgotanie. Nie pamiętam jak było na starym wydechu.
#24
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2008 - 21:22
Dociągnij jeszcze wydech i sprawdź czy coś sie zmieniło.
Jeśli chodzi o klejenie to dość trudno to zrobić - ciśnienie wypycha. Ja pokleiłem sobie złącze między kolektorem a dwururką i przez kilka dni było cicho. Pamiętaj o sprawdzeniu kolektora czy nie jest pęknięty.
Zastanawiam sie czy to nie jest od bogatej mieszanki. Przy nieszczelności jest to normalne. Jeśli nie to pomysły mi sie skończyły.
#25
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2008 - 20:00
Kolektor nie jest pęknięty.
Nie wiem jak z mieszaną, bo rzeczywiście czasem silnik przymula.
Ostatecznie pojechałem i założyłem stary wydech... i jest cisza. :shock: Przypominam że to jest jakiś no-name z jednym tłumikiem środkowym a nie dwoma jak oryginalnie w 2.2
Tak więc jak ktoś chce założyć dedykowany zestaw "polskiego" Bosala do 2.2 to zdecydowanie odradzam. Nie wiem jak inne zamienniki dostępne w Polsce, ale w zakładzie w którym dziś byłem stwierdzili że obecnie Bosal jest drogi i nic nie warty i już Asmet jest lepszy i cichszy. Niestety Asmet nie robi wydechów do 2.2.
Z mojej strony to na razie koniec w tym wątku. Pewnie będę kontynuował jak mi się obecny wydech rozpadnie.
#26
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 01:45
#27
OFFLINE
Napisany 05 września 2012 - 17:48
Kto jest producentem "kominów" na pierwszy montaż do naszych Omeszek ?
Eberspacher
#28
OFFLINE
Napisany 06 września 2012 - 02:12
Dziękuweczka:)Eberspacher
... aż się boje co krzykną za "kompletny":oonie:
#29
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:07
Czy końcowy tłumik z dwururką od 3.2 będzie pasować do bliźniaków środkowych od 2.2? Chciałbym sobie zmienić końcówki wydechu na podwójne od ULTERA ale nie takie co wychodzą z 1 tylko takie podwójne (każda z osobna)
2 Pytanie, jaki jest odstęp między rurkami wylotowymi z tłumika czy.dwa? (jeżeli by nawet podpasował pod bliźniaki środkowe z 2.2)
Ewentualnie:
Czy w ogóle warto się bawić w coś takiego?
http://allegro.pl/tl...3293406247.html ponoć dedykowany do seryjnego zderzaka, aczkolwiek wolałbym od czy.dwa + końcóweczki ulterowe

#30
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:11
Nie.Czy w ogóle warto się bawić w coś takiego?
http://allegro.pl/tl....293406247.html ponoć dedykowany do seryjnego zderzaka
Wydech z V6 pasuje do 2.2 miedzy tymi samymi wersjami nadwozia. Nic nie trzeba modzic.Czy końcowy tłumik z dwururką od 3.2 będzie pasować do bliźniaków środkowych od 2.2? Chciałbym sobie zmienić końcówki wydechu na podwójne od ULTERA ale nie takie co wychodzą z 1 tylko takie podwójne (każda z osobna)
#31
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:18
Nie.
Tak myślałem

Wydech z V6 pasuje do 2.2 miedzy tymi samymi wersjami nadwozia. Nic nie trzeba modzic.
obojętnie czy z czy.zero czy z czy.dwa? Bo w 2.5 chyba była 1 rurka na wylocie tak jak w 2.2?
#32
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:23
Tak. Ale tlumik tunera: Remus/Steinmetz/Irmscher mial 2 koncowki zawsze:)obojętnie czy z czy.zero czy z czy.dwa?
#33
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:30
Ale tlumik tunera: Remus/Steinmetz/Irmscher mial 2 koncowki zawsze:)
Wiem, ale tłumik tunera z końcówkami kosztuje 500zł, a używany od czy.dwa dostanę za 40-50zł + końcówki 100zł (za dwie) i mam całość


#34
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2013 - 21:34
Da rade taniej wyrwac. Zajrzyj na PW ode mnie:)ale tłumik tunera z końcówkami kosztuje 500zł
#35
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2013 - 10:16
mam pytanie jakie tłumiki do Omegi 2.0 16V?
http://allegro.pl/op...3275878306.html
http://allegro.pl/op...3273138201.html
http://allegro.pl/tl...3305181312.html
Myślę że wymienię cały zestaw. Tylko jakiej marki kłaść części?
#36
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2013 - 17:25
Myślę że wymienię cały zestaw. Tylko jakiej marki kłaść części?
bierz od nich http://allegro.pl/op...3320328577.html
sprawdzone
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#37
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2013 - 20:26
będzie pasował do mojej?
Miałem zamawiać Polmostrów i w sumie nie wiem co brać.
#38
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2013 - 20:39
Czy ten http://allegro.pl/op...3277218366.html
będzie pasował do mojej?
Miałem zamawiać Polmostrów i w sumie nie wiem co brać.
A do 2.2 nie jest podobny zestaw jak do 2.0? w 2.2 masz jak w v? 2 środkowe, które wchodzą w 1 końcowy?
#39
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2013 - 21:01
Dokładnie tak mam, 2 środkowe przechodzą w 1 końcowy czyli tak jak w V6. Cena podobna do tych Polmostrów. A tak w ogóle to jakby ktoś mógł polecić dobrego tłumikarza na mazowszu to chętnie skorzystam. Ostatni naprawiał plecionkę i tak sprawę spartolił, że szkoda pisać. Ostatnio trochę popytałem znajomych to gorzej to wygląda niż z mechanikami.
#40
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2013 - 09:04
