

Czujnik położenia przepustnicy.
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2018 - 17:20
Odgrzeje bo mam ten sam problem. Dolot długi a wiązka ecu z 95roku, zamieniałem kable. Wg. autodaty piny są od dołu numerowane, u mnie 1 od dołu masa po odpaleniu, 2-gi środkowy 5v po zapłonie, 3-ci ten od góry sygnał do ecu. Ja mam napięcie na 3-cim na wolnych obrotach 4.7V i dodając gazu spada. Kupiłem drugi czujnik i tak samo (sprawdziłem go na zasilaczu przed montażem to działał że rosło napięcie) W poprzednim czujniku to samo. To zamieniłem kable według porady z tego forum i wtedy stałe 5V jest na górze Pin 3 a zmienia się też maleje na 2-gim, masa zawsze na 1, silnik ma check i wysokie obroty po odpięciu czujnika normalne.
Jak to ma być podłączone?
Czy jeśli stałe 5V naprawde ma być na górze (3) to mogłem uszkodzić 2 czujniki że działają odwrotnie, także poza autem?
Wg. powyższego schematu napięcie wyjsciowe mierzy się między 2 a 3, przecież to są plusowe a 0v jest na 1?
Proszę o pomoc bo męczę się z tym od tygodnia, wiązke sprawdzałem itp. Co jeszcze może powodować za wysokie napięcie błąd 0120