Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ja usunąc błędy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ryhub

ryhub
  • 40 postów
  • Dołączył: 26-04-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 17 lipca 2008 - 12:25

od tamtej pory go nie widzialem. a szkoda bo zostawil 160 pln u mnie na kompie :mrgreen:


a moze znalazl tańszego diagnoste :mrgreen:
żartuje....

oki - to jak mowisz ze tam sa sprawdzone to kupie - pozatym mam tesciow w Opolu wiec podejda mi i kupia i przysla do kraka.

#22 OFFLINE   ryhub

ryhub
  • 40 postów
  • Dołączył: 26-04-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 18 lipca 2008 - 17:13

wlasnie sprawdzalem kabel przy wtyczce.
zdjalem tego kondonka co jest na wtyczce i sprawdzalem styki i kabelek - wszystko jak nowka - ani jednej oznaki przetarcia czy przegrzania.
Nie sprawdzalem kabla wzdluz calej jej tracy ani przy sterowniku.
Jedynie sprawdzalem czy nie ma przebicia miedzy nimi.
Ale zauwazylem ze kabel pod PIN 3 jest polaczony z Masą - czy tak ma byc?
Dzis robilem ponowy odczyt czujnika i wyszlo mi cos takiego:
2-3 - 50-130 ohm
1-2 - 14,8-15,0 ohm
wiec wychodzi na czasniety
jutro zamawiam nowy ale chcialem sie upewnic odnosnie tego kabla czy to jest masowy - pin3?

#23 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2008 - 19:32

Ja swój czujnik wałka znalazłem w sklepie FOTA.
Oryginalny GM/siemens za 125 PLn-ów i działa jak ta lala

http://www.fota.pl/f...7E0707B884A3DD6

#24 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2008 - 22:12

ryhub - poniwaz masz ome z 98 to zmierz miedzy pinem 1 -3 i 1 -2 . W 96 byla zmian kompa sterujacego i czujnikow ( w tym tez czujnika polozenia walkow
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#25 OFFLINE   ryhub

ryhub
  • 40 postów
  • Dołączył: 26-04-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 19 lipca 2008 - 14:18

czujnik kupiony w FOTA (120 PLN ale po znajomosci taniej)
wymiana 15 min na parkingu pod blokiem - jedyny problem byl w odkreceniu ju samego czujnika - tam jest jakis dziwny wkret na jakiegos torxa czy oskik takiego - ale poradzilem sobie z nasadowa "6" - jakos przypasowalo i oki.
Teraz w poniedzialek jade na kasowanie bledow i zobaczymy jak bedzie.
Narazie przejechalem ok 30 km i jest ok.

#26 OFFLINE   ryhub

ryhub
  • 40 postów
  • Dołączył: 26-04-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 23 lipca 2008 - 06:20

Panowie - po wymianie czujnika autko smiga (juz zrobione ok 1tyskm)
ale zauwazylem inne objawy, wiec - po resecie kompa i wymianie czujnika obroty mi dziwnie sie zachowuja (na PB i LPG) podczas zatrzymywania sie obroty sie utrzymuja przez ok 1-2 sek na poziomie 1100-1200 a potem spadaja na 750-800 i potem jest ok.
Czasami zdarzy mu sie zejsc troszke nizej (ok 650-750) ale to rzadko (np jak dohamowuje z duzej predkosci z ok 140km/h.
Czy moze to byc powod jakiegos lewego powietrza|? (sprawdzzalem wszystkie polaczenia na przewodoach i raczej nie ma mozliwosci)
A moze cos mi gaziarze pokabinowali z rura jaka dochodzi do filtra powietrza (wiem ze coz z nia robili bo mowili ze cos z nia nie tak)
Dadam ze przez wymiana czujnika i resetem kopa autko nie mialo takich objawow.

czekam na propozycje i podpowiedzi.

#27 OFFLINE   ryhub

ryhub
  • 40 postów
  • Dołączył: 26-04-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 24 lipca 2008 - 12:04

do powyzszego textu dodam iż po wlaczeniu klimy obroty mi rowniez chwilowo spadaja do ok 500.
Czy macie tak samo czy cos nie tak u nie?

#28 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lipca 2008 - 12:08

do powyzszego textu dodam iż po wlaczeniu klimy obroty mi rowniez chwilowo spadaja do ok 500.
Czy macie tak samo czy cos nie tak u nie?



wlaczenie sprezarki powoduje obciazenie dla silnika wiec naturalny jest skok obrotow w dol z tym ze zaraz powinien powrocic do swojej wartosci




 


#29 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 29 czerwca 2009 - 19:19

Panowie, to w jaki sposob skasowac bledy domowym sposobem?

#30 OFFLINE   Jelonek

Jelonek
  • 55 postów
  • Dołączył: 16-06-2008
  • Skąd: Trzebnica

Napisany 29 czerwca 2009 - 20:10

Panowie, to w jaki sposob skasowac bledy domowym sposobem?

Zależy jakie błędy:cool:
Jak błędy nie są stałe (czyli się nie powtarzają) to można odłączyć aku na jakieś 30min. i powinno być oki:D Ale jeśli powraca po odłączeniu aku to tylko komp (40-50zł)
Kto ma OPLA to ma [SIGPIC][/SIGPIC]hopla na jego punkcie;):dziura:

#31 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 czerwca 2009 - 20:14

Jesteś pewnien że w Dieslu tak samo jak w V6??



 


#32 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 29 czerwca 2009 - 20:50

bledy jakie posiadam to: 34, 49, 64 i tradycyjny 92... Wiec jaka metoda usunac te bledy. Dodam ze nie zauwazylem zeby kontrolka silnika sie zapalala wiec moze bledy nie powtarzaja sie co jakis czas. Pytanie jak w dieslu usunac te bledy samemu?

#33 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 01 lipca 2009 - 09:06

Czyli co, nikt nie powie mi jak to zrobic? :(