

Stall test
#1
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:00
moja kolo 2000 rpm na kazdym biegu
nie moja - slizgajaca sie skrzynia - 2500 rpm.
OPIS
http://forum.omegakl...highlight=stall
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:08
#4
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:16
GISKARD napisał/a:
gdzie ten opis tesowania...
http://forum.omegakl...highlight=stall
czy ten tst nie powoduje uszkodzenia skrzyni ???
#5
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:19
GISKARD napisał/a:
gdzie ten opis tesowania...
http://forum.omegakl...highlight=stall
czy ten tst nie powoduje uszkodzenia skrzyni ???
nie.
#6
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:30
#7
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:41
GISKARD napisał/a:
beast napisał/a:
GISKARD napisał/a:
gdzie ten opis tesowania...
http://forum.omegakl...highlight=stall
czy ten tst nie powoduje uszkodzenia skrzyni ???
nie.
_________________
jutro sprawdze żeby nie katować teraz sąsiadów bo by chyba :guns:
#8
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 05:43
Chodzi mi o obroty silnika bo diesel ma niższe niż benzyna.
Pozdrawiam.
#9
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 08:26
Test nie uszkodzi skrzyni, ale nie mozna go przeprowadzac za dlugo mo mozna ja przegrzac.
Jak ktos sie boi tak to moze rozpedzic auto do 10/15km/h, puscic zeby sie toczyl i wcisnac gaz na maksimum. Trzeba sprawdzic do jakiej wartosci skocza obroty chwilowo (za pierwszym razem). Predkosc dobierajcie tak, zeby nie spowodowac slizgania sie kol.
Chodzi o pokazanie jaka jest wydajnosc skrzyni glowie przekaznika.
Prawdziwy stall test przeprowadza sie na wyjetej skrzyni w maszynie. Ten nie jest tak dokladny, ale lepszy rydz niz nic.

Predkosc powinna byc podobna dla wszystkich silnikow, chociaz tak naprawde jest zalezna od zastosowanego konwertra (bylo ich wiele w Omegach)
#10
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 18:56
Opis odnosi sie do sprawdzania skrzyn automatycznych i wiekszosc powinna miec 2500 obrotow. Omega przy tym tescie ma tylko 2000. Nalezaloby naniesc poprawke. Staram sie wyjasnic skad ta roznica.
Test nie uszkodzi skrzyni, ale nie mozna go przeprowadzac za dlugo mo mozna ja przegrzac.
Jak ktos sie boi tak to moze rozpedzic auto do 10/15km/h, puscic zeby sie toczyl i wcisnac gaz na maksimum. Trzeba sprawdzic do jakiej wartosci skocza obroty chwilowo (za pierwszym razem). Predkosc dobierajcie tak, zeby nie spowodowac slizgania sie kol.
Chodzi o pokazanie jaka jest wydajnosc skrzyni glowie przekaznika.
Prawdziwy stall test przeprowadza sie na wyjetej skrzyni w maszynie. Ten nie jest tak dokladny, ale lepszy rydz niz nic.![]()
Predkosc powinna byc podobna dla wszystkich silnikow, chociaz tak naprawde jest zalezna od zastosowanego konwertra (bylo ich wiele w Omegach)
przy takim tescie skoczyly mi do 2000 i zaczal ciagnac. test robiony na rozgrzanej skrzyni i wrzuconym D - 15 km.h obroty po puszczeniu gazu - 500-600. po gwaltownym wcisnieciu kolo 2000 i ciagnie
#11
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 20:43
#12
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 21:01
R - 2000 tyś.obr.
1 - 2000 tyś.obr.
to dobre wyniki czy złe


samochodzik stoi w miejscu...

ale dupencja fajnie przysiada i słychać jak sinik pięknie pracuje pod obciążeniem... ale pieknie mruczy...

V6 - :ok:
#13
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 21:05
Jak coś się dowiem to napiszę, ale wychodzi na to, że 2000 to poprawne obroty.
#14
OFFLINE
Napisany 12 lipca 2008 - 08:37
Podałem standardowy test, więc teoretycznie źle, ale każda Omega ma tak samo. Przez przypadek znalazłem na LOBie ten sam problem i nikt go nie rozwiązał.
Jak coś się dowiem to napiszę, ale wychodzi na to, że 2000 to poprawne obroty.
no wlasnie na lob tez chlopaki mieli po 2000 rpm wiec moze to jest prawidlowa wartosc przy naszej skrzyni.
#15
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2008 - 07:06
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2008 - 20:34

ale jest mozliwosc ze mam zbyt malo oleju wycieka delikatnie przy selektorze ( w samko stwierdzili ze wycieknie tyle ile ma wyciec :tere-fere: i wiecej nie bedzie a poziom w ten sposob otrzymany i tak bedzie ciut wyzszy niz minimum - prawda li to ??)
to byl wynik na benzynie - na gazie wyszlo mi po ok 1900 - ale mam zle wyregulowana instalke i na gazie slabiej ciagnie
pozdrawiam
#18
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2008 - 08:26
1900 – przestroj instalacje, bo ma za malo mocy.
#19
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2008 - 11:48
- z wcisnietym hamulcem 2000 obr. jak drut
- podczas jazdy wydawalo mi sie jakby skrzyniqa ciagnela troche wyzej niz 2000 (2100 - 2200) ale to oczywiscie takie wrazenie
test robiny i na lpg (II gen) i na benie - wynik ten sam
Olej: ma 85.000 przejechane
Skrzynia ma przejechane 187.000
12 rok bezawaryjnie
zero wyciekow
[B]
#20
OFFLINE
Napisany 16 października 2008 - 17:48
na benzynie nie sprawdzalem