Łożysko oporowe czy wysprzęglik ?
#1 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2008 - 12:24
#2 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2008 - 17:52
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#3 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2008 - 18:18
Wysprzęglik to jest to włąsnie łożysko oporowe.
Jedni mówią tak a inni tak.
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2011 - 19:51
troche odswierze temat, czy ktos wymienial same lozysko wysprzeglika? koszt okolo 50-80zl wysprzeglik 300-450zl latwa wymiana ?
#6 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 23:29
Witam,
troche odswierze temat, czy ktos wymienial same lozysko wysprzeglika? koszt okolo 50-80zl wysprzeglik 300-450zl latwa wymiana ?
Wymiana bardzo łatwa jak już wyjmiesz skrzynie:) A jeśli chodzi o wyjęcie skrzyni to już nie takie proste i łatwe:)
#7 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 19:08
#8 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 19:11
problemem jest zdjęcie skrzyni, a wyjęcie łożyska to tak samo łatwe jak wyjęcie telefonu z kieszeni spodni zdejmiesz je ręką.jesli chodzi o wyjecie skrzyni tym sie nie martwie chodzi tylko o to czy to lozysko z wysprzeglika mozna spokojnie bez nerwow wyciagnac bo slyszalem rozne opinie na ten temat wymianiales samo lozysko?
#9 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 19:24
problemem jest zdjęcie skrzyni, a wyjęcie łożyska to tak samo łatwe jak wyjęcie telefonu z kieszeni spodni zdejmiesz je ręką.
Trafne porównanie do telefonu hehe:p
#10 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 19:31
pozdro,
#11 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2011 - 19:36
Więc jakość ich pozostawia wiele do życzenia
#12 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2011 - 21:00
#13 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2011 - 21:04
#14 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2011 - 23:26
#15 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2012 - 21:35
#16 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2012 - 22:24
dwu mas powinieni charcholic ale po wcisnieciu sprzegla i puszczeniu powinien przestawać tak ma kolega w vc 2.2 dti i ma 500 tys km nalatane ale lata sprzeglo
Nie tak do końca, są na pewno moje posty. U mnie dwumas padł przy lekko ponad 200tys(96% przebieg org.) czasem tak się dzieje. Ale do benzyny nie ma dramatu za używkę w dobrym stanie ze sprzęgłem zapłaciłem 100zł
#17 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 20:12
trochę odkopie temat co mi wysiadło,jeżeli po wciśnięciu sprzęgła dziwne metaliczne dźwięki wydobywają się z pod maski,jakby jakieś łożyska latały:( biegi ciężko wchodzą (1 i wsteczny czasem potrzeba dużej siły żeby wbić) ,szarpie
usterka z dnia na dzień
czytając ten temat podpatrzyłem ceny docisk+tarcza w IC (przy założeniu,że to padło) to jak dobrze widziałem koszt tych części to około 1200zł luk - sachs ?????
#18 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 20:44
#19 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 20:59
Wicek mógłbyś dać namiary na zakup tych części do omegi 2.5 td ,ja coś krzywo szukam
#20 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2012 - 21:26
to wymiana nie powinna być droższa niż 150 zł.
Ciekawe kto zrzuci skrzynie za tą kasę? Chyba tylko kolega.