Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

W trakcie jazdy liczniki przestały działać


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   szyszak

szyszak
  • 8 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Skarland

Napisany 11 listopada 2008 - 21:47

Dzieki wielkie Bede szukal...

#22 OFFLINE   Dzesiu

Dzesiu

    SUZUKI!

  • 38 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 12 listopada 2008 - 14:07

Na poczatek polecem sprawdzic ladowanie, ja mialem za niskie a wrecz wogole zanikalo, alternator powodowal zwarcie, samochod w trakcie jazdy umieral zapalaly sie wszystkie lampki kontrolne po odpaleniu z pychu zaskakiwal natomiast po zatrzymaniu przez 30 min zadnej reakcji.
Omega 2.0 16v nastepna bedzie tez omega. Podpisano fanatyk japońskich samchodów. Co krowa to krowa :)

#23 OFFLINE   kovi1983

kovi1983
  • 8 postów
  • Dołączył: 04-02-2010
  • Skąd: pomorskie

Napisany 21 lipca 2010 - 22:47

Witam wszystkich klubowiczów i posiadaczy Omeg.
Mam omegę 2.0 16v (94 rok) Mój problem polega na tym że w trakcie jazdy również zapala mi się kontrolka z akumulatorem i licznik obrotów i prędkościomierz lecą do zera. Mogę co prawda jechać dalej i jak się zatrzymam i wyłączę silnik oraz ponownie go uruchomię problem znika-CO TO MOŻE BYĆ ZA DZIADOSTWO??? Proszę o pomoc i jakieś uwagi-SERDECZNE DZIĘKI

#24 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 lipca 2010 - 07:52

Uszkodzony regulator napięcia lub padnięte szczotki to mogą być



 


#25 OFFLINE   wojt199

wojt199

    www.rajdowetrojmiasto.pl

  • 4 postów
  • Dołączył: 03-04-2009
  • Skąd: Gdańsk\LidzbarkW.

Napisany 27 lipca 2010 - 19:56

mam pytanie, zeby wyjąć alternator w V6 wystarczy odkrecic dwie szpilki czy jest jeszcze gdzies przykrecony, bo odkrecilem je a altek ani drgnie i nie chce czegos uszkodzic ;/

#26 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lipca 2010 - 20:15

mam pytanie, zeby wyjąć alternator w V6 wystarczy odkrecic dwie szpilki czy jest jeszcze gdzies przykrecony, bo odkrecilem je a altek ani drgnie i nie chce czegos uszkodzic ;/


2 szpilki od spodu kontrowane. potem podwaz i powinien wyjsc