Dzieki wielkie Bede szukal...


W trakcie jazdy liczniki przestały działać
Rozpoczęte przez
snajper$
, 22 cze 2008, 11:25
25 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 21:47
#22
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2008 - 14:07
Na poczatek polecem sprawdzic ladowanie, ja mialem za niskie a wrecz wogole zanikalo, alternator powodowal zwarcie, samochod w trakcie jazdy umieral zapalaly sie wszystkie lampki kontrolne po odpaleniu z pychu zaskakiwal natomiast po zatrzymaniu przez 30 min zadnej reakcji.
Omega 2.0 16v nastepna bedzie tez omega. Podpisano fanatyk japońskich samchodów. Co krowa to krowa

#23
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2010 - 22:47
Witam wszystkich klubowiczów i posiadaczy Omeg.
Mam omegę 2.0 16v (94 rok) Mój problem polega na tym że w trakcie jazdy również zapala mi się kontrolka z akumulatorem i licznik obrotów i prędkościomierz lecą do zera. Mogę co prawda jechać dalej i jak się zatrzymam i wyłączę silnik oraz ponownie go uruchomię problem znika-CO TO MOŻE BYĆ ZA DZIADOSTWO??? Proszę o pomoc i jakieś uwagi-SERDECZNE DZIĘKI
Mam omegę 2.0 16v (94 rok) Mój problem polega na tym że w trakcie jazdy również zapala mi się kontrolka z akumulatorem i licznik obrotów i prędkościomierz lecą do zera. Mogę co prawda jechać dalej i jak się zatrzymam i wyłączę silnik oraz ponownie go uruchomię problem znika-CO TO MOŻE BYĆ ZA DZIADOSTWO??? Proszę o pomoc i jakieś uwagi-SERDECZNE DZIĘKI
#24
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2010 - 07:52
Uszkodzony regulator napięcia lub padnięte szczotki to mogą być
#25
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:56
mam pytanie, zeby wyjąć alternator w V6 wystarczy odkrecic dwie szpilki czy jest jeszcze gdzies przykrecony, bo odkrecilem je a altek ani drgnie i nie chce czegos uszkodzic ;/
#26
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 20:15
mam pytanie, zeby wyjąć alternator w V6 wystarczy odkrecic dwie szpilki czy jest jeszcze gdzies przykrecony, bo odkrecilem je a altek ani drgnie i nie chce czegos uszkodzic ;/
2 szpilki od spodu kontrowane. potem podwaz i powinien wyjsc