Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wyciecie katalizatorow


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
186 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   charzun

charzun
  • 76 postów
  • Dołączył: 24-06-2010
  • Skąd: Płock

Napisany 10 lutego 2011 - 22:57

Jezeli to sa do pojemnosci 1.8 czyli ja wstawilem 2 takie (na lewa i prawa strone) wiec lącznie byloby na 3,6l a ja mam 3.2 ;) Czyli lepiej chyba jak jest taki zapas? Zreszta motor dobrze chodzi (nie czuc roznicy w mocy) i jest cicho.. i o to mi chodzilo...
A na ile czasu to wytrzyma to tez jest zbedne bo mnie to nowe kosztowalo 250zl ze wspawaniem..

#142 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 lutego 2011 - 23:29

A masz może porównanie do fabrycznych jak cicho jest?

#143 OFFLINE   TEQUILA

TEQUILA

    SQUAD LUBUSKI , I came back ;-)

  • 429 postów
  • Dołączył: 25-08-2009
  • Skąd: skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2011 - 13:57

Sory ze w tym temacie..
Mam strumienice i ten metaliczny dzwiek juz mnie doprowadza do szalu.. Jak mozna go zlikwidowac nie wspawujac katow? Jakies zwykle tlumiki zamiast strumienic jakbym wstawil to ucichlby ten dzwiek jaki wydaja strumienice?


proponuje założyć tłumiki ROZPREŻAJĄCE one dają rade pozdrawiam
Pod tą maską kryje się coś więcej niż ciało... Pod tą maską kryje się idea, panie Creedy, a idee są kuloodporne
------------------------------------------------------
no i stało się jestem sobą , co komuś to wadzi

#144 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2011 - 14:53

Stosował ktoś to??
http://allegro.pl/aw...1439271100.html
lub to
http://allegro.pl/tl...1453156525.html

#145 OFFLINE   Warchlak

Warchlak
  • 29 postów
  • Dołączył: 13-01-2011
  • Skąd: Radom

Napisany 11 lutego 2011 - 19:50

A ja mam już tłumiki środkowe wydmuchane totalnie, brakuje tylko żeby się przepaliły to dopiero będzie wycie....
Rozmyśliłem się w ostatniej chwili do założenia tłumików przelotowych zamiast strumienic bo i tak cały ogień, całe ciśnienie pójdzie do środkowych a te mi kilka miesięcy wytrzymały i mam wydmuszki po śledziach albo paprykarzu szczecińskim....
Teraz ostro zastanawiam się nad kupnem katalizatorów i potem dobrej jakości tłumików środkowych.... Sam już nie wiem, jak mam co pół roku kupować komplet środkowych to już pozostanie tylko 2 metry liny konopnej i sucha gałąź...:(

#146 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 lutego 2011 - 20:30

A ja mam już tłumiki środkowe wydmuchane totalnie, brakuje tylko żeby się przepaliły to dopiero będzie wycie...


A środkowe tłumiki nie są właśnie przelotowe=puste itp??

#147 OFFLINE   Warchlak

Warchlak
  • 29 postów
  • Dołączył: 13-01-2011
  • Skąd: Radom

Napisany 11 lutego 2011 - 22:56

Środkowe były zwykłe, czyli pełne, nie zakładałem przelotowych, no... teraz to już są
....

#148 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 lutego 2011 - 00:47

awg kaszan. Tak słyszałem, niewiem czy to prawda. Ja mam RM-y i robią robote.

#149 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 lutego 2011 - 12:16

awg lipton straszny.... miałem.... po poł roku wyłamała się rura z puszki... tzn przerdzwiała...

#150 OFFLINE   eemeryt

eemeryt

    Rodowity

  • 80 postów
  • Dołączył: 17-08-2009
  • Skąd: Łódź

Napisany 12 lutego 2011 - 17:59

Ja wywaliłem katy i wstawiłem tłumiki odprężające jest OK i nie jest głośniej w środku, moc może minimalnie się poprawiła
Rodowity

#151 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 lutego 2011 - 18:15

Ja wywaliłem katy i wstawiłem tłumiki odprężające jest OK i nie jest głośniej w środku, moc może minimalnie się poprawiła


daj link do takich tłumików

#152 OFFLINE   eemeryt

eemeryt

    Rodowity

  • 80 postów
  • Dołączył: 17-08-2009
  • Skąd: Łódź

Napisany 12 lutego 2011 - 18:45

Nie mam linka kupiłem w Łodzi przy ul Kolumny i zaraz wspawali
Rodowity

#153 OFFLINE   olobolo

olobolo
  • 10 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Skąd: z Polski

Napisany 13 lutego 2011 - 18:01

Nie jestem orłem wtej kwesti ale dokładnie gdzie sa katy w omedze 2.6v6,te ''banieczki'' przed srodkowymi tłumikami,czy te na zagieciu rur wychodzacych z kolektora.Sadząc z lokalizacji sond to są na zgieciach,jeżeli to te to będe musiał je wyciąć lub wymienic bo jeden jest dziurawy:confused::pokoj:

#154 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 lutego 2011 - 18:27

w 2,6 są cztery katalizatory - najpierw te na zgięciu rur, potem następne "banieczki" to też katalizatory. Dalej są już tylko tłumiki.

#155 OFFLINE   olobolo

olobolo
  • 10 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Skąd: z Polski

Napisany 14 lutego 2011 - 19:23

Można to jakoś przerobic,czy musze szukac nowych części.Przeszukałem forum i jakoś nie znalazłem opisu jak ktoś to robił w tym modelu.:pokoj:

#156 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 lutego 2011 - 19:32

bo tu nie ma zadnych przerobek. uniwersalne sa do bani i od razu wali bledami p0420 p0430




 


#157 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lutego 2011 - 19:57

http://allegro.pl/op...1461482364.html
w skupie za same wkłady z tych katów dostaniesz więcej.

#158 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 14 lutego 2011 - 20:36

http://allegro.pl/op...1461482364.html
w skupie za same wkłady z tych katów dostaniesz więcej.


akurat tych nie chca skupowac




 


#159 OFFLINE   irek1234

irek1234

    Zbanowany

  • 78 postów
  • Dołączył: 23-10-2009

Napisany 06 kwietnia 2011 - 08:35

Lekko odejdę od tematu ale jest dość podobny i nie chce robić bajzlu.

Generalnie przy silnikach N/A kombinowanie przy wydechu (ponoć) nie wychodzi na dobre. Z racji tego że mam już dziurawy wydech i muszę go zrobić, zastanawiam się nad lekkim powiększeniem. Nie mam zamiaru robić przelotu ani innych fanaberi, wszystko w miarę na wzór oryginału.
Myślę nad powiększeniem na max 2" ale bez żadnych sportowych tłumików, wycinania katów etc.
Stąd pytanie czy to ma w ogóle sens? Czy nie lepiej ewentualnie powiększyć tylko trochę kolanka/zgięcia itp. ?

Będę też wymieniał wałki z 3.0 i czy ktoś powiększał przy tej okazji wydech? Jest jakiś skutek takiego moda?

#160 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 kwietnia 2011 - 13:46

Będę też wymieniał wałki z 3.0 i czy ktoś powiększał przy tej okazji wydech? Jest jakiś skutek takiego moda?

Z tego, co wiem, to Hubertcht tak działał. Jego spytaj.