wyczyszczone bo byly zawalone strasznie,ale i tak to nic nie dalo
jutro jade na kompa i bede dokladnie wiedzial co sie tam dzieje,mam nadzieje ze to nic powaznego
ps.ten blad bedzie zapisany w kompie lub ABS,bo jak zgasze auto i odpale to wszystko jest oki???
zauwazylem dzisiaj jeszcze jedna sytuacje ,ze ta kontrolka zapala sie po przejechaniu takiej samej ilosci km tzn 17wiec moze to jakis blad siedzi w sterowniku,bo dziwne zeby 3 razy zapalila sie kontrolka po takiej samej ilosci km???? :roll:
po odlaczeniu klem sterownik ABS trzyma bledy w pamieci????


kontrola trakcji
Rozpoczęte przez
SIWYSDZ
, 23 maj 2008, 20:51
26 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 25 maja 2008 - 15:09
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem
#22
OFFLINE
Napisany 27 maja 2008 - 23:07
juz wiem co bylo przyczyna zaswiecania sie ESP
problemem byly opony ktore zmienilem niedawno
mianowicie starsze omki z TC maja tylko czujniki na tylnych kolach zapobiegajac poslizg kola , a omki wyposazone w ESP + TC maja czujniki na wszystkich czterech kolach ,tzn zabezpieczyc kola przed ruszeniem z poslizgu + system stabilizacji toru jazdy
a terazz do rzeczy. mialem oponki 235/45/r17 wszystkie ,ale tylne byly zuzyte a nie bylo 235 to kupilem 225 ,i 225 sa troszke nizsze od 235 wiecpredkosci obrotowe kol nie zgrywaly sie i wywalalo blad po paru km :yes_yes:
pozdrawiam
problemem byly opony ktore zmienilem niedawno
mianowicie starsze omki z TC maja tylko czujniki na tylnych kolach zapobiegajac poslizg kola , a omki wyposazone w ESP + TC maja czujniki na wszystkich czterech kolach ,tzn zabezpieczyc kola przed ruszeniem z poslizgu + system stabilizacji toru jazdy
a terazz do rzeczy. mialem oponki 235/45/r17 wszystkie ,ale tylne byly zuzyte a nie bylo 235 to kupilem 225 ,i 225 sa troszke nizsze od 235 wiecpredkosci obrotowe kol nie zgrywaly sie i wywalalo blad po paru km :yes_yes:
pozdrawiam
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem
#23
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 23:39
witam trochę odświeze temat mi zapala sie TC po uzyskaniu jakiś 4000-5000 obrotów nie wiem co sie dzieje sprawdzane na biegu jałowym. dodam że ostatnio wymienilem klocki bo myślałem że to od nich coś może sie dziać lecz nic z tego pomocy już mam dosyć jak nie siekniety rozrząd to teraz TC
#24
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2011 - 12:19
Odswiezajac nieco temat - u mnie TC sie zaczelo palic po wymianie koncowek i rozwalonej zbieznosci. Po ustawienia zbieznosci jest ok

#25
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 12:31
Witam chciałem znowu odświeżyć temat, otóż mam omke z 97" i od pewnego czasu nie moge wyłączyć TC przyciskiem biore wogóle nie zaświeca się kontrolka i ostatnio jadąc w dość krótką trase zauważyłem że strasznie zagżała mi się tylna lewa felga aż dymek prawie leciał nie wiem czy to ma jakiś związek z nie wyłączaniem się TC może tak co może być tego przyczyną

#26
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 16:09
witam
mam pewien problem czasem podczas jazdy (nie zawsze) zapala mi sie kontrolka kontroli trakcji . Przy dodawaniu gazu na łuku w prawo , na łuku w lewo nic się nie dzieje . Może ktoś z Was przerabiał już ten temat Proszę o pomoć
!
mam pewien problem czasem podczas jazdy (nie zawsze) zapala mi sie kontrolka kontroli trakcji . Przy dodawaniu gazu na łuku w prawo , na łuku w lewo nic się nie dzieje . Może ktoś z Was przerabiał już ten temat Proszę o pomoć

#27
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 18:04
masz kontrolę trakcji? powinieneś mieć esp.
Jeśli za szybko wchodisz w zakręt to esp będzie interweniować.
Jeśli interweniuje bez powodu albo tylko miga lampką to może masz koła różnej średnicy?
Jeśli za szybko wchodisz w zakręt to esp będzie interweniować.
Jeśli interweniuje bez powodu albo tylko miga lampką to może masz koła różnej średnicy?