

Brak pradu w pompie paliwa Opel Omega B 2.5TD
#1
OFFLINE
Napisany 17 maja 2008 - 12:23
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 17 maja 2008 - 17:43
#5
OFFLINE
Napisany 17 maja 2008 - 18:47
Powodzenia
#6
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 16:03
#7
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 19:21
poczytaj:
http://forum.omegakl... paliwa zaworek
#8
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 22:26
#9
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 22:58
Zrób tak. Wyciąg te dwa kable z wtyczki (1 i 2 z lewej). musisz włożyć kawałek sztywnego drucika od strony styków i wychodzi bez problemów. Wepnij wtyczkę żeby podpiąć pływak i teraz odpalaj auto i mierz prądy. Wcześniej może spróbuj odpowietrzyć filtr. Ja podpinałem do prostownika na krótko pompkę (trochę się nagimnastykowałem żeby nie zrobić zawarcia bo dostęp do gniazda kijowy ) Jak już pompeczka mi pracowała to odkręcałem (troszkę) tą śrubkę na klucz 10 na filtrze aż wylezie całe powietrze.
Powodzenia i pisz co dalej.
#10
OFFLINE
Napisany 22 maja 2008 - 00:26
#11
OFFLINE
Napisany 22 maja 2008 - 23:55
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 23:50
Skorzystam z tego posciku i zadam taką zagadkę

Jadę autem 40 km i jest wszystko ok,lecz po tam jakimś czasie prawdopodobnie nie dochodzi mi paliwo do filtra i....gaśnie mi auto.Po odczekaniu kilku min.przez chwilkę jest ok.Jak przekręcam kluczyk to nie słyszę pompki,ale na zimnym silniku np.rano jest wszystko ok. Co może tu być grane ?

#15
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2011 - 00:06
#16
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2011 - 09:24
W zbiorniku poniżej 20l? Pewnie pompka w zbiorniku na wykończeniu i daje tak o sobie znać. Powyżej 20l powinno być ok.
W tym problem iż mam pełny bak.Jak jechałem i sam zmieniałem biegi i na 4 przy obrotach 1500 auto się toczyło lecz przy dodaniu gazu szarpie autem i gaśnie.Więc też stawiacie na pompkę ? Jaką proponujecie ? 2.5TD
#17
OFFLINE
Napisany 12 lutego 2011 - 13:03
#18
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 22:52
#19
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 10:55
...zadam Ci, może głupie, pytanie

Będziesz miał wtedy taki sam efekt jak opisujesz. Ewentualnie zsunął się wężyk z samej pompki, wisi wtedy w baku powyżej poziomu 20-30 litrów paliwka

Pompa wtryskowa ma taką "siłę", że "pokona" opór pompki w baku, nawet całkowicie zapieczonej lub chodzącej "w drugą stronę"
...co do świec żarowych? skąd wiesz, że nie działają? sprawdziłeś napięcie na nich bezpośrednio, w momencie rozruchu? jak nie ma napięcia, to dopiero wtedy sprawdzasz szczegółowo przekaźnik, jak dochodzi do niego prąd a nie wychodzi na poszczególne świeczki to znaczy się padł a Ty poległeś na parę stówek

#20
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 10:56