

Dziwne wibracje auta przy predkosci 50km/h
#21
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 08:24
wracam do tematu bicia i drgań na kierownicy,
po ostatnich naprawach wymieniłem amortyzatory przednie, końcówki drążków, tuleje,
opony z przodu i z tyłu,
podpora wału sprawdzona,
geometria była ustawiana ale przed wymianą tulei
auto dalej bije przy ok. 50 kmh oraz ok 90-110 ale już zdecydowanie mniej,
nie ma już szarpania silnika
co nadal może być przyczyną tych drgań???
#22
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 08:05
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#23
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 12:22
#24
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 13:00
Czy drżenie czuć na całym aucie czy tylko na kierownicy ?? Co by nie było to jednak geometrię po wymianie tulei bym zrobił :tak: ale to raczej nie jest powód wibracji.wracam do tematu bicia i drgań na kierownicy, po ostatnich naprawach wymieniłem amortyzatory przednie, końcówki drążków, tuleje, opony z przodu i z tyłu, podpora wału sprawdzona, geometria była ustawiana ale przed wymianą tulei auto dalej bije przy ok. 50 kmh oraz ok 90-110 ale już zdecydowanie mniej, nie ma już szarpania silnika
#25
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2014 - 08:38
Czy drżenie czuć na całym aucie czy tylko na kierownicy ?? Co by nie było to jednak geometrię po wymianie tulei bym zrobił :tak: ale to raczej nie jest powód wibracji.
wibracje czuć na całym aucie w tym na kierownicy
#26
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2014 - 10:19
Opony nowe czy używki ??po ostatnich naprawach wymieniłem amortyzatory przednie, końcówki drążków, tuleje, opony z przodu i z tyłu,
#27
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2014 - 11:39
Opony nowe czy używki ??
opony używki, wymieniane przód i tył z wyważeniem,
felgi proste
#28
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2014 - 12:03
Jak napisałeś, drgania pojawiają się przy określonych prędkościach co by potwierdzało, że koła. A używki, które do nas trafiają z zachodu to loteria.