

Dziwne wibracje auta przy predkosci 50km/h
#1
OFFLINE
Napisany 16 maja 2008 - 10:28
Pozdrawiam
Moja poprzednia bryka;-)
http://www.carpartsnt.prv.pl/
#2
OFFLINE
Napisany 16 maja 2008 - 13:46
#3
OFFLINE
Napisany 16 maja 2008 - 19:11
osobiście zagadzam się z opinią kolegi lord_craven, ja również sądzę, że problem tkwi w ogumieniu, które w pierwszej kolejności należy dokładnie obejrzeć i ewentulanie wyważyć koła.

#4
OFFLINE
Napisany 16 maja 2008 - 20:35
Pozdr.
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 16 maja 2008 - 21:16
Moja poprzednia bryka;-)
http://www.carpartsnt.prv.pl/
#7
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 08:32
nawet kupiłem nowy wał - po wymianie okazalo sie ze nie ma zadnego efektu

polecam proste doswiadczenie : podniesc auto u wulkanizatora i sprobowac jechac - najpierw z zalozonymi kolami potem bez - mozna latwo wykluczyc czy to wina opon , potem mechanik moze chwycic jedno kolo aby tylko jedno sie krecilo - tak mozemy wyeliminowac krzywe polosie lub uszkodzone przeguby - po tej operacje pozostanie nam dyfer , wał lub ew. podpora wału
duuuuuuuuuzo jezdzenia i kombinowania mnie to kosztowalo aby do tego dojsc - moze komus sie przyda
pozdrawiam
Marcin
#8
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 09:14
Moja poprzednia bryka;-)
http://www.carpartsnt.prv.pl/
#9
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2014 - 10:19
od wczoraj moja Omega ma dziwną przypadłość:
1. na 2,3,4 biegu ok. 50km/h zaczyna tak jakby bić wał napędowy o budę - ale powyżej tej prędkości cichnie
2. wibracje na kierownicy i gałce skrzyni biegów na wolnych obrotach
3. silnik pod maską bardzo wibruje na wolnych obrotach
4. auto szarpie przy niskich prędkościach
co może być tego przyczyną ??? podpora wału naprawiana jakiś rok temu ale bardzo mało jeżdże i objawy są troche inne
#10
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2014 - 16:52
Jesli auto stoi z otwarta maską też drga i przerywa na wolnych obrotach czy to sie dzieje tylko w trakcie jazdy....
Jesli w trakcie jazdy to po wrzoceniu na luz tez drga?
Pomóż najpierw ty troche nam....
#11
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 08:58
Można w prosty sposób wyeliminować pole poszukiwań takiej usterki,ale aby ci pomóc trzeba te robote wykonac najpierw samemu....
Jesli auto stoi z otwarta maską też drga i przerywa na wolnych obrotach czy to sie dzieje tylko w trakcie jazdy....
Jesli w trakcie jazdy to po wrzoceniu na luz tez drga?
Pomóż najpierw ty troche nam....
auto drga i przerywa najbardziej na wolnych obrotach na luzie oraz przy wrzuceniu luzu,
przy jezdzie ok. 40-50 kmh bije jakby wal a szybciej przestaje,
przy ruszaniu i wolnej jezdzie szarpie całą budą

po otwarciu maski na luzie wolnych obrotach wyraźnie silnik mocno drga,wibruje i falują minimalnie obroty co przenosi sie na kierownice i drążek
#12
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 09:08
Błędów Ci nie wywala ??po otwarciu maski na luzie wolnych obrotach wyraźnie silnik mocno drga,wibruje i falują minimalnie obroty co przenosi sie na kierownice i drążek
#13
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 09:13
auto drga i przerywa najbardziej na wolnych obrotach na luzie oraz przy wrzuceniu luzu,
przy jezdzie ok. 40-50 kmh bije jakby wal a szybciej przestaje,
przy ruszaniu i wolnej jezdzie szarpie całą budą
po otwarciu maski na luzie wolnych obrotach wyraźnie silnik mocno drga,wibruje i falują minimalnie obroty co przenosi sie na kierownice i drążek
Kolego. A zaplon Ci nie wypada?? Pali na wszystkie gary??
#14
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 12:17
Kolego. A zaplon Ci nie wypada?? Pali na wszystkie gary??
Sprawdze dzis wszystkie fajki w cylindrach,
o co chodzi z tym wypadaniem zapłonu ???
#15
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2014 - 12:44
Sprawdze dzis wszystkie fajki w cylindrach,
o co chodzi z tym wypadaniem zapłonu ???
To ze nie pali na jakis cylinder. Mozesz po kolei wyciagac fajki ze swiecy i sluchac czy sie zmienia praca silnika. Jezeli po wyjeciu ktoregos z przewodu praca silnika sie nie zmieni to nie dziala na ten cylinder.
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2014 - 17:43
Dobrze by było jechać na Techa i popatrzeć w parametry pracy silnika...
Oczywiście jesli wyeliminowane masz sprawy ukł.napedowego,zawiechy i kół...
Ja bym sprawdził w tej kolejności:
-rozrząd,
-zapłon,
-podciśnienia,
-dolot,
-egr,
#18
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 08:13
Od kilku dni mam ten sam problem w mojej MV6 i nie mogę dojść o co chodzi...

Otóż w przedziale, przy przyspieszaniu, 40-60 km/h czuć straszne bicie ( niezależnie na jakim biegu ) , tak jak by wał uderzał o karoserie.
Na pierwszy ogień poszła podpora z łożyskiem - nic nie pomogło, koła i opony OK, poduszka na skrzyni nowa i dalej bez zmian .Tyle że teraz jeszcze coś piszczy ale tylko przy przyspieszaniu . Aha dodm że delikatne bicie czuć w całym zakresie prędkości,ale to jak wali przy 40-60 to jak by wał chciał do środka wpaść. Przy podniesionym aucie na podnośniku i przyspieszaniu niestety nic nie widać, dolegliwości odczuwalne tylko przy jeździe.
Proszę o pomoc ew. jakąś radę bo już nie wiem w co ręce włożyć...most do wymiany,wał ??
#19
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 21:11
Witam forumowiczow.
Od kilku dni mam ten sam problem w mojej MV6 i nie mogę dojść o co chodzi...
Otóż w przedziale, przy przyspieszaniu, 40-60 km/h czuć straszne bicie ( niezależnie na jakim biegu ) , tak jak by wał uderzał o karoserie.
Na pierwszy ogień poszła podpora z łożyskiem - nic nie pomogło, koła i opony OK, poduszka na skrzyni nowa i dalej bez zmian .Tyle że teraz jeszcze coś piszczy ale tylko przy przyspieszaniu . Aha dodm że delikatne bicie czuć w całym zakresie prędkości,ale to jak wali przy 40-60 to jak by wał chciał do środka wpaść. Przy podniesionym aucie na podnośniku i przyspieszaniu niestety nic nie widać, dolegliwości odczuwalne tylko przy jeździe.
Proszę o pomoc ew. jakąś radę bo już nie wiem w co ręce włożyć...most do wymiany,wał ??
A krzyżaki na wale ktoś sprawdzał? Bo z tekstu wnioskuje,że zostały pominięte.
#20
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 21:23
naprawdę tu wystarczy kilkanaście gram niedowagi i się robią cyrki