

Tarcze hamulcowe i klocki firmy ROPER
#1
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 21:28
Nie chcę ryzykować kupna tych tarcz w ciemno, bo nic o jakości tych tarcz nie wiem.
Może ktoś z klubowiczów ma informacje lub doświadczenie z tymi tarczami.
Pozdrawiam wszystkich.
#2
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 08:20
Pozdrawiam i mam nzdzieję, że ktoś się odezwie, choćby po to abym się przekonał, że przy rejestracji na forum i wysyłając to pytanie nie zrobiłem jakiegoś błędu. Jest to mój pierwszy kontakt z forum w internecie. :czesc:
#3
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 08:26
Czyżby to była zupełna nowość dla klubowiczów, nikt nic nie wie?
raczej tak bo większość z nas jak juz zmienia tarcze to wybiera
dlatego ze szkoda ryzykować ponownej wymiany dla kilkudziesięciu złZimmermann, Brembo i ATE
#4
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 15:49
Stara zasada przy kupnie czesci mechanicznych....dlatego ze szkoda ryzykować ponownej wymiany dla kilkudziesięciu złZimmermann, Brembo i ATE
#5
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 22:37
Idę oglądać drugą połówkę meczu Getafe-Valencja. Dobry futbol.
Pozdrawiam.! Funky. :drink:
#6
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 13:20
Ja tam założyłem Ropera z klockami Steinhof i wszytko gra. Nie widzę żadnej różnicy między Brembo które miałem wcześniej, a przejechałem już 25.000KM.
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 09 października 2012 - 11:24
#9
OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 16:27
#10
OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 16:30
#11
OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 16:32


#12
OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 16:46
#13
OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 18:18

#14
OFFLINE
Napisany 22 października 2012 - 09:45
PS. Dodatkowo jeszcze biły.
#15
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2012 - 19:10
Do recznego masz regulacje pod tarcza - na rozpieraku szczek :-) natomiast otworek do srubki blokujacej tarcze z piasta jest jeden, i jest przesuniety o gdzies 2mm, bo rozwierce ie otworu o 1 rozmiar nic nie dalo, a bardziej nie chcialem ich katowac
masz moze to co ja znalazłem na Allegro , tylko ze do przodu, facet pisze ze srubka na klucz 13 a nie na imbus...i moze dlatego to przesuniecie?bo to moze z innego auta?:confused:
#16
OFFLINE
Napisany 27 maja 2015 - 14:17
rozkład siły hamowania w samochodzie to 70% - przód 30% -tył
Także poczytaj troche zanim powiesz coś głupiego
prowadzę warsztat samochodowy na początku byłem sceptyczny odnośnie montowania nieznanych marek jaką niewątpliwie jest ROPER
Jednak przekonała mnie cena
zacząłem od starszych aut typu astra jedynka
potem zacząłem montować w coraz nowszych i większych
i co zaskoczony ...
dwie reklamacje w ciągu roku to chyba nieźle a montuje tylko ROPER`a
no chyba że klient się uprze na coś innego
no ale ...
"klient nasz pan"
pozdrawiam
Sławek
#17
OFFLINE
Napisany 27 maja 2015 - 15:06
A w zawieszenie idzie Topran i Hart, bomontuje tylko ROPER`a
przekonała mnie cena

#18
OFFLINE
Napisany 27 maja 2015 - 15:32
A w zawieszenie idzie Topran i Chart, bo
do tyłu jak najbardziej moze iść Roper.....a co to za firma "Chart"??..