Omega Lotus - odnaleziony
#1 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 00:55
prawdopodobnie jedyny egzemplarz w Polsce ???
Kwintesencja Omegi : : :
#2 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 10:27
Tylko pogratulować zakupu, Lotus Omega to rarytas jakich mało. No i 380KM= 4,7s. do 100km/h samo mówi za siebie.
Ciekaw jestem ile koleś musiał położyć za nią.
#3 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 10:46
juz kiedyś śledziłem wątek tej sprawy na sąsiednim forum, i wkońcu poszukiwania odniosły skutek.
Tylko pogratulować zakupu, Lotus Omega to rarytas jakich mało. No i 380KM= 4,7s. do 100km/h samo mówi za siebie.
Ciekaw jestem ile koleś musiał położyć za nią.
źle postawione pytanie, które prawidłowo powinno brzmieć:
Ciekawe ile kolesia bedzie kosztowac, aby Omege Lotus doprowadzić do stanu w jakim powinna sie znajdowac.
Moze sie okazac, ze cena zakupu to tylko połowa lub nawet mniej tego, co trzeba mieć, zeby zacząć jej używac.
#4 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 11:10
Zresztą ja też.
I kto wie może jak znajde ogłoszenie sprzedaży Lotusa może go kupie i bedą dwa Lotusy w Polsce.
AHhhhh. Mażenia. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
#5 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 11:26
mój syn jest zafascynowany Omegą Lotus.
Zresztą ja też.
I kto wie może jak znajde ogłoszenie sprzedaży Lotusa może go kupie i bedą dwa Lotusy w Polsce.
AHhhhh. Mażenia. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
oj ja też bym chcial lotusa .. choc takie bardziej rzeczywiste marzenia to Omega 5,7 litra i wolałbym to od Lotusa, bo bardziej niż wyścigówke, chce porządną limuzyne z ciągiem od dołu. Strasznie nie lubie kręcic wysoko silnika, zeby jechal, a nawet moja MV6 ponizej 4 tys RPM nie jedzie.
ps. co do lotusa .. nie wiem co to za Omega .. ale silnik ma lotusowy, przynajmniej na pierwszy rzut oka...
Mozo to jakis trop, a sprzedający nie wie co ma...
#6 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 11:44
bo była we francji oferta sprzedaży Lotusa za 65 tys. zł
ps. co do lotusa .. nie wiem co to za Omega .. ale silnik ma lotusowy, przynajmniej na pierwszy rzut oka...
Mozo to jakis trop, a sprzedający nie wie co ma...
to jest jakaś R6 z "nakładką" że niby ma 3,6l
kiedyś nawet na allegro były takie nawet z napisem 4,0l
#7 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 11:59
juz kiedyś śledziłem wątek tej sprawy na sąsiednim forum, i wkońcu poszukiwania odniosły skutek.
Tylko pogratulować zakupu, Lotus Omega to rarytas jakich mało. No i 380KM= 4,7s. do 100km/h samo mówi za siebie.
Ciekaw jestem ile koleś musiał położyć za nią.
źle postawione pytanie, które prawidłowo powinno brzmieć:
Ciekawe ile kolesia bedzie kosztowac, aby Omege Lotus doprowadzić do stanu w jakim powinna sie znajdowac.
Moze sie okazac, ze cena zakupu to tylko połowa lub nawet mniej tego, co trzeba mieć, zeby zacząć jej używac.
akurat w tym przypadku cena nie gra roli, ogromne szczęście to kupić takie auto (tj. trafić na nie), a koszty ew. doprowadzenia od do stanu używalności to poprostu coś co trzeba zrobić. I tu akurat cena nie gra roli. Takie auta raczej zyskują na wartości niż tracą. Każda włożona z sercem złotówka w przyszłości przy odsprzedaży się zwróci.
#8 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 12:06
to jest jakaś R6 z "nakładką" że niby ma 3,6l
kiedyś nawet na allegro były takie nawet z napisem 4,0l
jaka nakładka ?
Mówisz o napisiku ?
#9 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 13:35
Irmescher cudował z silniki do Omegi evolution 500 rzędowe 6 cylindrowe 24 zaworowe. Miała to być odpowieź na lotusa Irmischer zbudował tylko 500 takich samochodów(3 litry 463 szt. 4Litry 36 sztuk i JEDEN 3.6 litra he he he)
Ale były to normalne 3 litrowe silniki i w małych ilościach 4 litowe te silniki wygadają zupełnie inaczej niż foto z tej omegi
Cały bajer polega że był przygotowany do testów prototypowym silnikiem 3,6 litra to by był prawdziwy unikat za 1500 euro hi hi bo to był tylko jeden samochód!
#10 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 13:41
#11 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 16:19
Cały ten silnik jest od Senatora i ledwo do ciągał do 200 koni
#12 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 18:36
To jest co najwyżej C30NE rozwiercone na 3,6 litra. Ma niby to 200 koni więc pasuje mniej więcej, bo to wciąż tylko 12 zaworów. Z lotusem ma wspólną tylko pojemność silnika.ps. co do lotusa .. nie wiem co to za Omega .. ale silnik ma lotusowy, przynajmniej na pierwszy rzut oka...
Ten o który chodzi to C36GET - odprężona rzędówka 24-zaworowa + 2 turbiny o mocy łącznej ok. 377 koni.
Wygląda tak i nie inaczej:
#13 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 20:03
to tak delikatnie ujmującbo to wciąż tylko 12 zaworów. Z lotusem ma wspólną tylko pojemność silnika.
ps. co do lotusa .. nie wiem co to za Omega .. ale silnik ma lotusowy, przynajmniej na pierwszy rzut oka...
Mozo to jakis trop, a sprzedający nie wie co ma...
z jednej strony nie wieżę że to prowokacja, z drugiej trudno uwierzyć że ktoś kto jest jednym z założycieli klubu Opla Omegi, a z pewnością jego moderatorem stwierdził że silnik w tym kombiaku to LOTUS :oczoplas: :oczoplas: :oczoplas:
#14 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 22:45
#15 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 12:36
tylko troszkę gość za nią chce 150 tyś, chyba zdeka przesadził.
http://www.mobile.de...op=22&id=86196
"Kiedyś żeby zobaczyć pupcie dziewczyny trzeba było rozchylic jej majtki.......dzis zeby zobaczyc majtki trza rozchylic pupcie"
Nienawidzę złodziej i konfidentów a w szczególności takiego jednego.
#16 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 12:55
#17 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 13:01
Kolesiowi tylko pozazdrościć ... mnie sie maży ostatnio żeby mieć troche kasy i kupić ome 3000 24v :roll:
o jakiejs zgnitej sztuce A3000 mówił ostatnio mi mój mechanik, który chce ją kupić i zrobic z niej .... pickupa.
Nie wiem czy już ją kupił, czy zrezygnował ... w ogolnosci miala kosztowac bodajze 800 zł
#18 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 14:40
za 1/3 ceny-wartosci auta mozna z 3000 24V zrobic biturbo, i mie cconajmniej taka moc.
a koszt wyremontowania wymienionego w tym topicu odnalezionego LOTUSA na oryginalnych czesciach bedzie zajekosztowny, ale zycze powodzenia i jak najdokladniejszej odbudowy
#19 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 16:17
Ale właścicielowi Lotusa moge tylko życzyć szerokości bo ma zajefajne auto (tylko żeby go nie zagazował)
#20 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 17:35