Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wystrzał potem czek sinika sie zaswicił i gasnie jak hamuje


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   beny233

beny233
  • 14 postów
  • Dołączył: 18-10-2007
  • Skąd: brzesko

Napisany 18 marca 2008 - 22:24

Witam Panów

Mam maniowcie taki problem jechałem z parcy autem maiłem wystrzała gazu potem zaświciął mi sie kontrolka czek śilnika i tak już jest cały czas mi się świeci.. przypuszczam ze padł przpływomierz. poniewarz patzyłem na niego i jest tylko jedna blaszka na przepływomirzu a chyba powinny byc dwi tak sądze.? :?:

moje omesia to 2.0_16v 136ps rok 1998 na gazie drugije generacji. :mrgreen:

nie wim jak wygląda przepływomierz ale podejrzewam ze to włąśnie jest padniete doradzcie mi. jak ajde na luze to obroty oscyluja pomiędzy 300 a 600 obrotów. jak hamuje to pzrygasda a nawet czasmi gaśnie mi autko :idea: :idea: :idea: :cry:

Z góry dziękuje

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 marca 2008 - 22:26

Witam Panów

Mam maniowcie taki problem jechałem z parcy autem maiłem wystrzała gazu potem zaświciął mi sie kontrolka czek śilnika i tak już jest cały czas mi się świeci.. przypuszczam ze padł przpływomierz. poniewarz patzyłem na niego i jest tylko jedna blaszka na przepływomirzu a chyba powinny byc dwi tak sądze.? :?:

moje omesia to 2.0_16v 136ps rok 1998 na gazie drugije generacji. :mrgreen:

nie wim jak wygląda przepływomierz ale podejrzewam ze to włąśnie jest padniete doradzcie mi. jak ajde na luze to obroty oscyluja pomiędzy 300 a 600 obrotów. jak hamuje to pzrygasda a nawet czasmi gaśnie mi autko :idea: :idea: :idea: :cry:

Z góry dziękuje



z reguly przeplywka jest 1 rzecza ktora pada po strzale




 


#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2008 - 22:51

na 100% przeplywka. Na przyszlosc dla wszystkich ktorzy maja I lub II gen w samochodzie gdzie przeplywka jest blisko przepustnicy/miksera. Poluzowac opaski na dolocie, jesli naglepadnie swieca i wystapi beeeeeeeeeeekniecie to najwyzej spadnie rura dolotu ale przeplywka sie uchowa
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   beny233

beny233
  • 14 postów
  • Dołączył: 18-10-2007
  • Skąd: brzesko

Napisany 19 marca 2008 - 10:57

bardzo proszę o wypowiedz :cry:


Jak wygląda przepływomierz w środku posiada dwie blaszki czy jedna pozdrawiam.. bo nie wiem czy mam padnięta czy nie/ bo ja widze ze ma jedna a druga tak jak była by urwana albo przepalona.. :!:

pozdrawiam wszystkich :driver:

#5 OFFLINE   przemek985

przemek985
  • 1 124 postów
  • Dołączył: 10-01-2007
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 marca 2008 - 15:47

Jak wygląda przepływomierz w środku posiada dwie blaszki czy jedna pozdrawiam.. bo nie wiem czy mam padnięta czy nie/ bo ja widze ze ma jedna a druga tak jak była by urwana albo przepalona.. :!:


dwie... przeplywka do wymiany...

#6 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 marca 2008 - 16:01

beny233, to sobie ją całkiem odłącz i jak silnik będzie się zachowywał tak samo to już będziesz pewny - ale i tak Ci już z góry mówie że to przepływka - pytanie brzmieć powinno czemu strzelił