bo ktos mi cos wspominal o jeszcze jakiejs okraglej w srodku
biore sie za uszczelnienie wszystkiego i nie chcialbym byc zaskoczony potem.

Napisany 27 lutego 2008 - 12:10
Napisany 16 lutego 2010 - 14:09
Napisany 16 lutego 2010 - 20:03
Napisany 16 lutego 2010 - 20:12
Napisany 16 lutego 2010 - 21:11
Napisany 16 lutego 2010 - 21:35
Podaje co znalazłem do X20XEVjaki jest kod uszczelek dla XEV z dwuczęściową miską olejową
Nie wiem o którą chodzi, może w załącznikach coś wylukasz.bo ktos mi cos wspominal o jeszcze jakiejs okraglej w srodku
Napisany 17 lutego 2010 - 12:27
Napisany 17 lutego 2010 - 20:04
Napisany 17 lutego 2010 - 21:16
Roboty z tym sporo bo trzeba zawiueche rozkręcać.
Napisany 18 lutego 2010 - 07:28
Napisany 13 maja 2010 - 12:25
Napisany 10 stycznia 2013 - 11:11
Napisany 10 stycznia 2013 - 11:58
Napisany 11 stycznia 2013 - 11:03
Witam Szanownych Kolegów w Nowym Roku.
Mam pytanie, jeśli wymieniam uszczelki misek olejowych (2.0 16V 99') czy należy dodatkowo traktować je silikonem.
Napisany 14 sierpnia 2013 - 10:05
Napisany 28 sierpnia 2013 - 06:20
Zaczął mi się lać olej ;/ mam nadzieję że to pomiędzy miską a silnikiem, oby nie z uszczelniacza wału tył.
Czy do V6 jest jakaś uszczelka płaska(wiem że jest taka cienka wkładana w rowek), moja miska nie ma tego rowka więc tylko płaska wchodzi w grę, czyli między miskę a silnik. Jest coś takiego lub jak to uszczelnić?
Teraz jest na czerwonym silikonie i jak się odpali i chwilę pochodzi to po zgaszeniu cieknie bardzo mocno.
Napisany 28 sierpnia 2013 - 11:14
Napisany 28 sierpnia 2013 - 12:40
No niestety tak złożyłem;/ ale jednak leje się z uszczelniacza wału.
A i jeśli ktoś szuka uszczelki na miskę bez rowka to pasuje od Calibry i Vectra A V6
Napisany 28 sierpnia 2013 - 22:24
Napisany 30 lipca 2014 - 01:29