[OB & OBFL] Wymiana silnika V6
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2013 - 15:59
#23 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2013 - 18:56
#24 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2013 - 07:25
#25 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2013 - 07:40
#26 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2013 - 10:30
LPG mam sekwencyjny
I tak trza ustawic
a tam głowica aluminiowa to Ci się troche wróci
Głowice jak są całe to na allegro...
jak kupie silnik z automatu to idzie sprzęgło przełożyć do tej na normalną skrzynie bo ta ma normalną skrzynie
Tak, ja też kupiłem silnik z automatu wszystko ładnie pasuje tylko trza na śruby uważać bo mają strasznie krótkie łby żeby nie obrobić, tylko kup to łożysko o którym wyżej pisałem.
A więc mam pytanie czy nie lepiej bedzie założyć silnik 2.5 v6 i który jest bardziej wytrzymały?
Jeśli lejesz dobry olej i pilnujesz wymian to nic nie ma prawa się stać (chyba że cały czas but i odcięcie), ja 2.5 zmieniłem na 3.0
#27 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2013 - 10:37
#28 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 11:17
#29 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 13:41
#30 OFFLINE
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
Napisany 15 lipca 2013 - 20:15
#33 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 09:03
#34 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 10:41
czyli odpinamy wszystkie przewody , rozpinamy zawieszenie i podstawiamy wuzek pod sanki i 4 śruby i sanki się odpinają od budy auto do góry i po robocie!
#35 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 18:08
#36 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 19:26
a nie wygodniej na podnośniku kolumnowym wyjąć silnik!?
Na pewno prościej ale nie każdy ma dostęp do takowego urządzenia... Ja się męczyłem z lebiotką...
#37 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 07:42
#38 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 08:12
#39 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 08:14
zrobiłem tak ze lecę po kolei tylko nie wszystkie wtyki poznaczyłem czyli tak zdemontowałem gorę i zdemontowałem wałki i teraz meczę się z śrubami głowic tych długich gwiazdkowych a demontuje głowicę zęby dostać się do śrub skrzyni z góry działam w ten sposób i po kolei zdemontuje wszytko i zostanie mi blok tylko zdemontować od skrzyni i poduszek taki sposób a do włożenia silnika drugiego to dam mechanikowi pozaznaczałem sobie gaz gdzie był podtoczony bo ja się nie po kumam sam co i jak z powrotem poskładać nic nie jest po przecinane wszytko da się z powrotem podłączać
Głowice zwalasz do wykręcenia śrub od skrzyni ?!!
Stary, odkręcasz tylną poduszkę skrzyni, opada w dół , bierzesz 2 lub 3 przedłużki 1/2 i odkręcasz.
#40 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 08:41
A kto bogatemu zabroni ??Głowice zwalasz do wykręcenia śrub od skrzyni ?