Zaślepienie recyrkulacji spalin EGR
#21 OFFLINE
Napisany 17 września 2009 - 09:22
Dorzucę ciekawostkę... Egr zaślepiony a po 2 tyg. wywaliło mi błąd na nim..... ???? ( wtyczka podpięta, prąd na kablach ok) hehe fajnie....
#22 OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 22:49
panowie grzebie po tym forum od kilku godzin i wszyscy pisza ze aby zaslepic egr wystarcza monety lub wycieta uszczelka z puszki po piwie.
jestem zielony jesli chodzi o mechanike ale postanowilem to dzisiaj zrobic. ku mojemu zdziwieniu nie mam tego zaworu przykrecanego do bloku silnika tylko po prawej stronie zaraz pod maska (dokladnie tak jak na zdjeciu) prosze o ewentualna instrukcje jak zaslepic to ustrojstwo bo autko nie ma mocy, obroty szaleja a komp na spinaczu pokazuje blad 34 czyli wlasnie EGR.
czy po zaslepieniu kontrolka silnika zgasnie sama czy bede musial udac sie podlaczyc do kompa i jakos skasowac ten blad?
dzieki za ewentualne odpowiedzi.
#23 OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 22:51
witam
panowie grzebie po tym forum od kilku godzin i wszyscy pisza ze aby zaslepic egr wystarcza monety lub wycieta uszczelka z puszki po piwie.
jestem zielony jesli chodzi o mechanike ale postanowilem to dzisiaj zrobic. ku mojemu zdziwieniu nie mam tego zaworu przykrecanego do bloku silnika tylko po prawej stronie zaraz pod maska (dokladnie tak jak na zdjeciu) prosze o ewentualna instrukcje jak zaslepic to ustrojstwo bo autko nie ma mocy, obroty szaleja a komp na spinaczu pokazuje blad 34 czyli wlasnie EGR.
czy po zaslepieniu kontrolka silnika zgasnie sama czy bede musial udac sie podlaczyc do kompa i jakos skasowac ten blad?
dzieki za ewentualne odpowiedzi.
to na foto to nie zawor egr tylko zawor od obiegu dodatkowego powietrza. egr masz za silnikiem. zamias zaslepiac wymien - koszt niewielki. jelsli masz blad to padla elektronika wiesz zaslepienie nic nie da
#24 OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 22:56
w takim ukladzie rozpoczne jutro poszukiwanie tego zaworu
#25 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 19:33
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 20:48
Witam mam pytanie czy w omedze 2.5 td można zaślepić EGR i czy nie stwarza to problemów na kompie , pytam ponieważ przez pęknięty plastik obudowy leje olej egr
można zaślepić ale omka może być mniej elastyczna że tak powiem..ale jaki plastik obudowy?? czego??
#28 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 07:19
Witam mam pytanie czy w omedze 2.5 td można zaślepić EGR i czy nie stwarza to problemów na kompie , pytam ponieważ przez pęknięty plastik obudowy leje olej egr
chyba nie pytasz o zaślepienie plastika z napisem Turbo ?? bo tego sie nie zaślepia. Jak masz pękniętą to raczej do wymiany. Jeżeli chodzi o zaślepienie EGR to "ewentualnie" możesz zaślepić aluminiową rórkę wychodzącą z lewej strony EGR. Raczej ten zabieg nie pomoże na cieknący olej obojętnie gdzie by było pękniete.
#29 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 15:37
#30 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 16:15
#31 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 16:33
po prawej stronie patrząc na pod plastikiem z napisem turbo jest egr ,chyba że się mylę i z tamtej strony strasznie wywala olej
albo wymień opaski zaciskowe lub ten krótki gumowy wąż co od plastiku z napisem turbo diesel idzie do zaw EGR a jeśli dalej leci tam olej to masz pęknięty ten plastik z napisem do wymiany lub możesz to zastąpić zwykłą rurą i lekko zmodyfikować fabrykę :D
#32 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2010 - 09:36
PZDR 4 ALL
Odpowie ktoś na moje pytanie
#33 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2010 - 09:53
#34 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2010 - 10:27
#35 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2010 - 10:31
A co z tymi spalinami co dochodzą do kolektora ssacego?? Bo juz zrobilem tą podkładke po puszce po piwie(LECH:)) pod ten zawór i już ją założyłem.
Ktorymi? Spaliny ida tylko przez zawor EGR.
#36 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2010 - 10:37
zaznaczyłem o co mi chodzi i tym przechodzą spaliny do kolektora ssacego tam jest w srodku normalny przelot
#37 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2010 - 10:48
http://img580.images.../clearspace.jpg
zaznaczyłem o co mi chodzi i tym przechodzą spaliny do kolektora ssacego tam jest w srodku normalny przelot
Zanaczyles zawor EGR. Odkrecasz zawor od rurki stalowej (2 sruby) i od kolektora dolotowego. Wtedy mozesz go wyczyscic i wstawic blaszke. Przelot jest tylko przez zawor, nic nie dzie bokiem, choc moze to tak wygladac.
#38 OFFLINE
Napisany 13 września 2010 - 17:38
#39 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2011 - 12:38
#40 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2011 - 13:01
Zostawić podłączone. Phantom tak ma.A ktoś może kombinował jak wywalić EGR na amen? W sensie jak oszukać ECU, że EGR jest na pokladzie?