Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

co sadzicie o klamrach obnizajacych zawieszenie??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2006 - 20:42

Na jedna sprezyne zakladalem dwie klamry zciagajac dwa zwoje. Jedna klamre dalem od strony amortyzatora a druga naperzeciw czyli od strony kola.
Juz tak dokladnie nie pamietam bo montowalem to dwa lata temu, ale potrzebny jest do tego jakis zgrabne sciagacze do sprezyn.
Sciagasz kolo zeby miec latwy dostep do sprezyny i scigaczami lapiesz zwoje wyzej tak by sciagnac sprezyne na tyle zebys mogl zamozyc klamry.

Jak nie dasz rady na tyle sciagnac " sciagaczami do sprezyn" zeby zalozyc klamry to po sciagnieci ich- " sciagaczami=ustawisz sciagacze na przeciw, tak zebys nie zalozyl tam gdzie beda klamry " -musisz zalozyc jedna z klamr zakladajac do niej dluzsze sruby po to tylko zeby zlapac jedna strone sprezyny i maxymalnie ja sciagnac < sciagacz caly czas tez jest na sprezynie > Wtedy juz zwoje powinny byc na tyle blisko ze da sie zalozyc naprzeciw druga klamre " juz z wlasciwymi srubami " i ja skrecic.
Dalej " sciagacz jest na sprezynie " rozkrecasz ta pierwsza klamre i zakladasz do wlasciwe sruby i skrecasz.
Potem jak klamry sa juz zalozone mozesz zdjac sciagacze ze sprezyny < moze nawet mozna go zdjac wczesniej, ale tego nie jestem pewny bo nie pamietam >

Przy zakladaniu oczywiscie wygodniej bedzie jak skrecisz kolo zeby miec latwiejszy dostep od strony amortyzatora.

potem robisz tak samo druga strone i zalozone.
Staralem sie pisac w miare jasno :)
Pozdro

Pisalem z pamieci, wiec moglem cos pominac.
. Mi zajelo to okolo godziny czasu a zakladalem na przod.

#22 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 20 września 2006 - 20:55

ale te dwa zwoje skreciles na maxa czy mozna zostawicjakis luzik pomiedzy zwojami?
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#23 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 września 2006 - 21:00

Dwa zwoje musza byc skrecone na maxa do siebie klamrami tak zeby nie pracowaly.
Jakbys je tylko troche skrecil to pewnie by srybu klamrach dlugo nie wytrzymaly.

Auto pewnie sie obnizy okolo 2cm

#24 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 20 września 2006 - 21:02

a ktore zwoje skrecales?? te na samym dole czy jakies srodkowe??
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem