Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

2*TuRBO DO 2.5TD Da rade?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopad 2011 - 22:00

ja mam tak chłodnica wody potem 2 wentylatory i IC, muszę jutro zajrzeć do vki tam jest klima będzie porównanie.

#42 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 22:05

we vałce nie ma lekko, koncza sie wentylatory zaczyna sie Steinmetz ( bynajmniej u mnie) jak sie ma kamei to jest tam kawalek miejsca.

#43 OFFLINE   dragonstawiki

dragonstawiki
  • 230 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: pochodzę z Czerniny koło Leszna, ale obecnie mieszkam w OPOLU

Napisany 19 listopad 2011 - 18:07

koledzy gdzie dostac lewa czasc tej turbiny?

jak zamawialem prosilem o rozdzielenie turbo bo wtedy nie wiedzialem jak to sie robi i facet przyslal mi same turbo.

a teraz ni cholery nie moge znalezc gdzie to mozna dostac

#44 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4322 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 listopad 2011 - 18:21

koledzy gdzie dostac lewa czasc tej turbiny?

masz na myśli muszlę "gorącą", czyli obudowę turbiny od strony spalin ?

#45 OFFLINE   dragonstawiki

dragonstawiki
  • 230 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: pochodzę z Czerniny koło Leszna, ale obecnie mieszkam w OPOLU

Napisany 19 listopad 2011 - 18:46

tak damianie . bo dzisiaj rozmawialem z jasiem od diesli i powiedzial ze to co chce zrobic to niezly pomysl, i tak zabralem sie do poszukiwan czesci , nie potrzebuje ich wiele ale tej muszli mi brakuje jakby ktos wiedzial gdzie ja mozna dorwac albo ktos ma na zbyciu chetnie przyjme

#46 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 19 listopad 2011 - 19:15

to co chce zrobic to niezly pomysl


a co planujesz?

#47 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 listopad 2011 - 19:21

a co planujesz?

http://forum.omegakl...905&postcount=1

#48 OFFLINE   dragonstawiki

dragonstawiki
  • 230 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: pochodzę z Czerniny koło Leszna, ale obecnie mieszkam w OPOLU

Napisany 19 listopad 2011 - 19:57

poczytaj nizej (twinturbo) planuje

#49 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 listopad 2011 - 21:30

do kiedy planujesz zrobic?

bo pewnie plan pojdzie w kubel...albo silnik.


BTW daj namiary na tego twojego jasia, co by nastepni omijali tegoż tjunera.


zle ci nie zycze ale watpie ze to przejdzie

#50 OFFLINE   dragonstawiki

dragonstawiki
  • 230 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: pochodzę z Czerniny koło Leszna, ale obecnie mieszkam w OPOLU

Napisany 20 listopad 2011 - 10:38

Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.

wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik

#51 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 listopad 2011 - 11:00

Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.

wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik


:masakra:
Tak to już jest jak ktoś nie wie ile nie wie.

Fajnie jak by Ci się udało ale nie wierzę w to.

#52 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 listopad 2011 - 11:17

Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.

wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik



moze i moglbym zostac krytykiem. ale wole coś robic przy aucie niz pisac kocopoły i zostac nastepnym emerytem teoretykiem na forum.

nastepny post napisze za 2 miesiace, ciekawe czy jakies postepy zrobisz bo pewnie wyjdzie babol i porzucisz projekt z jasiem.

Jestem zwolennikiem wszelkiego rodzaju modów wiec nie spisuje ciebie na straty ale poki nie zobacze efektow z prac + wykres z hamowni to jestes teoretyk rencista dlamnie i tyla.

#53 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9155 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 listopad 2011 - 11:20

Panowie bez przepychanek !! , tylko konstruktywne wypowiedzi !!.

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#54 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 20 listopad 2011 - 12:33

Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.

wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik


poczytaj dokładnie do czego służy zawór blow off, jak nie ma przepustnicy tak jak w dieslu to ten zawór je w ogóle niepotrzebny. Prędzej jakieś matactwo na turbo ze zmienną geometrią + jakieś wysterowanie tego by przeszło niż te twoje 2 turbiny co dadzą tylko większą turbodziure. poszukaj sobie w necie bmw serka 2.5 tds on ma wszystko ładnie opisane co robił a ma chyba 220+ km i wcale 2 turbin niepotrzebował.

#55 OFFLINE   zenmach

zenmach

    Caravan Fan

  • 221 postów
  • Dołączył: 18-10-2011
  • Skąd: Przyszowice

Napisany 20 listopad 2011 - 17:00

Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.

wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik


Kolego,zrob sobie lepiej dobrego soft'a. a daruj silnikowi tej rzezby z ''twinturbo''. Z calym szacunkiem, ale do takich rzeczy trzeba miec pokazne zplecze techniczne i troche wiedzy. a jak juz wszystko poskladasz to i tak musisz zrobic softa... zeby to jezdzilo. pozdro...
...a jak juz chcesz dokladac do seryjnej turbiny jeszcze jedna aby poprawic dol, to tylko najmniejsza jaka znajdziesz. dwie seryjne dadza ci tylko mega turbo dziure...

#56 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 20 listopad 2011 - 18:37

BŁAHAHAHAHAHAAH OOOOOOO ENiu (Phantom) ale pojechali ci po rajtkach ehehehe:D Tak jak piszą inni lepiej i szybciej i sadze ze napewno taniej będzie icek+soft+ewentualnie inne turbo albo cos w tym stylu;)

#57 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 20 listopad 2011 - 18:38

zostawcie gościa w spokoju. jak chce robić to niech robi. każdy uczy się na błędach. raz silnik rozwali, to go wymieni i jak ma zapał to dalej bedzie modził. nie kazdy od razu urodził sie mega uzdolniony. ma pomysł, ma swoją wizje to niech walczy. gdyby nie tacy jak on to by nie było nigdy zmodyfikowanych samochodów. nie jednemu silnik wyleciał w powietrze, ale człowiek uczy się na błędach i następne już zrobi poprawnie. a jak sie ma zaplecze finansowe i sie jest zapaleńcem to nie trzeba posiadać duzo wiedzy. być może kolega ma kupe kasy, nadzienych rodziców, dobrą prace i chce się w to bawić to niech sie bawi.
każdy może napisać swoje zdanie o tym projekcie, swoje doświadczenia itd, i nie róbcie z niego głupka. nie zniechceajcie gadajac "Fajnie jak by Ci się udało ale nie wierzę w to. " jak nie wierzysz to napisz dlaczego. nie uzasadniłeś swojej wypowiedzi. daj przykłady. kolega sam wyciągnie wnioski czy warto sie mu w to bawić czy nie. być może uda mu sie to co wtedy powiecie?? a jak mu sie nie uda to trudno, ale szacun za pomysł.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#58 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 20 listopad 2011 - 18:47

Ja jestem pozytywnie nastawiony do tego projektu chętnie bede śledził ten temat.
Rozumiem bulwers kolegi bo sam przymierzam sie do projektu omegi 3.0DTI i tez pisali ze sie nie oplaca itd tp ale ja sie nie zrazam i zobaczymy co z tego bedzie hehehehe:D