problem z automatyczną skrzynią biegów
#1 OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 20:11
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 20:53
#5 OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 20:57
#6 OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 21:01
#7 OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 21:59
Co do szarpania na np.światłach też tak mam takie jak by uskoki jakieś jak bym zmieniał biegi z N na D tył leci w górę i w dół
No a dziś nagle wyskoczył mi błąd Automatik Getribe .Dodam iż nie zmieniałem Oleju a mi się wydaje że to jest przyczyną bo rano po odpaleniu Klusi na zimnym ciężko wchodziła na 2 gi bieg.Lecz po upływie lub przejechaniu paruset metrów działała normalnie.
#8 OFFLINE
Napisany 04 października 2011 - 22:07
#9 OFFLINE
Napisany 05 października 2011 - 06:07
.Dodam iż nie zmieniałem Oleju a mi się wydaje że to jest przyczyną bo rano po odpaleniu Klusi na zimnym ciężko wchodziła na 2 gi bieg.Lecz po upływie lub przejechaniu paruset metrów działała normalnie.
To jest normalne że rano długo przełącza na 2 bieg...Olej musi sie przeciez szybko rozgrzać i to jest normalne w automatach...
#10 OFFLINE
Napisany 05 października 2011 - 07:21
#11 OFFLINE
Napisany 05 października 2011 - 16:53
A orientuje Cie się jak wygląda cenowo przerobienie automata na manual ?
#12 OFFLINE
Napisany 05 października 2011 - 19:25
#13 OFFLINE
Napisany 06 października 2011 - 13:06
#14 OFFLINE
Napisany 06 października 2011 - 18:30
do 1000zł spokojnie sie zmieścisz
A za to masz 2 automaty do 2,0
#15 OFFLINE
Napisany 06 października 2011 - 18:46
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 07 października 2011 - 09:32
#18 OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 16:32
Pozdrawiam Bartek
#19 OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 17:20
WItam.Ja dziś sprawdzałem swoją skrzynię i...Jest siur a działo się tak po przez wybijający bezpiecznik.Po wyczyszczeniu selektora i ponownej wymianie bezpiecznika jest OK
Pozdrawiam Bartek
jakiego selektora? gdzie to sie znajduje i za co odpowiada?
#20 OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 20:30