Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Chip tuning MV6 na Allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
100 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 maja 2010 - 00:18

Jakby to ktoś miał zamontowane w X30XE to niech da znać, bo jestem ciekawy co to dało.


ja równiez czekam na opinie :)

#22 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 maja 2010 - 07:46

Ja mam od kolegi AndrzejMT :) zadnych problemow po zalozeniu. Wkrotce jade na rolki i sprawdzi sie co i jak w trawie piszczy :)

#23 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 maja 2010 - 10:50

Ja mam od kolegi AndrzejMT :) zadnych problemow po zalozeniu. Wkrotce jade na rolki i sprawdzi sie co i jak w trawie piszczy :)


Jak wygląda Kolego sprawa z założeniem, duży jest koszt, trzeba auto potem stroić :)?

#24 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 maja 2010 - 17:00

Jak wygląda Kolego sprawa z założeniem, duży jest koszt, trzeba auto potem stroić :)?


On juz sam w sobie jest podobno podkrecony. Kosc jest na podstawce wiec 15 min roboty i sam go zmienisz.

#25 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 maja 2010 - 19:48

On juz sam w sobie jest podobno podkrecony. Kosc jest na podstawce wiec 15 min roboty i sam go zmienisz.


Zależy mi głównie na obniżeniu max momentu obrotowego do niższej prędkości obrotowej, gdyby chociąż tak zejść do 3500 z tymi 270Nm. Moment sie kolego przesuwa ? O ilości koni mniej mnie interesuje bo nie spodziewam sie różnicy... czy też jakaś jest ?

#26 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 maja 2010 - 20:00

wzrost max 10% w wolnossacym silniku (zdrowym) jest realny. Jak konkretnie jest ta kosc zaprogramowana tego nie wiem bo ja nie przerabialem tej mapy o to trzeba by predzej AndrzejaMT pytac. Jedyne co moge zrobic to po hamowni zamiescic tu wykres z przebiegiem momentu obrotowego. Bedziemy wtedy wiedziec jak pracuje moj silnik na tej kosci itp :)

#27 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 maja 2010 - 23:04

wzrost max 10% w wolnossacym silniku (zdrowym) jest realny. Jak konkretnie jest ta kosc zaprogramowana tego nie wiem bo ja nie przerabialem tej mapy o to trzeba by predzej AndrzejaMT pytac. Jedyne co moge zrobic to po hamowni zamiescic tu wykres z przebiegiem momentu obrotowego. Bedziemy wtedy wiedziec jak pracuje moj silnik na tej kosci itp :)


Jakiś obraz na pewno by dawał taki wykres. A kolega be żadnych pomiarów na podstawie własnych odczuć widzi różnice, coś się zmieniło, samochód więcej pali itp. ?

#28 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2010 - 08:38

spalanie automatycznie po takich zabiegach wzrasta bo... czlowiek cisnie auto z pod swiatel i w trasie na testy ;) wydaje mi sie ze auto lepiej reaguje na pedal gazu jest żwawsze. Ale czy to prawdziwy wzrost momentu obrotowego czy tylko nieadekwatne odczucia tego jeszcze nie wiem :) rolki powiedza prawde. Poki co wczoraj zwazylem swoja omege :) wyszlo idealnie 1700 kg (ze mna 1810 :p) wiec silnik napewno ma co robic ;)

#29 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 maja 2010 - 10:58

spalanie automatycznie po takich zabiegach wzrasta bo... czlowiek cisnie auto z pod swiatel i w trasie na testy ;) wydaje mi sie ze auto lepiej reaguje na pedal gazu jest żwawsze. Ale czy to prawdziwy wzrost momentu obrotowego czy tylko nieadekwatne odczucia tego jeszcze nie wiem :) rolki powiedza prawde. Poki co wczoraj zwazylem swoja omege :) wyszlo idealnie 1700 kg (ze mna 1810 :p) wiec silnik napewno ma co robic ;)


No tak, rzecz jasna że się sprawdza osiągi częściej po takim zabiegu :D A kiedy Kolega wybiera sie na hamownie ? Nie ukrywam że jestem ciekawy wykresików :)

#30 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 maja 2010 - 12:28

Wybieram sie juz dosc dlugo ale raczej na 100% w przyszlym tygodniu. Hamownie mam w Koszalinie wiec po robocie musze zrobic 70 km a ze pracuje czesto po 10h dziennie to troche ciezko mi zdazyc. Tak czy innaczej wykresik na pewno bedzie. Jedyne czego sie obawiam to to ze na 4 biegu slizga mi sie delikatnie sprzeglo a w omedze bieg 4 ma idealnie przelozenie 1:0 wiec na 4 biegu auto sie hamuje. No ale zobaczymy :)

#31 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 czerwca 2010 - 00:39

Wybieram sie juz dosc dlugo ale raczej na 100% w przyszlym tygodniu. Hamownie mam w Koszalinie wiec po robocie musze zrobic 70 km a ze pracuje czesto po 10h dziennie to troche ciezko mi zdazyc. Tak czy innaczej wykresik na pewno bedzie. Jedyne czego sie obawiam to to ze na 4 biegu slizga mi sie delikatnie sprzeglo a w omedze bieg 4 ma idealnie przelozenie 1:0 wiec na 4 biegu auto sie hamuje. No ale zobaczymy :)


Udalo sie Koledze sprawdzić wyniki na hamowni :) ?

#32 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 czerwca 2010 - 14:08

http://cgi.ebay.de/O...=item45f2eb02fa

http://cgi.ebay.de/O...=item45f2eaf5f0

#33 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 czerwca 2010 - 16:52

Kolega ma taki :) ?

#34 OFFLINE   Qbapl

Qbapl
  • 164 postów
  • Dołączył: 06-08-2009
  • Skąd: Legnica

Napisany 11 grudnia 2010 - 15:05

I temat umarł i zero wykresów z hamowni a szkoda bo byłem bardzo ciekaw:(((

#35 OFFLINE   mnowacz

mnowacz
  • 273 postów
  • Dołączył: 06-11-2007
  • Skąd: Nowa Sól

Napisany 11 grudnia 2010 - 17:03

Tak sobie poczytałem .. i ja też tak chce :) .. szukałem strony autoseba ale nie ma .. albo nie mogę znaleźć. Czy jest jakaś strona z ofertą tuningu do 3.0 benzyna ?

#36 OFFLINE   Cmaga

Cmaga
  • 148 postów
  • Dołączył: 18-02-2007
  • Skąd: Skarżysko-Kam

Napisany 13 grudnia 2010 - 10:37

W zeszłym roku dzwoniłem do Autoseba. Robi tylko u siebie (jak dobrze pamiętam we Wrocławiu), koszt ok 800 pln.
_______
Cmaga

______________________________
2.5 V6 - Tak dużo , a tak niewiele.

Dodany obrazek

#37 OFFLINE   damix

damix
  • 105 postów
  • Dołączył: 24-10-2010
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 grudnia 2010 - 21:55

Ile ja sie w życiu naczytam tematów gdzie ktoś coś zrobił i juz byl w drodze na hamownie ale cos tam cos tam i nic z tego nie wychodziło. szkoda.
Efektu rezonatora w postaci fizycznego wykresu również nie widziałem. Turbo to nie jedyna metoda na przyrost mocy jednak najdroższa.

Tu wyciągają plus 15km z 2.5 v6 podejrzewam ze z 3.0 również cos wyciągną.
http://www.44tuning....opel-omega.html

Ja teraz organizuje grupowa hamownie w warszawie żeby zobaczyć od czego bazuje, jak ktoś chętny to jest temat w spotach mazowieckich.

#38 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 grudnia 2010 - 08:29

Efektu rezonatora w postaci fizycznego wykresu również nie widziałem.

slabo szukales ;)


 


#39 OFFLINE   Div

Div
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-05-2008
  • Skąd: Kraków

Napisany 23 grudnia 2010 - 00:45

Cóż o ile spotkałem się z modzonymi Vkami, to najczęściej pozbycie się przepływki uwalniało wieele mocy z tego silnika.

#40 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 grudnia 2010 - 00:51

Cóż o ile spotkałem się z modzonymi Vkami, to najczęściej pozbycie się przepływki uwalniało wieele mocy z tego silnika.


Całe 2W bo włączała się kontrolka serwisu. :)