Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Chip tuning MV6 na Allegro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
100 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   DoseMV6

DoseMV6
  • 55 postów
  • Dołączył: 01-10-2006
  • Skąd: Lublin

Napisany 22 kwietnia 2007 - 11:18

http://moto.allegro...._3_0v6_mv6.html

Taką ciekawostkę znalazłem na Allegro: ciekawe, czy ktos ma o tym jakieś zdanie?


pzdr


MAM PROŚBĘ: zagłosujcie (dobrze:) na mój konkursowy tekst na onecie. Każdy,kto ma maila na onecie (albo jego kobita) może mi klepnąć dobrą notę i pomóc wygrać. Pomożecie?

#2 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 kwietnia 2007 - 11:25

A takich żeby podciągnąć do 500 KM nie ma?

Kolejny debil co myśli, że kawałkiem płytki zczipuje auto.

2 złote bym za to nie dał.

#3 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 kwietnia 2007 - 14:06

Panowie, moim zdaniem to są programy jakiś zachodnich tunerów i przypuszczam, że nielegalnie skopiowane z takiego chipa i jechane po 150pln u nas. :shock:

#4 OFFLINE   arek_omega

arek_omega
  • 133 postów
  • Dołączył: 15-12-2006
  • Skąd: Otwock

Napisany 24 kwietnia 2007 - 20:06

Takie same kosteczki są dostępne na niemieckim ebay'u po 58euro. Już kilka miesięcy temu oglądałem. Może to i działa. Trzeba by kiedyś kupić takie dziadostwo. Podobno kto nie ryzykuje ten nie ma...
Jeśli nie będę sprzedawał samochodu (ani zmieniał silnika) to pewnie nabędę w lato taki kawałeczek plastiku z nóżkami i wtedy się porówna :wink:

#5 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2007 - 20:38

Widac po tym komentarzu ze dziala haha

Plus za kontakt-wiec niewystawie negatywa-jeżeli chodzi o chip to sprawdzany był u elektronika i niektore mapy nie potrzebnie są ruszane,po hamowani Omega tds seria 127km po chipie 132km.Mapa słabej jakosci ale nie ma co sie dziwić za ta kase!
[Odpowiedź z:czw 19 kwi 2007 18:51:56 CEST] Skoro elektronik znał się na mapach , czemu sam nie stworzył moda , a co do osiągów , to kulawemu silnikowi i najlepszy chip nie pomoże. Jak na starego tds-a 5 km to i tak dużo.



#6 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2007 - 22:34

Uwazam, ze kazdy silnik jest inny, dlatego nie ma uniwersalnych chipow. Taki chip powinien byc dostrojony indywidualnie do kazdego silnika.

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 kwietnia 2007 - 22:43

Uwazam, ze kazdy silnik jest inny, dlatego nie ma uniwersalnych chipow. Taki chip powinien byc dostrojony indywidualnie do kazdego silnika.



dokladnie :bigok: uniwersalny to moze byc olej do smazenia




 


#8 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 06 maja 2007 - 13:10

Uwazam, ze kazdy silnik jest inny, dlatego nie ma uniwersalnych chipow. Taki chip powinien byc dostrojony indywidualnie do kazdego silnika.



dokladnie :bigok: uniwersalny to moze byc olej do smazenia



wiesz z tym wszystkim to jest tak wg twojego pisania
ze nie mozna by kupowac zadnych komputerow orginalych jezeli by ci sie zwalil twoj
no bo przeciez by nie chodzil
logiczne jest ze by chodzil i ze niema dwoch takich samych silnikow
a co do tych ukladow to tak jak juz ktos napisal ze musza byc to skopiowane mapy i juz
i w jednym aucie dadza wiecej w drugim mniej i juz


pomyslcie zeby zmienic seryjne kolektory wydechowe bo seryjne sa do d*py
ja u siebe zalozylem rurowe i hamownia wyplula 18koni i 10nm wiecej na nich bez zadnego strojenia
astra v6
serducho gsi irmscher

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 maja 2007 - 14:14

Uwazam, ze kazdy silnik jest inny, dlatego nie ma uniwersalnych chipow. Taki chip powinien byc dostrojony indywidualnie do kazdego silnika.



dokladnie :bigok: uniwersalny to moze byc olej do smazenia



wiesz z tym wszystkim to jest tak wg twojego pisania
ze nie mozna by kupowac zadnych komputerow orginalych jezeli by ci sie zwalil twoj
no bo przeciez by nie chodzil
logiczne jest ze by chodzil i ze niema dwoch takich samych silnikow
a co do tych ukladow to tak jak juz ktos napisal ze musza byc to skopiowane mapy i juz
i w jednym aucie dadza wiecej w drugim mniej i juz


pomyslcie zeby zmienic seryjne kolektory wydechowe bo seryjne sa do d*py
ja u siebe zalozylem rurowe i hamownia wyplula 18koni i 10nm wiecej na nich bez zadnego strojenia



przeczytaj jeszcze raz moj poprzedni post ZE ZROZUMIENIEM. nie napisalem oryginalne tylko uniwersalne. Mam nadzieje ze roznicy nie trzeba tlumaczyc. Temat jest o Uniwersalnym chipie a nie o kolektorach. W seju po zmiane walka rozrzadu(by swiatek) , wymianie wydechu (kol 4-1 + przelot 2 cale) zmianie dolotu na wydumke wlasnej produkcji (bo na dolocie weglarskiego nie chcal mi jezdzic) i delikatna poprawke map wtryskow hamownia wyplula + 13 KM i + 15 Nm co przy seryjnym 55/88 uwazam za niezly wynik. (bez wiekszej ingerencji w silnik) Auto hamowane u Grabowskiego. a wracajac do naszych aut. silnik z reguly maja juz troche nakulane i czesto odbiegaja parametrami od serii wiec jesli juz bym znow zaczal dlubac (obiecalem sobie ze wiecej nie tuninguje nic :mrgreen: ) to najpierw zaczla bym od rozebrania silnika i zlozenia go od nowa na nowych podzespolach , zwiekszyl kompresje, obrobil glowice, zmienil calkowicie wydech - dolot wyglada na dobrze dobrany tyle ze otworzyl bym na stale te przepustnice w rezonatorze :) a potem zestroil to ladnie na swince. (smt6)




 


#10 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 06 maja 2007 - 14:31

ja jak sie zaczolem brac za cokolwiek to zmierzylem auto i silnik 2.5 v6 legitymowal sie moca 173.3km i 224Nm,wiec super ponad serie trzymal
nie porownuj swoich przerobek , bo u ciebie zestroiles to a tu jest duza roznica w tym
u mnie powedruja jeszcze walki od 3.0(lexa juz z miesiac) dojdzie inny nowy ssacy kolektor i wteyd jazda na hamownie i strojenie
ps a o kolektorach napisalem dlatego ze sa inne sposoby efektywnie przynoszace moc
astra v6
serducho gsi irmscher

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 maja 2007 - 14:39

ja jak sie zaczolem brac za cokolwiek to zmierzylem auto i silnik 2.5 v6 legitymowal sie moca 173.3km i 224Nm,wiec super ponad serie trzymal
nie porownuj swoich przerobek , bo u ciebie zestroiles to a tu jest duza roznica w tym
u mnie powedruja jeszcze walki od 3.0(lexa juz z miesiac) dojdzie inny nowy ssacy kolektor i wteyd jazda na hamownie i strojenie
ps a o kolektorach napisalem dlatego ze sa inne sposoby efektywnie przynoszace moc


u mnie przed dlubianiem mial 55/88 czyli dokladnie seria. Omy nie mierzylem moze kiedys jak bede mial okazjie to wjade na hamownie tyle ze w poblizu nikt nie hamuje RWD z automatem




 


#12 OFFLINE   Pablo's

Pablo's
  • 90 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 maja 2007 - 20:01

jakiś czas temu też to widziałem allegro. Szczerze mowiąc gdybym się zdecydował na jakiś chip to tylko w profesjonalnej firmie która najpierw sprawdzi ile mam kucyków przed i ile po chip tuningu.

Bardzo mnie rozbawiła ta aukcja :smiech: raczej nie zaryzykował bym
Zobacz moją ślicznotkę!
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH

#13 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 17 maja 2007 - 20:30

Bardzo mnie rozbawiła ta aukcja raczej nie zaryzykował bym

poczytajcie sobie wątek o tych chipach na LOB-ie,pt."CHIPSY"żadnych negatywnych opini,same pozytywy,masa ludzi je pomontowało i są przyrosty.Są to takie same chipy a raczej na tym samym oprogramowaniu co te "profesjonalne"tylko płacąc za takiego chipa płacisz jego realną cene a nie fundujesz wczasy cwaniaczkom z "profesjonalnych" :smiech: firm tunerskich

#14 OFFLINE   Pablo's

Pablo's
  • 90 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 maja 2007 - 20:50

Ok. Być może po cześci coś w tym jest. Lecz tak naprawdę kupując coś takiego kupujemy kota w worku, bynajmniej ja tak uważam.
Jeśli natomiast jadę do profesjonalnego tunera to w cenie montażu takiego chipa mam hamownię na której widzę ile ma koni przed i ile po, jaki jest przyrost mocy.
Jest to bardzo kosztowna impreza ale mam pewność, że nic nie zepsuję.

Bałbym sie pomino tych komentarzy do swojej ślicznotki sam włożyć coś co może mi sprawić tylko dużo kłopotów. :smile:
Zobacz moją ślicznotkę!
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH

#15 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 17 maja 2007 - 20:57

ale widze że jesteś też z Wrocławia tak jak Autoseba z LOB,który to montuje,podjedz sobie do niego i na żywo będziesz widział jak to wygląda,on w swojej mv6 też to ma

#16 OFFLINE   Pablo's

Pablo's
  • 90 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 17 maja 2007 - 21:16

Co prawda mi moje koniki w zupełności wystarczą, ale chetnię zobacze (co z czym i jak). Masz może jakiś namiar bo w użytkownikach nie mogę znaleźć? :peace:
Zobacz moją ślicznotkę!
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH

#17 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 17 maja 2007 - 22:07

gg 873617

#18 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 maja 2007 - 07:19

ja ostatnio zalożyłem chipsy od seby do swojego x25xe i kumpel do swojej mv6 i różnica jest...
co prawda dokładnie wszystko wyjdzie jak autka trafią na hamownię,ale to nie w najbliższym czasie,bo troszke doskwiera brak czasu na przyjemności...

co do montażu samego chipa to banalna sprawa dlasprawnych manualnie około 5min i po krzyku :-D
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#19 OFFLINE   Pablo's

Pablo's
  • 90 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 18 maja 2007 - 16:36

OK. dzieki, pojadę, zobaczę :bigok:
Zobacz moją ślicznotkę!
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH

#20 OFFLINE   maq

maq
  • 22 postów
  • Dołączył: 16-05-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 27 maja 2007 - 17:10

Jakby to ktoś miał zamontowane w X30XE to niech da znać, bo jestem ciekawy co to dało.
OMEGA 3.0 wersja SPORT, pakiet IRMSCHER - www.cardomain.com/ride/2648110/1
SUPRA - 3.0 TURBO www.cardomain.com/memberpage/772453