problem z odpaleniem na ciepło 2.5TD
#1 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 16:42
#2 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 18:30
ale do rzeczy... wpisz w szukajkę pompa wtryskowa, nastawnik
koszta zabójcze, ale warto
Jak ci gaśnie przy zmianie biegów to nastawnik pompy na 95% masz walnięty. Nie chce odpalać na ciepłym tzn głowiczka w pompie wtryskowej.
Na kompa - pewnie błąd 64 wyskoczy (nastawnik)
Pompę możesz regenerować a nastawnik chyba lepiej nowy kupić, ale co użytkownik to powie co innego.
#3 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 19:15
odczytaj błędy. Jest jeszcze możliwe że problem odpalania na ciepłym jest spowodowany źle ustawionym kątem wtrysku.
#4 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 21:28
#5 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 22:20
jutro jade na warsztat odczytac błędy, dodam ze nastawnik miałem juz wymieniany jakies 2mies temu ale używka, na tamtym mi szarpało a na tym było ok, teraz cos sie powaliło ;/ dzieki za rady , o wynikach będe informował na bierząco
Spróbuj jeszcze odlonczyc czujnik grzania swiec.
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 11:19
a który to czujnik??? co to da???
Pod kolektorem ssącym w okolicy 4-5 cylindra. Spowoduje to grzanie świec na ciepłym silniku i umożliwi rozruch. Dzisiaj jest promocja ale w przyszłości :szukaj2:
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 15:51
Spróbuj jeszcze odlonczyc czujnik grzania swiec.
a czy jak jest walnięta głowiczka pompy to odpięcie czujnika grzania świec coś pomoże czy już tylko regeneracja pompy? U mnie np. pali na zimnym tak nie za bardzo a na gorącym raz dobrze a raz trzeba ją trochę pokręcić, a jeszcze innym wcale nie zapali dopiero jak ostygnie. I czym to może być spowodowane?
#10 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 16:18
Jest jeszcze takie ustrojstwo na allegro które oszukuje kompa na kilka sekund z tym klima chodzi ale to tylko pół środki które na jakiś czas na pewno pomogą
#11 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 18:35
Jak odłączysz czujnik to za każdym razem będą grzały świece na jakiś czas to pomoże tylko klima nie będzie działać a pompę i tak kiedyś będzie trzeba zrobić.
Jest jeszcze takie ustrojstwo na allegro które oszukuje kompa na kilka sekund z tym klima chodzi ale to tylko pół środki które na jakiś czas na pewno pomogą
Urzadzenie z allegro pomoze tak samo jak odlonczenie czujnika.A jesli chodzi o klime to tak jest.A ja z tym urzadzeniem zrobilem juz ponad 80tys\km i nadal jezdze i pali za kazdym razem wiec nie powiedzial bym ze to na chwilke!
#12 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 18:43
Urzadzenie z allegro pomoze tak samo jak odlonczenie czujnika.A jesli chodzi o klime to tak jest.A ja z tym urzadzeniem zrobilem juz ponad 80tys\km i nadal jezdze i pali za kazdym razem wiec nie powiedzial bym ze to na chwilke!
Ja mam założone to urządzonko z allegro i raz mi pali dobrze a raz źle. Jak kupiłem omę to paliła od strzała i na zimnym i na ciepłym potem zaczeła gorzej palić i założyłem to urządzonko i nic nie dało dalej pali źle i nie wiem co z tym jest na tym urządzonku niby zawsze się zapala grzanie świec ale czasami jest tak że po odpalaniu przez chwilę ma wyższe obroty a czasami ma niskie. Tyle że mi na zimnym też nie zapala od strzała tylko musi trochę pokręcić i czasami to jak ją kręcę to łapie ale nie może załapać i po dłuższym kręceniu wreszcie załapuje i wtedy walnie czarna chmura, ale znowu czasami zdarza się tak że na zimnym odpali od strzała i na ciepłym od strzała zapali, po prostu za każdym razem nie jest tak samo. Od czego to może byc?
#13 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 18:54
#14 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 19:52
moze masz nieszczelnosc w ukladzie paliwowym lub pompka w zbiorniku szwankuje albo zbiornik zasyfiony.Zwróć uwage kiedy gorzej odpala ze stanem paliwa.
Pompka jest dobra i zbiornik był czyszczony a takie same ma napady przy pełnym zbiorniku i przy mniejszej ilości, może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł?
#15 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 21:06
Pompka jest dobra i zbiornik był czyszczony a takie same ma napady przy pełnym zbiorniku i przy mniejszej ilości, może jeszcze ktoś ma jakiś pomysł?
jedynie co mi przychodzi do glowy to swiece( oczywiscie jesli chodzi o zimny silnik), nieszczelonsc lub filtr paliwa.... moze procz pompki warto to rowniez sprawdzic
#16 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 21:20
jedynie co mi przychodzi do glowy to swiece( oczywiscie jesli chodzi o zimny silnik), nieszczelonsc lub filtr paliwa.... moze procz pompki warto to rowniez sprawdzic
no właśnie ja też już nie mam pomysłów co może jaj być świece nowe, filtr nowy przelewy nowe.
#17 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 07:17
#18 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 09:39
Ustawienie kąta wtrysku może pomóc, ja jak miałem źle ustawiony to też paliła raz dobrze a raz źle.
a miałeś tak że czasami wcale ci nie zapaliła na ciepłym? Ile tak mniej więcej może kosztować takie ustawienie konta wtrysku i czy można to jakoś sprawdzić czy on jest źle ustawiony np. fejsem?
#19 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 10:42
#20 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 18:51