Wybór sprężyn obniżających
#21 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2010 - 11:18
http://forum.omegakl...=1&d=1276337794
#22 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2010 - 22:25
#23 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2010 - 07:02
Zielone, czy zolte?
Dave
Nie ma znaczenia czy zielone czy żółte - oni te kolory zmieniają w zależności od roku produkcji
#24 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2010 - 08:22
Tak, ostatnio wlasnie to samo wyczytalem na ebayu. Czyli wiem, co brac juz... tylko teraz jak ja bede przejezdzal przez muldyNie ma znaczenia czy zielone czy żółte
#25 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2010 - 14:46
A wiec panowie po pewnych perturbacjach popiołem swego... sprężynki fk automotive zamontowane. Spisują się nader dobrze samochód wcale nie zachowuje się jak taczka jest niższy ale na tyle że spokojnym ślimaczym tempem mogę przejeżdżać przez śpiących policjantów nie obcierając niczym, no i jeśli chodzi o najważniejsze...zakręty... bajecznie czasami można nawet troszeczkę przesadzić a auto i tak to wybacza i trzyma się jak przylepione...
Jak możesz daj fotki swojej bryki na tych sprężynach.
#26 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 16:13
hehe... no i problem zniknalNie ma znaczenia czy zielone czy żółte - oni te kolory zmieniają w zależności od roku produkcji
Przyszlo w dwoch kolorach. Teraz powiedzcie czy to normalne, czy jakis szwindel na mnie zrobili?? Na zielonym 260069 / 600990184, a na zoltych 160067 / 60010766. Na opakowaniu nr 282 60 069, czyli do R4, ale przeciez mogli przelozyc. Jakies resztki z magazynow?
BTW, czy nie moznaby polaczyc tych tematow w 1??
1. http://forum.omegakl...ead.php?t=14041
2. http://forum.omegakl...hread.php?t=775
3. http://forum.omegakl...ead.php?t=42615
Aha, Od czego zalezy, jak nisko auto siadzie? Skoro na aukcjach podaja zakres... Np >>
Ja miałem tak samo na zielonych witecach. Tyle że miało być -30, a miałem z -50
#27 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 08:43
nic się nie przejmuj - jak mówiłem wcześniej i zielone i żółte to te same weiteci - w zależności od kaprysu magazynierów (tu ich ewidentnie fantazja poniosła)
co do łączenia tematów - wie co to raport postów|??
A jak nisko siądzie - zależy jeszcze od opon jakie masz
#28 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 12:29
Natomiast co do pierwszych kilku tys przejechanch, polecam ten zestaw dp 2 litrowek, zawieszenie znacznie usztywnione samochód dużo dużo lepiej w zakrety wchodzi ale przp tym sprężyny pozostawiaja duzą rezerwe komfortu, w sumie jego utrata nie jest nawet odczuwalna, usztywnienie moze o okolo 40 %.
#29 OFFLINE
#30 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:43
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:08
#34 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:18
Yyy... O czym Ty mówisz? Zobacz -50 KONI na 18'.Duża gleba w omedze głupio wygląda ze względu na brak możliwości ustawienie pochylenia kół tylnych i przy -40mm -50mm, jest już całkiem duży negatyw i zaczyna to wyglądać jak rozjechana żaba.
#35 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:30
#36 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:33
No i właśnie tu się pojawia problem natury technicznej. Nie da się bardziej, palca nie włożysz między koło a błotnik, więc już nie ma jak odstawić tego koła bardziej na zewnątrz.Przy takim obnizeniu, to wypada odstawic troche tylne kolka, bo wlasnie tak troche smiesznie wygladaja schowane.
#37 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:39
#38 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:42
Błotniki... Ale co tu zmodyfikowane? Mi wygląda na serię.Zmodyfikowac nadkola, jak bodajze lutek to zrobil z przednimi
#39 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 17:11
#40 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 09:08
No i właśnie tu się pojawia problem natury technicznej. Nie da się bardziej, palca nie włożysz między koło a błotnik, więc już nie ma jak odstawić tego koła bardziej na zewnątrz.
A zaklad ze sie da bez modzenia przy nadkolach?