Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Wybór sprężyn obniżających


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
61 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   WLKPdamda

WLKPdamda
  • 57 postów
  • Dołączył: 25-01-2009
  • Skąd: Gostyń

Napisany 12 czerwca 2010 - 11:18

zielone używki (przód ,tył) kupiłem na allegro za 250zł co do amortyzatorów to tył nówki mts też z allegro za 100zł :jump: udało mi się wynegocjowac:D a co do przodu to już takie były (tak mi oznajmił mój mechanior ku mojemu zdziwieniu dlatego też takie zakupiłem mts-y na tył) jak oma przyleciała z niemiec :o


http://forum.omegakl...=1&d=1276337794

#22 OFFLINE   Antekkk1

Antekkk1
  • 66 postów
  • Dołączył: 19-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 02 lipca 2010 - 22:25

A wiec panowie po pewnych perturbacjach popiołem swego... sprężynki fk automotive zamontowane. Spisują się nader dobrze samochód wcale nie zachowuje się jak taczka jest niższy ale na tyle że spokojnym ślimaczym tempem mogę przejeżdżać przez śpiących policjantów nie obcierając niczym, no i jeśli chodzi o najważniejsze...zakręty... bajecznie czasami można nawet troszeczkę przesadzić a auto i tak to wybacza i trzyma się jak przylepione...

#23 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 lipca 2010 - 07:02

Zielone, czy zolte?


Dave

Nie ma znaczenia czy zielone czy żółte - oni te kolory zmieniają w zależności od roku produkcji



 


#24 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 lipca 2010 - 08:22

Nie ma znaczenia czy zielone czy żółte

Tak, ostatnio wlasnie to samo wyczytalem na ebayu. Czyli wiem, co brac juz... tylko teraz jak ja bede przejezdzal przez muldy :nie_wiem:

#25 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 03 lipca 2010 - 14:46

A wiec panowie po pewnych perturbacjach popiołem swego... sprężynki fk automotive zamontowane. Spisują się nader dobrze samochód wcale nie zachowuje się jak taczka jest niższy ale na tyle że spokojnym ślimaczym tempem mogę przejeżdżać przez śpiących policjantów nie obcierając niczym, no i jeśli chodzi o najważniejsze...zakręty... bajecznie czasami można nawet troszeczkę przesadzić a auto i tak to wybacza i trzyma się jak przylepione...


Jak możesz daj fotki swojej bryki na tych sprężynach.

#26 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 sierpnia 2010 - 16:13

Nie ma znaczenia czy zielone czy żółte - oni te kolory zmieniają w zależności od roku produkcji

hehe... no i problem zniknal :p
Dodany obrazek
Przyszlo w dwoch kolorach. Teraz powiedzcie czy to normalne, czy jakis szwindel na mnie zrobili?? Na zielonym 260069 / 600990184, a na zoltych 160067 / 60010766. Na opakowaniu nr 282 60 069, czyli do R4, ale przeciez mogli przelozyc. Jakies resztki z magazynow?

BTW, czy nie moznaby polaczyc tych tematow w 1??
1. http://forum.omegakl...ead.php?t=14041
2. http://forum.omegakl...hread.php?t=775
3. http://forum.omegakl...ead.php?t=42615

Aha, Od czego zalezy, jak nisko auto siadzie? Skoro na aukcjach podaja zakres... Np >>

Ja miałem tak samo na zielonych witecach. Tyle że miało być -30, a miałem z -50



#27 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2010 - 08:43

Wszystko jest ok - po prostu masz spakowane z dwóch różnych stanów magazynowych

nic się nie przejmuj - jak mówiłem wcześniej i zielone i żółte to te same weiteci - w zależności od kaprysu magazynierów (tu ich ewidentnie fantazja poniosła)

co do łączenia tematów - wie co to raport postów|?? :D

A jak nisko siądzie - zależy jeszcze od opon jakie masz :D



 


#28 OFFLINE   Antekkk1

Antekkk1
  • 66 postów
  • Dołączył: 19-10-2009
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 07 sierpnia 2010 - 12:29

Tak troszeczkę to trwało oto zdjęcia po zamontowaniu fk -35

Natomiast co do pierwszych kilku tys przejechanch, polecam ten zestaw dp 2 litrowek, zawieszenie znacznie usztywnione samochód dużo dużo lepiej w zakrety wchodzi ale przp tym sprężyny pozostawiaja duzą rezerwe komfortu, w sumie jego utrata nie jest nawet odczuwalna, usztywnienie moze o okolo 40 %.

#29 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 sierpnia 2010 - 12:45

A fotki przed mozesz tez wstawic dla porownania?

#30 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:43

felgi 15" -> felgi 17" -> przód -50, tył -40, felgi 18"

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek

#31 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:56

tu masz jeszcze -50mm w caravanie :)

Dodany obrazek

Ah wspomnień czar :)



 


#32 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:06

Niebieskie AP

Twardo jak cholera



 


#33 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:08

Co za dużo, to niezdrowo. Duża gleba w omedze głupio wygląda ze względu na brak możliwości ustawienie pochylenia kół tylnych i przy -40mm -50mm, jest już całkiem duży negatyw i zaczyna to wyglądać jak rozjechana żaba.

#34 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:18

Duża gleba w omedze głupio wygląda ze względu na brak możliwości ustawienie pochylenia kół tylnych i przy -40mm -50mm, jest już całkiem duży negatyw i zaczyna to wyglądać jak rozjechana żaba.

Yyy... O czym Ty mówisz? Zobacz -50 KONI na 18'.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

#35 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:30

Przy takim obnizeniu, to wypada odstawic troche tylne kolka, bo wlasnie tak troche smiesznie wygladaja schowane.

#36 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:33

Przy takim obnizeniu, to wypada odstawic troche tylne kolka, bo wlasnie tak troche smiesznie wygladaja schowane.

No i właśnie tu się pojawia problem natury technicznej. Nie da się bardziej, palca nie włożysz między koło a błotnik, więc już nie ma jak odstawić tego koła bardziej na zewnątrz.

#37 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:39

Zmodyfikowac nadkola, jak bodajze lutek to zrobil z przednimi >> http://forum.omegakl...&pictureid=2242

#38 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpnia 2010 - 16:42

Zmodyfikowac nadkola, jak bodajze lutek to zrobil z przednimi

Błotniki... Ale co tu zmodyfikowane? Mi wygląda na serię.

#39 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 sierpnia 2010 - 17:11

Poszerzal przednie nadkola, bo nisko bylo i przycieraly kola. Opowiadal, jak odwozilismy Hampstera ;)

#40 OFFLINE   meush

meush

    V8!

  • 139 postów
  • Dołączył: 22-11-2008
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Napisany 08 sierpnia 2010 - 09:08

No i właśnie tu się pojawia problem natury technicznej. Nie da się bardziej, palca nie włożysz między koło a błotnik, więc już nie ma jak odstawić tego koła bardziej na zewnątrz.


A zaklad ze sie da bez modzenia przy nadkolach?