Miałem teraz po nowym roku wjechać na kanał i sprawdzić ten olej bo myślałem że to może przez to że jest go mało ? A tu psikus niestety wyskoczył na nowy rok :-(
Możliwe że przez taką zabawę kiedy olej się trochę bardziej podgrzał szlag trafił ten zawór już do końca ?
PS. Orientuje się ktoś jaka jest cena takiego zaworu na 1-2 i 3-4 ? Żeby wymienić oba.
Zrobiłem stall test skrzynki, na trybie zimowym czyli III bieg obroty po prostu rosną, tył samochodu ani nie opada ani się nie podnosi. Przy stall test na I biegu wszystko w normie obroty ok. 2tys. jak koła zabuksują to wiadomo że i więcej.Hej, właśnie teraz na myśl nasunął mi się temat tego zaworu. Ponieważ już od jakiegoś tygodnia zauważyłem jedną niepokojącą rzecz. Mianowicie przy pedale wciśnietym na trochę więcej niż 1/2 gazu i rozbujaniu autka do ok 78-83km/h skrzynia zaczęła się samoczynnie tak jakby wysprzęglać ? Polegało to na tym że jechałem na 3 wrzucał 4 później znowu 3 i znów 4 - tak jakby głupiała ?
Miałem teraz po nowym roku wjechać na kanał i sprawdzić ten olej bo myślałem że to może przez to że jest go mało ? A tu psikus niestety wyskoczył na nowy rok :-(
Możliwe że przez taką zabawę kiedy olej się trochę bardziej podgrzał szlag trafił ten zawór już do końca ?
PS. Orientuje się ktoś jaka jest cena takiego zaworu na 1-2 i 3-4 ? Żeby wymienić oba.
Co Wy na to ? ;-)