2.5 TD - wtrysk sterujacy
#1 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2007 - 00:54
Jesli ma ktos jakis pomysl to czekam na info;)
#2 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2007 - 01:18
#3 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2007 - 01:22
#4 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2007 - 12:19
czekam na jakies wasze wskazowki
pozdro
#5 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2007 - 14:02
#6 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2007 - 14:46
#7 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 13:46
pozdro
#8 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 16:47
Widać tu że usterka 92 nie może mieć związku z twoim problemem.
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD
12- rozpoczęcie procedury sprawdzania
14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30
15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30
16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy
17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie z napięciem lub przerwa
19- czujnik prędkości obrotowej silnika P51 nieprawidłowy sygnał
21- czujnik położenia pedału przyspieszenia P 67 napięcie powyżej 4,61 V
23- czujnik położenia pedału przyspieszenia P 67 nieprawidłowe działanie
24- nadajnik prędkości jazdy, dystans czujnik częstotliwości, blokada rozruchu K118 lub moduł ABS U 4.8
31- czujnik prędkości wału korbowego P51 przerwa w obwodzie
34- obieg startu wtrysku - czujnik ruchu iglicy P66, zawór elektromagnetyczny-regulacja wtrysku Y20
37- obieg prądowy łącznika światła hamulcowego S8
39- system alarmowy przeciwwłamaniowy odcina paliwo
41- czujnik ciśnienia doładowania P65 zwarcie do masy lub przerwa
42- czujnik ciśnienia doładowania P65 napięcie powyżej 4,9 V zwarcie z napięciem
43- ciśnienie doładowania niewłaściwe dla biegu jałowego
44- ciśnienie doładowania za duże lub za małe
48- napięcie instalacji układu, za małe napięcie z akumulatora
49- przekaźnik czasu wstępnego grzania silnika K25
54- zawór odcinający paliwo Y5 zwarcie na masę
55- awaria jednostki sterującej lub komórek pamięci EEPROM K70
61- obieg objętości wtrysku P68 dotyczy końcówki 1, 2, 39, 14, 21 na K70
64- obieg objętości wtrysku - mechanizm nastawczy pompy P68 dotyczy końcówki 1, 2, 39, 14, 21 na K70
65- czujnik temperatury S58 modułu sterującego K70
72- sygnał usterki z modułu sterującego, skrzynia automatyczna w trybie awaryjnym
73- temperatura powietrza doładowującego za wysoka napięcie poniżej 333mV, zwarcie na masę
74- temperatura powietrza doładowującego za niska, napięcie powyżej 4,98V - zwarcie z napięciem lub przerwa
81- obieg startu wtrysku, czujnik sensora ruchu iglicy P66 zwarcie do masy lub przerwa
82- obieg startu wtrysku, różnica w sygnale obrotów wału P51 i iglicy wtrysku P66, zapamiętane w następstwie - brakujące wtryski, mała ilość paliwa, uszkodzony zawór odcinający paliwa Y5,uszkodzony mechanizm nastawczy pompy i uszkodzony czujnik ilości wtrysku.
83- obieg prądowy blokady rozruchu, funkcja blokady rozruchu działa nieprawidłowo lub dezaktywowana, miga kontrolka silnika, odłącza pompę paliwa
84- obieg prądowy blokady rozruchu, moduł sterujący silnika nie rozpoznaje "sygnału imo" z blokady rozruchu, miga kontrolka silnika, odłącza pompę paliwa,
85- obieg prądowy blokady rozruchu, moduł sterujący silnika nie rozpoznaje "sygnału imo" z blokady rozruchu, miga kontrolka silnika, odłącza pompę paliwa
87- przepływomierz powietrza P44, zwarcie
88- przepływomierz powietrza P44, zwarcie do masy lub przerwa
89- przepływomierz powietrza P44, nieprawidłowe funkcjonowanie
91- tempomat za małe napięcie, zwarcie na masę
92- tempomat za duże napięcie, powyżej 4,7V - zwarcie lub przerwa w obwodzie lub pojazdy bez tempomatu
95- uszkodzenie jednego lub więcej stopni w modle sterującym, zwarcie w obwodzie prądowym, towarzyszy temu usterka 34 i 49
96- zawór recyrkulacji spalin Y18
97- brak adaptacji pompy wtrysku
czterobiegowa przekładnia automatyczna AR 25/35
72- sygnał usterki z modułu sterującego DDE, skrzynia automatyczna w trybie awaryjnym, sterowanie ręczne
73- sygnał usterki z modułu sterującego DDE, za niskie 0,412 V lub za wysokie napięcie 4,922V czujnika cieczy chłodzącej.
#9 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2007 - 19:23
dzieki wszystkim podpowiedzi
#10 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2007 - 14:45
boje sie ze nie zaragowanie na czas moze skonczyc sie katastrofa;(
#11 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 14:42
#12 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 16:13
#13 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2007 - 17:56
pozdro;)
#14 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2007 - 18:57
#15 OFFLINE
Napisany 03 marca 2007 - 16:52
#16 OFFLINE
Napisany 03 marca 2007 - 20:33
Możesz spróbować CYTAT :
Wykręciłem wtrysk, wyjąłem delikatnie dwa swożnie, które trzymają ten czarny plastyk. Plastik składa się z dwóch części ,jedna wchodzi w drugą dociskając kabelek, delikatnie wyjąłem plastyk tak aby nie urwać dwóch żył kabelka. Po rozebraniu ukazał się koniec małej ceweczki, z której wychodziły dwie końcówki do przylutowania kabelka. to wszystko było zalane bezbarwnym silikonem który zamienił się w granulat i chyba przestał uszczelniać i ciekła ropa. Wziąłem rozpuszczalnik beztłuszczowy( nitro czy extrkcyjny) i pędzelkiem wymyłem to wszystko i igłą pod lupą wydrapałem ( ale uważaj by nie uszkodzić izolacji )jeszcze raz wymyłem i wydmuchałem, posmarowałem silikonem na 300 stopni celsjusza (nie może być tłuste przed posmarowaniem silikonu) i złożyłem. Na drugi dzień wtrysk wkręciłem w głowicę i jeżdzę już drugi tydzeń a paliwo nie leci.
Co do bezpiecznika to nr 18,ale pompe paliwa odcina się chyba w benzynie w dieslu trza odciąć elektrozawór na pompie wtryskowej
#17 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 16:12
#18 OFFLINE
Napisany 02 września 2007 - 12:01
Podepne się do tematu. Wie ktoś gdzie i jakie kolory mają kable od elektrozaworu pompy wtryskowej? ewentualnie jakiś przekaźnik czy też bezpiecznik-gdzie znajdę?
Z góry dzięki za info
Pozdrawiam
#19 OFFLINE
Napisany 02 września 2007 - 17:38
#20 OFFLINE
Napisany 02 września 2007 - 23:02