Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega 3.0 V6 + Supercharger Eaton M62


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
120 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   Dragons14

Dragons14

    LSD + RWD = :)

  • 188 postów
  • Dołączył: 28-09-2008
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 września 2013 - 11:32

tak 5500 6t,
Trzeba będzie z ferii zrezygnować i może za rok ruszę,

Odprężałeś głowice ?? czy nie trzeba ??

#102 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 września 2013 - 11:39

jezeli chodzi o m62 to musi domin pisac, u mnie ladowalo 0.4-0.5 na 3.2.dla mnie to bylo malo. Przy m62 ja nie odprezalem chociaz wiadomo ze bezpieczniej odprezyc.

przy vortechu dopiero odprezalem silnik

#103 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 września 2013 - 11:46

tak 5500 6t

Jeżeli prawie wszystko sam zrobisz i nie będzie żadnych niespodzianek.

#104 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 08 września 2013 - 13:36

jezeli chodzi o m62 to musi domin pisac, u mnie ladowalo 0.4-0.5 na 3.2.dla mnie to bylo malo. Przy m62 ja nie odprezalem chociaz wiadomo ze bezpieczniej odprezyc.

przy vortechu dopiero odprezalem silnik


i ile wyszlo kunia przy 0.5b na silniku a ile na kolkach??

#105 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 września 2013 - 13:40

to pytanie do domina. Ja nie wystroilem auta na eatonie bo w trakcie prac zmienilem chargera. Niebawem bedzie wykres na vortechu.

#106 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 września 2013 - 19:22

i to bez kucia ?

#107 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 08 września 2013 - 20:06

i to bez kucia ?


kadecik 3.2 460 koni jezdzi i zyje bez kucia :)

#108 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 września 2013 - 20:29

no to spoko !

#109 OFFLINE   bishop

bishop
  • 6 postów
  • Dołączył: 07-03-2013
  • Skąd: Łódź

Napisany 22 listopada 2013 - 18:49

Witam,

Posiadam omegę B FL z silnikiem Y32SE. Silnik 3.2 V6.
Chciałbym zmontować kompressor w swoim aucie.
Znalazłem takie oto filmy z omegami, które mają założony kompressor.



http://www.youtube.com/watch?v=XuzrrSocEn0

Na pierwszym filmie widać, że to ze zlotu okp. Gdyby się tutaj znalazł właściciel, który montował kompressor w swojej omedze to proszę o kontak. Na drugim filmie wygląda, że ktoś zamontował kompressor EATON M62 z mercedesa.

Chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy:
-czy trzeba zmieniać wtryski na wydajniejsze
-czy trzeba stroić sterowanie silnika na nowo
-jakiego przyrostu mocy można się spodziewać po zamontowaniu kompressora

Wiadomo, że jak ktoś coś przerobił to warto skorzystać z jego doświadczenia.


Ogólnie jeśli ktoś ma doświadczenie w przypadku takiej modyfikacji to proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam

#110 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 22 listopada 2013 - 18:57

Phantom i domin_86 maja kompresor w swoich omegach. Ta z pierwszego filmu to własnie domina.

#111 OFFLINE   zigi

zigi
  • 125 postów
  • Dołączył: 03-02-2011

Napisany 22 listopada 2013 - 19:07

http://forum.omegakl...ead.php?t=89278
z pierwszego filmu ;)

#112 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 listopada 2013 - 23:18



http://www.youtube.com/watch?v=XuzrrSocEn0


drugi filmik to moj m62.
pierwszy filmik to tez moj m62 tyle ze juz u domina w aucie.
Trzeci filmik to Vortech V jakistam.

Chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy:
-czy trzeba zmieniać wtryski na wydajniejsze

tak trzeba zmienic wtryski

-czy trzeba stroić sterowanie silnika na nowo

tak trzeba stroic wszystko na nowo

-jakiego przyrostu mocy można się spodziewać po zamontowaniu kompressora


w czystej teorii przy m62 pod 300 moze podejsc chociaz w praktyce bywa roznie.

ja uwazam ze m62 jest ograniczony. u mnie na 3.2 ladowal 0.4-0.5 bara a jak dlamnie to za malo. pozatym im wyzsze obroty efektywosc jego spada na ryj. Lepszy jest M90 lub vortech/rotrex/albrex/paxton. Niestety u nas rzadko spotykane.

#113 OFFLINE   aurel85

aurel85
  • 1 postów
  • Dołączył: 16-03-2015

Napisany 16 marca 2015 - 19:32

witam jestem tu nowy i mam pytanie chciał bym założyć kompresor do mojej omegi 2.5 v6 już go mam kupiony jest to eaton m62 i potrzebuje schematu montażu prosze o pomoc z góry dzięki pozdro

#114 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 marca 2015 - 20:35

Pisz do Phantoma najlepiej

#115 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 17 marca 2015 - 21:12

Tak rzucę oftopem jak autor postu dwa w góre. Poprosze schemat montażu turba holset hx40 lub zamiennego do omegi z motorem z32se. z góry dziękuję.
Nie ma czegoś takiego jak schemat montażu. Poszukaj zdjęć na necie są tylko szukać ci sie nie chciało. Każdy innaczej moze zamontować kompresor i podzespoły.

#116 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 marca 2015 - 08:07

juz chlopakowi wyjasnilem wszystkie za i przeciw. posłuchał i dał sobie spokoj.

#117 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 marca 2015 - 08:20

Phantom - demotywator :p

#118 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 18 marca 2015 - 11:32

juz chlopakowi wyjasnilem wszystkie za i przeciw. posłuchał i dał sobie spokoj.

A ja mimo tego bym się szarpnął na coś takiego:p
Pod warunkiem że dało by się tym jezdzić na co dzień,było bezpieczne dla silnika,bez obawy o korbę,panewkę etc.

#119 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 marca 2015 - 12:20

Kolega wybrał za mały kompresor dla pojemności 2,5L, moim zdaniem to powinien być M90.

#120 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 marca 2015 - 17:23

A ja mimo tego bym się szarpnął na coś takiego:p
Pod warunkiem że dało by się tym jezdzić na co dzień,było bezpieczne dla silnika,bez obawy o korbę,panewkę etc.


Korby zawsze można dorobić na kuciznę;)