Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

TDS a TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2006 - 09:27

troche wydaje się to dziwne, fakt że ten niby 6 cylinder jest głęboko ale ten silnik nie jech chłodzony przecież powietrzem, można by się pokusić o dodatkowe elektryczne pompy wody takie jak byly w MV6, sam się nad taką zastanawiam...

#22 OFFLINE   MIK41

MIK41
  • 32 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Świdnica

Napisany 21 czerwca 2006 - 09:31

To fakt dziwne ale czytałem z kilku niezależnych źródeł o tym problemie coś zdupcone w konstrukcji silnika.

#23 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2006 - 09:34

X25td praz u25td mają już takie pompy, takżę to nie rozwiąże problemu.... jeśli takowy istnieje.

#24 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 czerwca 2006 - 23:19

MIK41, masz racje, mialy obnizona moc, ze wzgledu na to, ze sie przegrzewaly, ale nie zajedziesz go "deptajac" za mocno
bolesne dla tego silnika moze byc chip-tuning :(


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill