to jest gosc do odwaznych swiiat nalezy no tak to d nie td no ale.
Co do oomki z silnikiem 2.5TD piszecie ze sie nie nadaje bo glowica bo tamto.
Ja wam powiem jedno to dla tych co sie boja ja osobiscie mam czipa
moc auta ze 130 do 180ps
Zamontowany od 90.000km a teraz mam juz 180 000km i nic silnik zyleta olej co 10.000km wymieniany turbo nic wszystko okey zadnych bledow na kompoteze wiec odwagi.A lubie jej deptac bo tak sie zbiera ze .....oj
Troche o spalanku...
Spalanie mniejsze oj duzo mniejsze
W miescie mi pali przy jezdzie spokojnej 7.7- 8L
na trasie srednio 120-150km/h okolo 6,3 do 7,4L wyzej okolo 220km/h -9L do 10L temperatura w normie doposzczalnej,dalej juz mi jej bylo szkoda pilowac,
a co najsmieszniejsze po moich testach jak ja kupilem przy 98km/h spala 5,1L tak wskazuje komp.srednie oczywiscie jazda na tempomacie.
Uwaga!


A ostatnio mialem przygode paproch w Mlawie kolo Warszawy mi swiece wymienial i blacha wpadla do glowicy dzieki bogu skonczylo sie na 2600zl naprawy a nie na wymianie silnika.to byla jedna jedyna naprawa tego auta procz servisow.
Nie robcie tam samochodow.Wpadlo mu no.
Pozdrawiam Wszystkich:)
Ps: nie dopisalem sie nigdzie ze wzgledu na daty postow na temat 2,5td(2006rok)i tuningu silnika.