Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

problem z napieciem w sieci omega 2.2 benzyna.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 24 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 maja 2023 - 10:41

Rok:2001
Silnik:2.2 benzyna.problem polega na tym,ze ładowanie aku podczas pracy silnika to ok 13.6-13.7 v..Ale co najciekawsze sprawdzajac bezposrednio z alternatora ,on daje 14.25V.Czyli na wyjsciu z alternatora mam 14.2,ale na aku dochodzi 13,7V.Przy wyłączonym silniku,aku 12.6,sprawdzam dosjście do alternatora -na alternator tez dochodzi 12.6.Czyli wygląda że przewod zasilajacy jest ok,ale po uruchomieniu silnika problem wraca-aku 13,7,a na wyjsciu bezposrednio z alternatora 14,25.Gdzie szukac i czego?





#2 OFFLINE   paszeko

paszeko
  • 307 postów
  • Dołączył: 03-04-2009
  • Skąd: ruda slaska Wirek
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 22 maja 2023 - 11:03

Rok:2001
Silnik:2.2 benzyna.problem polega na tym,ze ładowanie aku podczas pracy silnika to ok 13.6-13.7 v..Ale co najciekawsze sprawdzajac bezposrednio z alternatora ,on daje 14.25V.Czyli na wyjsciu z alternatora mam 14.2,ale na aku dochodzi 13,7V.Przy wyłączonym silniku,aku 12.6,sprawdzam dosjście do alternatora -na alternator tez dochodzi 12.6.Czyli wygląda że przewod zasilajacy jest ok,ale po uruchomieniu silnika problem wraca-aku 13,7,a na wyjsciu bezposrednio z alternatora 14,25.Gdzie szukac i czego?

przeszkadza ci to?



#3 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 24 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 maja 2023 - 11:16

troche mi przeszkadza,bo wydaje mi sie,że napiecie ładowania aku powinno byc w granicach 14-14,5 v ,ale w tym wypadku troche dziwne ze alternator daje 14.25,a na klemach mam 13.7-



#4 OFFLINE   ROB33

ROB33

    Pogotowie Grillowe

  • 141 postów
  • Dołączył: 15-09-2007
  • Skąd: Oława [DOA38409]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 27 maja 2023 - 11:44

troche mi przeszkadza,bo wydaje mi sie,że napiecie ładowania aku powinno byc w granicach 14-14,5 v ,ale w tym wypadku troche dziwne ze alternator daje 14.25,a na klemach mam 13.7-

Sprawdź klemę minusową. Jak jest ciepła, to znaczy, że jest za duża oporność. Trzeba starą klemę odciąć i zarobić nową



#5 OFFLINE   adamsan

adamsan
  • 24 postów
  • Dołączył: 07-10-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 15 czerwca 2023 - 10:36

zrobiłem bajpasa na kabel plusowy-pomogło.(średnica kabla 8 mm)