Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nie moge odpalic gdy jest w zbiorniku mniej jak 20 litrow!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 września 2006 - 20:50

Witam mam problem gdy mam ponizej 20 litrow ropy w zbiorniku moja oma strasznie ciezko pali(2-3razy zanim odpali) a gdy jest kolo 10 litrow auto gasnie i d*pa blada! ma ktos jakis pomysl??? oma b 2,5td pozdrawiam!



#2 OFFLINE   aniolmaciej

aniolmaciej
  • 468 postów
  • Dołączył: 01-09-2006
  • Skąd: Łęknica

Napisany 29 września 2006 - 21:04

Moze pompa dobijajaca w baku albo co gorsza wtryskowa . Jak odwiedzisz warsztat , ktory robil juz TDS_y to beda wiedziec ale b.b.b. wazne musi to byc ktos kto mial juz o czynienia z tymi silnikami . Ja akurat mam to szczescie , ze moj meczes ma TDsa w jednym paluszku

#3 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2006 - 21:08

Witam mam problem gdy mam ponizej 20 litrow ropy w zbiorniku moja oma strasznie ciezko pali(2-3razy zanim odpali) a gdy jest kolo 10 litrow auto gasnie i d*pa blada! ma ktos jakis pomysl??? oma b 2,5td pozdrawiam!


obstawiam uszkodzony przewód paliwowy w częsci wewnątrz zbiornika, który zapowietrza układ, bo na jakiejstam wysokości jest nieszczelny.

#4 OFFLINE   pmnet

pmnet
  • 99 postów
  • Dołączył: 16-07-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 29 września 2006 - 21:17

Witam mam problem gdy mam ponizej 20 litrow ropy w zbiorniku moja oma strasznie ciezko pali(2-3razy zanim odpali) a gdy jest kolo 10 litrow auto gasnie i d*pa blada! ma ktos jakis pomysl??? oma b 2,5td pozdrawiam!


obstawiam uszkodzony przewód paliwowy w częsci wewnątrz zbiornika, który zapowietrza układ, bo na jakiejstam wysokości jest nieszczelny.


tak jest dokładnie taki problem miałem w firmowym aucie sprawdz moze coś Ci to pomoże
Żyj tak każdego dnia jakby miał być Twoim ostatnim...

#5 OFFLINE   red5555

red5555
  • 287 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 30 września 2006 - 18:14

czy w 2.2 dti moze byc to samo ?

#6 OFFLINE   maxel

maxel
  • 472 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2006 - 18:42

Witam mam problem gdy mam ponizej 20 litrow ropy w zbiorniku moja oma strasznie ciezko pali(2-3razy zanim odpali) a gdy jest kolo 10 litrow auto gasnie i d*pa blada! ma ktos jakis pomysl??? oma b 2,5td pozdrawiam!

Przedewszystkim-czy wogóle działa pompa paliwowa w baku?Napisz czy są problemy na zimnym czy na ciepłym silniku?

#7 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2006 - 19:32

Jak jest wiecej niz 20litrow jest wszystko OK! a jak mniej to nie wazne czy zimny czy cieply ! nie pali i juz

#8 OFFLINE   maxel

maxel
  • 472 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2006 - 19:51

Zbiornik paliwa:
Połączenia przewodów
Wydajność pompy
Drożność sitka pompy

To sprawdzil bym przedewszystkim

#9 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2006 - 20:26

W srode oddaje auto to zobacza! dodam jeszcze ze auto bylo pukniete w miejscu gdzie jest wlew zbiornika ale nie wiem na ile to bylo powazne

#10 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 września 2006 - 20:50

Czy masz tak od zawsze czy nagle tak sie stało, ponieważ może byc jeszcze taka przyczyna, że dolna czesc poboru paliwa może byc wyżej usadowiona i dlatego nie chce zasysać juz paliwa.

#11 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2006 - 21:01

auto mam od miesiaca! poprzedni wlascicel mowil ze juz takie kupil pierdzielil glupoty ze ktos tam cos robil i pozamienial przewody ale to nie to:(

#12 OFFLINE   O_lool

O_lool
  • 5 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: podkarpackie

Napisany 01 października 2006 - 20:51

Pompa w baku do d*py panie prezesie...

#13 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 29 listopada 2006 - 13:44

Witam Wszystkich

Wczoraj rano mialem podobny problem - omcia niechciala zapalic :cry:(temp 3.5st.) dodam ze wczesniej palilo od razu - za 1szym razem. Przekrecam kluczyk, kreci i po jakis 3-4 obrotach tak jakby go cos blokowalo, gasnely kontrolki i nic... ale za 3-4 razem odpaliło. Dodam ze: mialem jakis czas rezerwe (silnik 2.0 16V z gazem - odpala na benie) akumulator nie wiem ile lat ma - ale raz mi sie juz rozladowal :sad: Pozniej w pracy dolalem 5ke benzyny bo myslalem ze moze dlatego nie pali. Wybija 15, wsiadam i dalej to samo - nic ...:mur: - kumpel mi mowi ze jak juz krecilem i go blokowalo i niby "gasnał" to czarny dym sie pojawil z rury. Poprosilem kumpla zeby od kabli odpalic - i odpalił :?:
Wiem ze aku musze wymienic - ale czy napewno po wymianie odpali mi bez problemu ? Prosiłbym o jakies wskazowki albo co moge sprawdzic.

Pozdrawiam

#14 OFFLINE   fotozen

fotozen
  • 152 postów
  • Dołączył: 24-08-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 29 listopada 2006 - 17:17

Wiem ze aku musze wymienic - ale czy napewno po wymianie odpali mi bez problemu ? Prosiłbym o jakies wskazowki albo co moge sprawdzic.

I to jest dobra wskazówka. Zmierz dokładnie aku, przełóż od kumpla i sprawdź.
Ja kiedyś też w to nie wierzyłem w GSi. Stało się to z minuty na minutę.
Więc tel., kumpel przyjechał, pomierzył i ... trza nowe aku. I było po problemie.
Pzdr, Zen

#15 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 listopada 2006 - 20:28

Teraz to juz w ogole mam problemy z odpalaniem!Krece go a on po chwili zaczyna sie caly bujac i ledwo ledwo odpala pozniej przez caly dzien pali w miare dobrze!

#16 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 30 listopada 2006 - 11:45

Teraz to sei juz totalnie zdenerwowalem :twisted: .... nowy akumulatr 60Ah Centra Exide - a ona dalej to samo... kumpel mechanik mowi ze moze jest przebicie na kablach wn i moze dlatego nieche palic...... nie wiem sam juz :???: .... swiece sa dobre bo z nim patrzylem, ale rzeczywiscie moze kable. Czy wg was moga byc jeszcze jakies inne przyczyny :?:

Pozdrawiam

#17 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 grudnia 2006 - 12:34

Witam !

A wiec po zczytaniu błedów wyskoczył bład 19 - czujnik położenia wału korbowego. Troche wymina trwała... :neutral: problemy z doborem dobrego czujnika - ale sie udalo :mrgreen: wczoraj czujnik zostal wymieniony - Oma śmiga :mrgreen: :mrgreen:
Ale sprawdziłem jeszcze raz błędy - wykazał nowy błąd - 21 - czujnik położenia przepustnicy - za wysokie napięcie - co może być przyczną wyskoczenia takiego błędu ? :mrgreen:
Sprawdziłem jeszcze ładowanie - wsychodzi 14.6 bez niczego, a 14,3 na: światła + nawiew + radio + przeciwmgielne + halogeny. Po konsutacji z kumplami w pracy i pomiarze ich aku to maja prawie tak samo, 14,5, 14.6. Ale martwi mnie ten bład - prosilbym o jakies wskazówki co robić.

Pozdrawiam !

#18 OFFLINE   luk99

luk99
  • 8 postów
  • Dołączył: 12-12-2006
  • Skąd: Gdynia

Napisany 19 grudnia 2006 - 21:56

Wczoraj znajomy mial identyczny problem z nie odpalaniem lub gasnieciem.....jakas rurka w baku paliwa byla uszkodzona....teraz chodzi jak nowy bez zadnych tam dodatkow grzejacyych swiece

#19 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 marca 2007 - 13:37

odświeżę
Wiec pompe paliwa wymienilem mam troche ponizej 20 litrów i odpala jak nowka, ide posmigam do 10litrow i zobacze czy pomoglo na 100%

#20 OFFLINE   danny1002

danny1002
  • 157 postów
  • Dołączył: 04-03-2007
  • Skąd: jelenia góra

Napisany 11 marca 2007 - 13:40

Witam ostatnio też pisałem że mi gaśnie w czasie jazdy i że raz odpala z 1 a nieraz po kilku razach.Dopiero teraz skojarzyłem że też zjawisko mija gdy doleje do baku.Maxel mi radził że może filtr paliwa albo wężyki przelewowe przy wtryskach mogą puszczać i sie zapowietrza.Dodam że u mnie jeszcze się wskażnik zawiesza i może to coś ze smokiem.Jeszcze nie miałem czasu tego sprawdzic więc ciężko powiedzieć która przyczyna jest trafna.Pozdrawiam.
W krainie ślepców jednooki jest królem.