

Pęknięta szpilka kolektora wydechowego X25XE.
#1
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2008 - 18:28
1. Czy taka operacja (demontaż silnika) jest konieczna przy pękniętej szpilce?
2. Może ktoś miał podobny problem i naprawił to taniej w Szczecinie?
</td></tr><tr><td align="center">

#2
Guest_ROLF_*
Napisany 04 lutego 2008 - 19:22

#4
Guest_ROLF_*
Napisany 05 lutego 2008 - 09:51
#5
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2008 - 15:47
#6
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2008 - 23:51
W opisie robót napisano:
1.Silnik z osprzętem - wym/zam
2.Kolektory wydechowe l+p - wym/zam
3.Kolektory wydechowe - planowanie (122 zł)
4.Naprawa gwintów szpilek
Dodatkowo wykonano:
5.Zawór nagrzewnicy - wymiana
6.Termostat - wymiana
7.Uszczelniacze wałków rozrządu i p. wału korbowego - wymiana
8.Rolka prowadząca paska zewn. - wymiana
9.Przewody zapłonowe - wymiana
10.Olej w skrzyni biegów - uzupełnienie
11.Instalacja spryskiwacza - spr. + założenie zwory na wtyczkę.
Koszt: :shock:
- Materiały - 1177 zł
- Robocizna - 2379 zł. :bad:
Co o tym sądzicie

</td></tr><tr><td align="center">

#7
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2008 - 11:35
#8
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2008 - 13:16
#9
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2008 - 13:23
ja bym powiedział że nawet nie lekkie tylko wyrzeźbienie na maxalekkie przegięcie.
#10
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2008 - 18:28





#11
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2008 - 09:16


#12
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2008 - 21:38


#13
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2008 - 21:51

#14
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 10:00
#15
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 11:49

