Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Podlaczenie wtryskiwaczy LPG do kolektora dolotowego w X30XE


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   KOLIBERk

KOLIBERk

    620Nm w diezlu :P

  • 31 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: UK
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2006 - 10:58

Podłączenie dysz do kolektora jest jednym z najważniejszych elementów poprawnego
podłączenia instalacji LPG. To dzięki odpowiedniemu podłączeniu króćców, silnik pracuje
równo, spala prawie identyczne ilości paliwa Pb i LPG, a przede wszystkim nie traci na mocy.

Zalecenia:
Szynę wtryskową należy zamontować w pobliżu kolektora dolotowego i możliwie daleko od
przewodów wysokiego napięcia. Na końcach przewodów kolektora dolotowego, w pobliżu
zaworów ssących silnika należy wykonać otwory i wkręcić w nie mosiężne króćce, przez które
będzie przepływał gaz. Główne osie króćców powinny być pochylone w stosunku do kolektora
dolotowego pod kątem ostrym około 75°. Króćce te należy połączyć z ciśnieniowymi
przewodami gumowymi z króćcami elektrozaworów szyny wtryskowej.
Należy zwrócić uwagę na długość przewodów gumowych, która powinna być jednakowa oraz jak
najmniejsza - maksymalnie 25cm.

Sposoby doboru dysz wkręcanych w kolektor dolotowy:
Pojemność skokowa silnika [cm3].........Średnica dyszy [mm]
Poniżej 1500.......................................2,5
1500 - 1800........................................3,0
1800 - 2500........................................3,5
2500 - powyżej i TURBO.......................4,0

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Reszta informacji ze zdjeciami na www.myomega.ovh.org


Pozdrawiam
Tomek
_________________
www.myomega.ovh.org
www.myvectra.ovh.org

#2 OFFLINE   juby_p

juby_p
  • 82 postów
  • Dołączył: 02-09-2006
  • Skąd: Płock

Napisany 28 września 2006 - 18:56

mam taki silniczek i sekwencje musze popatrzeć jak jest założona bo kupiłem już z instalką, na tej stronie co podałeś inaczej sa wiercone dysze. ale chyba tak jak na Twjch zdjęciach jest najlepiej?
Dyslektyk - prosze o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam Piotrek

#3 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 września 2006 - 14:31

Najlepiej,nie najlepiej...Zależy od typu instalacji i od typu wtryskiwaczy...
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#4 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2006 - 14:48

Podłączenie dysz do kolektora jest jednym z najważniejszych elementów poprawnego
....


hmm jest dokladnie tak jak jest u mnie, z tą różnicą, ze mam BRC, który ma mniejsze wtryski, a tym samym nie są z boku duala .. tylko leżą na nim. Wczoraj wymieniałem kable i świece, wiec dokladnie oblukałem dysze LPG.
Mam jedno zdjęcie w apaacie, ale raczej 'poglądowo ogólne' wiec dysz widać raczej nie bedzie ...

Poźniej zobacze, jak coś wniesie (zdjęcie) do tematu to podepne tu.

Przydałyby mi sie jednak ściągi z map wtrysków dla BRC sequent 56 . Jesli ktos ma, bylbym wdzięczny.

#5 OFFLINE   palisty

palisty
  • 10 postów
  • Dołączył: 22-08-2007
  • Skąd: Kamienna Góra

Napisany 24 sierpnia 2007 - 21:31

Jestam nowy i taka informacja mnie interesuje ponieważ moja oma chodzi jak statek na morzu kołysze się .Teraz będe zmieniał rozrząd to się przyjrze jak mam założony
gaz

#6 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 marca 2009 - 16:14

A powiedzcie mi co myslicie o dyszach wkręconych wte rury dolotowe mniej więcej na wysokości tej magistrali wtrysków benzynowych?? Ma to prawo dobrze pracować??
Kąt pomiędzy tą rurą a dyszą to ok 45 st.