

"Przycinanie" silnika przy ok. 3000 obrotów.
#1
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2008 - 01:02
#2
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2008 - 08:12
Witam. Mam problem ze swoja Oma. Po przekroczeniu 3000 obrotów silnik jakby sie przycinal i zapala sie kontrolka silnika. Dzieje sie tak i na benzynie i na gazie, podczas jazdy i na postoju. Co to moze byc?? Pomozcie!
http://forum.omegakl...hread.php?t=202
#3
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2008 - 21:45
#4
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 14:17
bo u ciebie pracował w trybie awaryjnym i check control świecił cały czas - tryb awaryjny: zapalenie sie kontrolki check, control, odcięcie zapłonu przy 4500 obr/min, zwiększone spalanie, dławienie silnika.Witam, miałem podobnie tylko przy 4,5 tyś. obr. Prowodylem był czujnik położenia wału,
#5
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 18:27
#6
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2008 - 09:53
19
Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał.
Co moze byc przyczyna??
#7
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2008 - 10:29
wtyczka lub sam czujnik halla (wału korbowego) jeśli będziesz kupował to kup oryginalny a nie podróbkęCo moze byc przyczyna??
#8
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2008 - 16:14

a mozesz mi wyjasnic gdzie znajduje sie ten czujnik?? moze masz zdjecie polozenia tego czujnika?? z gory dziekuje..!
scaliłem posty
#9
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2008 - 22:50
dzieki bardzo:)
napisze jak mi poszlo:) pozdrowka..
a mozesz mi wyjasnic gdzie znajduje sie ten czujnik?? moze masz zdjecie polozenia tego czujnika?? z gory dziekuje..!
scaliłem posty
siedzi kolo filtra oleju. dojscie od dolu lub po zdjeciu kola od strony kierowcy. aha i nie trudz sie z poszczeniem przewodu tak jak w oryginale bo poprostu sie nie da. pusc tak zeby sie o kolektor nie przypalal
#10
OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 16:13
#11
OFFLINE
Napisany 07 września 2008 - 21:39
#12
OFFLINE
Napisany 11 września 2008 - 15:49
#13
OFFLINE
Napisany 11 września 2008 - 15:52
Witam wszystkich...trochę od świeżę temat...mi zacinała się przy 4500obr. juz myślałem że czujnik wału a tu po wykręceniu go okazało się że cały po środku byl brudny...wyobraźcie sobie magnez zbierający kawałki metalu...właśnie tak to wyglądało...teraz mi kręci do 7tys ale przy 7tys a moze gdy przebije tą 7 to włącza się nadal kontrolka żółta...czy jednak czujnik?? czy jest jeszcze inna przyczyna??
kolego z tego co pamietam to limiter jest troche nizej niz 7000 rpm ustawiony i nie powinien do takiej opcji dojsc wogoole. nie miales nic z kompie mieszane ? zczytaj bledy na zworke.
#14
OFFLINE
Napisany 11 września 2008 - 17:20

błędy; 12 przy właczonym i wyłaczonym silniku,31 przy wyłączonym silniku a przy włączonym nie ma go


aha zapomniałem dodać ze dopiero od tej chwili co olej wymieniłem tak się dzieje..fakt wczesniej czasami przygasał jak chcialem depnąć i był mułowy ale nie tak jak teraz

#15
OFFLINE
Napisany 03 października 2008 - 17:25



#16
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2008 - 18:12



Na dzień dzisiejszy mam ome na chodzie jedyne co to z jednej strony zawory mi stukaja na słuch to kieliszki więc jeszcze mam co do zrobienia i to ze teraz się bawie gti-kami i różnymi podobnymi autkami :mrgreen: teraz to dopiero czuć że mam Omege MV6 3.0 hihi
chciałem dodać że całą robocizna zrobiłem sam straciłem dużo nerwów i jeszcze więcej czasu ale było warto :mrgreen: a nie powiem dokładnie ile mnie kosztowała naprawa bo nawet nie chciałem wiedzieć ale sporo


#17
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2009 - 23:22