Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Kończące się wtryski ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kukiz87

kukiz87
  • 239 postów
  • Dołączył: 04-12-2011
  • Skąd: Piotrków
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 listopada 2017 - 10:38

Rok:1998

Silnik:xex 2.0

LPG:Sekwencja

 

Witam chłopaki mam pytanie , nie mam przy sobie teraz niestety papierków od gazu, więc zbytnio nie wiem co mam dokładnie pod maską, ale napisze co się dzieje. Auto pali mi normalnie na benzynie i jeździ też jak najbardziej normalnie, benzyna ogólnie 0 problemów.Natomiast po przełączeniu na lpg zaczyna się dramat , jazda jest niemożliwa , problem mam go w ogóle na luzie utrzymać strasznie trzęsie i chce gasnąć, mam wrażenie jak by na 2 cylindry pracował , gdy uda mi się go trochę podgazować załącza się jak by 3 cylinder , trzęsie go ale jest dużo lepiej , da się jechać i znów troszkę gazu dostanie i załącza się 4 cylinder i już jedzie normalnie , problem jest gdy auto jest zimne, po nocy zwłaszcza lub po postoju 3-5 godzinnym. Dodam że w lato gdy było ciepło to też się działo ale po kilku sekundach mijało i było normalnie. Teraz gdy jest zimno jest masakra jakaś. Odpalam auto na benzynie pale faje czekam az się zagrzeje , przełączy na gaz i potem go gazuje żeby załapał normalnie. Wydaje mi się że to wina wtrysków może być. No właśnie ale ogólnie listwy wtryskowej czy tych dysz które wchodzą w kolektor ? Kiedyś pamiętam że jakiś przechodzeń szedł i coś mówił że miał tak samo i że miał wtryski po zalepiane ale nie wiem o co chodziło

 

hmmm ciekawe czy u mnie by pomogło


Edytowany przez kukiz87, 15 listopada 2017 - 10:59.




#2 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 listopada 2017 - 16:42

spróbuj :D



#3 OFFLINE   kukiz87

kukiz87
  • 239 postów
  • Dołączył: 04-12-2011
  • Skąd: Piotrków
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 listopada 2017 - 18:10

Napisałeś tak że nie wiem o co chodzi, spróbuj bo może będzie ok? czy spróbuj bo mi silnik wystrzeli w powietrze



#4 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 15 listopada 2017 - 22:25

Ja za niby profesjonalne czyszczenie Hany zielonej zapłaciłem ponad 200zł w firmie prinsczyszczenie.pl i ch..a pomogło, musiałem kubić nowe 



#5 OFFLINE   arklin

arklin
  • 188 postów
  • Dołączył: 09-05-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 19 listopada 2017 - 11:38

200 zł za czyszczenie chyba be sensu skoro kilka dych więcej kosztują nowe.



#6 OFFLINE   zawrotnik

zawrotnik
  • 13 postów
  • Dołączył: 20-02-2017
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 listopada 2017 - 00:58

Objawy które są opisane wskazują że wtryskiwacze są uszkodzone albo wykończone.

Wiele zależy od tego co pokazuje program do konfiguracji instalacji gazowej.

Chodzi oczywiście o to jak wyglądają mapy, mnożnik i czasy wtrysku gazu i benzyny.

 

Ciekawie jest to pokazane jak wygląda to wszystko z uszkodzonymi wtryskami gazowymi

 w tym wpisie

Patrząc na to można w miarę łatwo określić na których cylindrach są problemy.