Witam. Może ktoś przerabiał tem temat, mianowicie chodzi w jaki sposób można wymontować izolację, gąbkę z gumoleonem w części przedniej auta ?
Czy wystarczy rozebrać tunel środkowy, listwy boczne, wyjąć wykładzinę i coś tam jeszcze czy trzeba demontować wszystko co wchodzi w skład sytemu wentylacyjnego w aucie łącznie z całą dechą ??


Wyjęcie izolacji, gąbki przegrody przedniej w Omedze B
#1
OFFLINE
Napisany 16 września 2017 - 19:06
#2
OFFLINE
Napisany 17 września 2017 - 08:48
Edytowany przez SZAJBUS_SzeF, 17 września 2017 - 08:49.
#3
OFFLINE
Napisany 17 września 2017 - 16:08
#4
OFFLINE
Napisany 25 września 2017 - 14:58
#5
OFFLINE
Napisany 25 września 2017 - 15:48
Edytowany przez MariuszD., 25 września 2017 - 16:15.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#6
OFFLINE
Napisany 25 września 2017 - 16:30
Ja przecinałem wykładzinę na jak najwyższej wysokości - nie miałem ochoty zdejmować deskę do tego. Robiłem stronę pasażera. Ciąłem przy górnej krawędzi tunelu a z przodu na wysokości białych wsporników dolnej osłony deski.
Ok dzięki. Czyli żeby to wyjąc w całości bez cięcia należy zdemontować deskę i cały zespół wentulacyjno grzewczy bo samo wyjęcie tunelu środkowego nie wystarczy ?
#7
OFFLINE
Napisany 25 września 2017 - 16:35
Sam tunel na pewno nie wystarczy, a na więcej się nie porywałem.
Trudno ją wytargać nawet po odcięciu - przeszkadza w tym wiązka która nad nią biegnie. Jednak największe wyzwanie to umieścić ją z powrotem na miejscu bez nadmiernego darcia gąbki.
Edytowany przez MariuszD., 25 września 2017 - 16:38.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 25 września 2017 - 16:42
Podaj jakiegoś maila do siebie na priv to wyślę Ci parę fotek dla orientacji
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#10
OFFLINE
Napisany 06 października 2017 - 17:52
Witam U mnie ze dwa lata miałem mokro pod dywanikiem kierowcy. Efekt taki, że wyjąłem ten gumeloit w czesciach, a jak sechł to się porozlatywał na parę części i wszystko popękane. Rozumiem, że trzeba szukać używanego ale czy one zdarzają się w dobrym stanie? W innej Omie też widziałem takie rozlatujące się ale ona też mokro miała. Czy do łączenia cięć najlepsza jest masa poliuretanowa klejąco-uszczelniająca jak kolega wyżej pisał, a może ten mój popękany można na nią położyć?
#11
OFFLINE
Napisany 06 października 2017 - 19:06
Nie używany, tylko nowy, ale żeby włożyć nowy trzeba rozebrać tunel środkowy i całą deske rozdzielczą i nie wiem czy nie zespół grzewczy, czyli operacja na grubo.
U siebie nie wiem w jakim będzie stanie po wyjęciu i odcięciu, ale pewnie w makabrycznym a że nie chce zrzucać deski żeby to wymienić to myślę żeby położyć stary a na to dać maty butylowe żeby ładnie posklejało i tworzyło całość. Ale niestety to już druciarstwo.
Edytowany przez B0Cygano, 06 października 2017 - 19:16.