

Omcia 2.2tdi strajkuje;(
#1
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2017 - 18:14
Silnik:2.2tdi
Witam wszystkich i prosze o pomoc.
Omcia najechała na gałąż( nie zbyt wielką ale owa pókła w podłoge)
Po przejechaniu 500m zgasiłem auto i tu zaczełe się problemy.
Omcia nie chciała odpalić dopiero plak ją przekonał ale też na ok2km jazdy;(
Ogólnie jest tak ze chwilami odpala a czasem musi dostać plaka ale też działa tylko na kilka km. Gdy wcisne te 2 przyciski od kompa to wyświetla się tak.
75. 2
24060. Czy ktoś powie mi co to za błędy? Czy to może być pompa? Dodam ze auto mam 3tyg. Zrobiłem nim ponad 2tys km i byłem nim zachwycony.
Prosze o szybką pomoc i pozdrawiam wszystkich klubowiczów.
#2
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2017 - 19:29
To nie jest kod błędu żeby błędy odczytać musisz pojechać na komputer i odczytać błędy.
Druga sprawa to to że gałąź ci pukła w podwozie a tam idą przewody paliwowe i może one zostały uszkodzone ,wejdź pod auto i to sprawdź,
#3
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2017 - 19:45
No i co dziwne to to że ropa w tej puszce co jest wkład wiltra to cały czas jest. A gdyby padła pompa to chyba ropy tam by nie było...dobrze kombinuje?
#4
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2017 - 20:35
Tak dobrze kombinujesz ale jest jedno ale jak gałąź ci uszkodziła przewody paliwowe czyli straciły szczelność to na powietrzu nie pojedziesz tylko wtedy plak ratuje.
Poczytaj jeszcze ten temat http://forum.omegakl...-egr-w-22dti/ a po zainstalowani tego ustrojstwa poczujesz jak auto powinno jeździć.
Edytowany przez Dziadek13, 27 sierpnia 2017 - 20:39.
#5
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2017 - 00:27

No ale czy przez uszkodzony przewód paliwowy nie powinna wydobywać się ropa? Bo nic z niej nie kapie i to mnie dziwi...czy omega b 2.2tdi posiada pompe wspomagającą?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
#6
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2017 - 04:46
To było by super kolego bo chyba była by to tańsza naprawa niż regeneracja pompy?
No ale czy przez uszkodzony przewód paliwowy nie powinna wydobywać się ropa? Bo nic z niej nie kapie i to mnie dziwi...czy omega b 2.2tdi posiada pompe wspomagającą?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
jeśli przewód jest zgnieciony ale nie ma dziury to nie będzie kapało, a przypływ może być na tyle mały że pompa nie dostaje paliwa, 2,2 i 2,0 DTI nie posiada pompki w zbiorniku, odpalaj ją dalej na PLAKU to na pewno pompa będzie do regeneracji.
#7
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2017 - 08:17
No chyba szykuje mi się spory wydatek na pompe. Tylko czy ona mogła umrzeć tak z nienacka?;(
Okarze się w południe gdy na lawecie odjedzie do mechanika.
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2017 - 13:05
#10
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2017 - 19:09
tak są taki przypadki, jak chcesz pewną pompę to DIESEL TECHNIKA z Lublina
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2017 - 04:58
musisz pisać do nich ale z tego co kojarzę to ponad 2000 trzeba liczyć ale masz to zrobione profesjonanie
#13
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2017 - 11:10
#14
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2017 - 12:45
proponuje zrobić myk w postaci pojemnika na ropę powiedzmy 5l i zobaczyć czy na tym będzie chodziła, może smok w baku jest zasyfiony
#15
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2017 - 18:00
Dodam jeszcze taki myk żeby wykluczyć nieszczelne trawersy.
#16
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2017 - 13:24
Gdy zajrzałem do zbiornika okazało się ze smok i wszystkie te plastiki pokryte są taką czarną mazią tak jak by olej się dostał. Na miarce też jest go chyba troche więcej no i jakiś taki jak by żadszy był;(
Jaka może być przyczyna usterki pompa czy wtryski taki robią bałagan? No i jak sprawdzić co dokładnie jej dolega? Prosze wszystkich o szybkie i powarzne odpowiedzi...pozdrawiam.
#17
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2017 - 16:23
Trawersy, kolega Dziadek13 podpowiedział Ci wcześniej.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#18
OFFLINE
Napisany 02 września 2017 - 11:00
Gdy jest zimna pali elegancko biorąc sobie rope z butelki gdy się nagrzeje szlak ją trafia;( Czy to pompa się zaciera? Czy dodatek mixolu coś tu pomoże?czy to tylko złudzenia?
No i ten wyzszy poziom oleju...czy to może uszczelnienie wtrysków się kłania no i czy takie były by objawy. Z góry dziękuje za rozsądne odpowiedzi i Pozdrawiam.
#19
OFFLINE
Napisany 02 września 2017 - 11:37
No i ten wyzszy poziom oleju.
Możliwe że płyn chłodniczy po przez uszkodzoną uszczelke pod głowicą leci do oleju sprawdź czy ci nie ubywa płynu chłodniczego,ale też możliwe że lejące wtryski czyli za dużo paliwa przedostaje się do miski olejowej czyli słaba kompresja,ale z tego co ja wiem to nasze wtryski dwusprężynowe tak zwane woły robocze ciężko jest zajechać.Czyli albo płyn chłodniczy lub paliwo trza jedno wykluczyć.
Potem dalej będziemy szukać.
Gdy jest zimna pali elegancko biorąc sobie rope z butelki gdy się nagrzeje szlak ją trafia
Czyli temperatura działa na uszczelke pod głowicą rozszerza się i zaczyna przeciekać do cylindrów i jest problem,ale to jest tylko moje zdanie należy samemu wykluczyć.
Edytowany przez Dziadek13, 02 września 2017 - 11:59.
#20
OFFLINE
Napisany 02 września 2017 - 12:07