Błędy kasowales i znów występują te same?
Tu masz co i jak:
0130 - obwód 1 sondy, uszkodzony lub brak połączenia; pomiedzy pinami b i d wtyczki napięcie od 0,6 do 4,9 v skaczące na jalowych, musisz wpiąć się w wiązkę.
0443 - błąd EVAP(elektrozaworu odprowadzania par paliwa) rezystancja pomiędzy pinami zaworu ok. 36 om, silnik nie pracuje, zawór sprawdzasz odpięty. Napięcie: na włączonym zaplonie pomiedzy przewodem czerwonym/niebieskim a masą napięcie akumulatora.
0110 - Błąd czujnika powietrza dolotowego, na wylaczonym zaplonie rezystancja czujnika w temeraturze 15-30 stopni od 1450 do 3300 om.
0135 - tak samo jak 0130 sprawdz, błąd sondy.
0340 - czujnik wałka, na wylaczonym zaplonie z wypiętą wtyczką sprawdzasz sam czujnik, pomiedzy pinami 1 i 2 od 10,7 do 14,7 om, pomiędzy 1 i 3 od 11,2 do 15,2 om.
Sprawdź czy nie masz pękniętego kolektora wydechowego, na gorze, na wysokosci cylindra 2 i 3 jeśli dobrze pamiętam, w każdym bądź razie jesli bedzie widoczne pekniecie to wiesz dlaczego sonda wariuje, lub jest tak od dluzszego czasu i padła. czesta przypadłość tego silnika co prowadzi do uwalenia na amen sondy lambda. Patrząc po błędach można założyć że sonda zdechła, lecz cień szansy jest. Zwykły multimetr cyfrowy wystarczy.