Będę wymieniał komplet sprężyn na progresywne - 35mm. Czy po wymianie wypadałoby podjechać na regulację kątów? McPhersony włożę po wymianie w takiej samej pozycji, jak wyjąłem (zrobię znaczniki na amortyzatorach i zwrotnicach). Chodzi mi o to, czy przez samą zmianę wysokości zawieszenia zmienią się kąty pochylenia kół i czy jeżeli tak, to na tyle, że trzeba je ponownie ustawiać?


Sprężyny obniżające a geometria
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 19 marca 2017 - 16:18
Teoretycznie moze Ci sie uda.
Praktycznie to kazda ingerencja w zawieche powinna byc zakonczona sprawdzeniem geometrii. {Nawet po mimo zaznaczania}
No ale jak komus szkoda 80 zl................
To potem musi wydac pare razy tyle na nowe opony
#3
OFFLINE
Napisany 19 marca 2017 - 22:25
Z moimi oponami wszystko w porządku. McPhersony wyciągałem wielokrotnie. Chodziło mi o to, czy założenie niższych sprężyn zmienia kąty pochylenia kół i wymagana jest ich korekta, również tylnych.
Edytowany przez kjelon, 19 marca 2017 - 22:35.
#4
OFFLINE
Napisany 20 marca 2017 - 18:58
Nikt nic? Pytanie do ludzi, którzy obniżali - jechaliście po tym na ustawienie kątów? Bo coś mi się zdaje, że lekki negatyw może się zrobić, ale czy do korekty?
Edytowany przez kjelon, 20 marca 2017 - 19:00.
#5
OFFLINE
Napisany 20 marca 2017 - 22:08
Tutaj masz filmik który ma zobrazować jak obniżenie auta wpływa kąty pochylenia kół
PS. Moim zdaniem jest tak jak pisał kolega wyżej.
Praktycznie to kazda ingerencja w zawieche powinna byc zakonczona sprawdzeniem geometrii.
#6
OFFLINE
Napisany 20 marca 2017 - 22:18
No tak, kąty się zmienią, tak jak myślałem. Pytanie, czy pozostaną w granicy tolerancji. No nic, podjadę na geo po wymianie na wszelki wypadek.
#7
OFFLINE
Napisany 21 marca 2017 - 09:01
Edytowany przez premier2, 21 marca 2017 - 09:03.
#8
OFFLINE
Napisany 21 marca 2017 - 10:58
A wersja sport miała sprężyny -15? Czyli co mam powiedzieć na geo, żeby mi ustawili kąty jak dla wersji sport czy jak dla serii? Bo podejrzewam, że dla -35 nie będą mieli danych.
#9
OFFLINE
Napisany 21 marca 2017 - 14:03