Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 3.0 mamual zmiana dwumasy na lekkie koło zamachowe


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   klass600

klass600
  • 17 postów
  • Dołączył: 20-07-2016
  • Skąd: wilczyska
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 lutego 2017 - 08:30

Witam wszystkich. Czy jest tu ktos naprawde dobrze ogarniety zeby mi podpowiedzial z jakiego opla moge wyjac jednomase wraz z dociskiem itp itd zeby pasowalo do Omegi 3.0 v6 manual 2000 rok (FL)?
Z gory dziekuje wszystkim :)



#2 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 351 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki / Stockholm
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 lutego 2017 - 17:38

jeżeli to ma być opcja P&P to nie ma tak łatwo..Bierz koło płaskie od c20xe 2.0 16V 150KM tylko ze były montowane dwa typy kół płaskie i garnkowe.Potrzebujesz płaskie i z tego kompletu docisk.Tarcza sprzęgła najlepiej szukaj od vectry b 2.5V6 ( oczywiście od jednomasy ).Do tego zestawu potrzebna jest tulejka dystansowa pod wysprzęglik bo nią redukuje się różnicę w grubości kół zamachowych i dłuższą rurkę zasilającą wysprzęglik.Tak to u mnie się sprawuje:)

 


Edytowany przez adiwoj24, 10 lutego 2017 - 21:23.


#3 OFFLINE   klass600

klass600
  • 17 postów
  • Dołączył: 20-07-2016
  • Skąd: wilczyska
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 lutego 2017 - 23:49

Adiwoj24 bardzo dzieki za krotka ale tresciwa odpowiedz :) juz lece na internety i szukam :) ps. A masz moze jakis nr czesci? Jak masz taki zestaw,to jak to aie sprawuje? Przyspieszenue np lepsze? Pali kapora na dwojce np? :)

#4 OFFLINE   mvf

mvf
  • 141 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 lutego 2017 - 10:22

Omega bez problemu pali kapiora na 2jce bo ma lekki tył.. 



#5 OFFLINE   klass600

klass600
  • 17 postów
  • Dołączył: 20-07-2016
  • Skąd: wilczyska
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 lutego 2017 - 11:00

No nie bardzo tak bez problemu,na suchym asfalcie nie chce.chyba ze sie krecisz,a jak stoisz na hamulcu to sie dusi... ja swoja robie do latania bokiem. Musze jeszcze sie gdzies doczytac jaki zestaw(skrzynia biegow + dyder) ogarnac,z jakich omeg?

#6 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 351 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki / Stockholm
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 lutego 2017 - 15:31

Po zmianie na jednomasę na lekkim kole szybciej wkręca się na obroty,nie musi przewalać dodatkowych kg.Czy przyspieszenie się zwiększyło?hmm..już nie pamiętam i w wogóle nie mierzyłem tego przed i po zabiegu.A co do skrzyni i dyfra to szukaj oryginalnej skrzyni od 2,2 diesla bo tam i w 3,2 V6 w manualu ( wersja dla policji )były najmocniejsze skrzynie tzw R30.Jest to skrzynia o oznaczeniu R25 R28 ale posiada kod HP na tabliczce znamionowej.Dyfer do "szalenizny" najlepszy z przełożeniem 4.22 no i oczywiście żeby miał oryginalną szperą S45:D Ja mam przełożenie 3.90 ze szperą na skrzyni oryginalnej i kapcie 275 pali bez problemu:)

 

 

 

Tutaj masz to co na szybko znalazłem ( dodatkowo jeszcze odelżone ) ale dosyć wysokie ceny

 

https://www.olx.pl/o...html#26042401ad

 

https://www.olx.pl/o...html#6c2388ec12

 

https://www.olx.pl/o...html#115bef0e23


Edytowany przez adiwoj24, 11 lutego 2017 - 17:33.


#7 OFFLINE   klass600

klass600
  • 17 postów
  • Dołączył: 20-07-2016
  • Skąd: wilczyska
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 lutego 2017 - 01:00

Kurde blacha juz Cie lubie za te wypowiedzi :D
Co do moej omegi,to ona jest odelzona prawie na maxa,do wywalenia zostaly mi praktycznie tylko szyby bo w srodku ma tylko dwa siedzenia deche i kiere :) jak Bys mi jeszcze powiedzial gdzie a raczej z jakiej omegi wyciagnac dyfer zeby nial 4.22 to juz wogole bylo by super ;) slyszalem ze najkrytszy byl w 2.2 benzyna automat. Niby teraz mam od takiej omegi ale szczerze? Jeden ciort w poruwnaniu z orginalnm :/ porownanie odnosnie vmaxa na jedynce to jakies 5km/h w dol dwojka niecale 10km/... tak ze lipa troche :/ bo jak chce lwciec bokiem na dwojce to musi troche popadac zeby miala lekko... a co do szpery... to sam ja robie :p migomat i poszedl :pZałączony plik  20160708_115056.jpg   42,55K   3 pobrańZałączony plik  20160708_115113.jpg   24,05K   3 pobrańZałączony plik  20160708_121502.jpg   33,25K   3 pobrańZałączony plik  20160708_124651.jpg   31,71K   3 pobrańZałączony plik  20160708_160014.jpg   32,28K   2 pobrańZałączony plik  20161229_183418.jpg   36,88K   2 pobrańZałączony plik  20161118_155342.jpg   47,9K   2 pobrań

Edytowany przez klass600, 12 lutego 2017 - 23:15.