Z gory dziekuje wszystkim

Napisany 09 lutego 2017 - 08:30
Napisany 10 lutego 2017 - 17:38
jeżeli to ma być opcja P&P to nie ma tak łatwo..Bierz koło płaskie od c20xe 2.0 16V 150KM tylko ze były montowane dwa typy kół płaskie i garnkowe.Potrzebujesz płaskie i z tego kompletu docisk.Tarcza sprzęgła najlepiej szukaj od vectry b 2.5V6 ( oczywiście od jednomasy ).Do tego zestawu potrzebna jest tulejka dystansowa pod wysprzęglik bo nią redukuje się różnicę w grubości kół zamachowych i dłuższą rurkę zasilającą wysprzęglik.Tak to u mnie się sprawuje:)
Edytowany przez adiwoj24, 10 lutego 2017 - 21:23.
Napisany 10 lutego 2017 - 23:49
Napisany 11 lutego 2017 - 10:22
Omega bez problemu pali kapiora na 2jce bo ma lekki tył..
Napisany 11 lutego 2017 - 11:00
Napisany 11 lutego 2017 - 15:31
Po zmianie na jednomasę na lekkim kole szybciej wkręca się na obroty,nie musi przewalać dodatkowych kg.Czy przyspieszenie się zwiększyło?hmm..już nie pamiętam i w wogóle nie mierzyłem tego przed i po zabiegu.A co do skrzyni i dyfra to szukaj oryginalnej skrzyni od 2,2 diesla bo tam i w 3,2 V6 w manualu ( wersja dla policji )były najmocniejsze skrzynie tzw R30.Jest to skrzynia o oznaczeniu R25 R28 ale posiada kod HP na tabliczce znamionowej.Dyfer do "szalenizny" najlepszy z przełożeniem 4.22 no i oczywiście żeby miał oryginalną szperą S45:D Ja mam przełożenie 3.90 ze szperą na skrzyni oryginalnej i kapcie 275 pali bez problemu:)
Tutaj masz to co na szybko znalazłem ( dodatkowo jeszcze odelżone ) ale dosyć wysokie ceny
https://www.olx.pl/o...html#26042401ad
https://www.olx.pl/o...html#6c2388ec12
https://www.olx.pl/o...html#115bef0e23
Edytowany przez adiwoj24, 11 lutego 2017 - 17:33.
Napisany 12 lutego 2017 - 01:00
Edytowany przez klass600, 12 lutego 2017 - 23:15.