Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ASB - bardzo mocno szarpie :/


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 stycznia 2008 - 17:09

to tak moja skrzynia ostatnio zaczęła szarpać przy zmianie biegów przy ruszaniu wszystko jest ok ale w czasie jazdy przy zmianie biegów to już szarpie a przy redukowaniu jeszcze bardziej dodam że olej jest błędów nie wyrzuca ani nie przełącza sie w tryb awaryjny przycisk sport działa śnieżynka też wszystkie biegi są więc czym spowodowane jest te szarpanie dodam że pojawiło się z dnia na dzień i że omegi nie katuje, nie szaleje jeżdżę normalnie !!

#2 OFFLINE   lolek102

lolek102
  • 18 postów
  • Dołączył: 06-12-2007
  • Skąd: Głogów

Napisany 21 stycznia 2008 - 11:34

HEJ

nie chce cie straszyc ale skoro olej masz ok to skrzynia jest do naprawy, u mnie szarpalo lekko przy redukcji na 2 i czasem mocno przy zmianie z 2 na 3 poza tym byly problemy z przelaczeniem z 2 na 3 ale nie zawsze i okazalo sie:

peknieta szyjka sprzegla hydrokinetycznego
tarczki zajechane
pompa uszkodzona

mechanik dziwil sie ze wogole jezdzilem i gdyby nie to ze na wlasnych kolach do niego pojechalem i sam sie przejechal to by nie uwierzyl.
pozdrowienia z Głogowa - Dolnośląskie

Omega 2.5 V6 -kombi automat

#3 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 stycznia 2008 - 17:15

a ile cię wyniosła naprawa tego ??

#4 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 stycznia 2008 - 17:32

W przypadku lolek102 jest to wlasciwie cala skrzynia uszkodzona. Sam zestaw tarczek to ok 600-700zl, nie wiem czy oplaca sie kupic nowa pompe (pewnie z 1500zl), TC sie regeneruje, ale nie wiem czy ten sie nadawal. Wyglada na to jakby uszczelka przy pompie sie uszkodzila i cisnienie uciekalo nie tam gdzie trzeba.
Pelna regeneracja skrzyni to ok 4000-5000zl.
Tak wiec ze skrzyni pozostalo sprawne jedynie sterowanie. W takim przypadku lepiej kupic druga skrzynie, wyserwisowac ja, sprawdzic na stole i w droge. Nie oplaca sie kupowac skrzyni i od razu pakowac jej do auta. Trzeba ja sprawdzic na sucho, zeby uniknal problemu uszkodzenia dla naprawy ktorego znow trzeba zrzucac skrzynie.
Ja np mam uzywana pompe ktora popuje prawie idealne cisnienie. Ja bylem w tej dobrej sytuacji, ze kolega ma "zlomik" skrzyn. Wyciaga to co dobre z trupow ktore mu ludzie zostawiaja i ma czesci zamienne.
Odczytaj bledy i wtedy mozna cos myslec. Jak bedziesz w zakladzie sprawdzajacym automaty to zmierza Ci cisnienie (najpierw w skrzyni a potem po podaniu ceny pewnie Tobie ;) )

#5 OFFLINE   lolek102

lolek102
  • 18 postów
  • Dołączył: 06-12-2007
  • Skąd: Głogów

Napisany 23 stycznia 2008 - 19:46

ostatecznych kosztow jeszcze nie znam, czekam na czesci...
sprzeglo naprawa ok 950zl plus reszta orientacyjnie ok 2000zl
ale nie wiem co mi spec zaproponuje, pompe wymieni na uzywke z tego co wiem koles nie wciska kitu i jak robi skrzynie to porzadnie, daje gwarancje na naprawe

czas naprawy niestety az 3 tyg.

nie zastanawialem sie nad kupnem uzywki, jak kolega pisal trzeba taka odrazu rozbierac i patrzec co i jak a jak sie okaze tez zlomem to niepotrzebne koszty tylko... a nie po to kupywalem automat zeby na manual przerabiac, mam nadzieje ze po remoncie odwiedze warsztat asb tylko w celu wymiany oleju i filtru.
pozdrowienia z Głogowa - Dolnośląskie

Omega 2.5 V6 -kombi automat