

Gaśnie na wolnych obrotach 2.5 td automat
#1
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2016 - 18:48
#2
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2016 - 21:59
#3
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2016 - 22:20
Tak jak mowi wlasciciel, jakie kody bledow? Zrob zworke. No i te kontrolki???
Edytowany przez bolecq2, 25 grudnia 2016 - 22:23.
#4
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 08:34
Kody błędów jakie miałem to czujnik położenia wału i EGR. Czujnik wymieniłem i sprawdziłem wiązkę, EGR też wymieniłem. zaraz będę resetował ECU i zobaczę czy to coś dało. te moduły co mam zainstalowane po nowym roku będą demontowane. Spalanie na ciepłym bez niczego w granica 9,5l/100km, a na postoju ok 0.4:0.6/h. Był sprawdzany na KTS i dawki paliwa są prawidłowe. Nastawnik sprawdzany omomierzem też opór jest prawidłowy. Najlepsze jest to że mogę nieraz przejechać nim ok 20km i nic, specjalnie go ostatnio grzałem i nic się nie działo.
Edytowany przez bezel94kl, 26 grudnia 2016 - 09:28.
#5
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 09:27
#6
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 09:33
czujnik był ustawiany kilkakrotnie i za każdym razem to samo
#7
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 09:54
Edytowany przez wlasciciel, 26 grudnia 2016 - 09:56.
#8
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 10:22
Edytowany przez bezel94kl, 26 grudnia 2016 - 10:23.
#9
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 10:27
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2016 - 10:38
#12
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 20:14
Sprawdziłem dzisiaj błędy na ECU: Jedyne co wychodzi to: 12 i 96. 12 to wiadomo, a 96 jest od zaworu recyrkulaji spalin.
Edytowany przez bezel94kl, 27 grudnia 2016 - 20:15.
#13
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 20:23
#14
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 20:33
#15
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 21:03
Wężyk podpięty. To jest drugi EGR, w poprzednim miałem uszkodzone gwinty od tej rurki metalowej, wiec musiałem wymienić.
#16
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 21:18
#17
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 21:36
Sprawdzałem ręcznie, przed włożeniem zawór chodzi. Co do dawki paliwa, auto przez miesiąc od momentu regeneracji pompy chodziło ok, kilka w miarę długich tras ok 150 km i nie było problemu. Z resztą podjechałem do firmy, która to robiła i stwierdzili że jest ok. Jedyne co im wyszło to czujnik położenia wału.
#18
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2016 - 21:46
