Rok:1996
Silnik:3.0 MV6
Witam. Od Piątku jestem szczęśliwym posiadaczem Omci. Silnik tak jak w tytule. I teraz mam mały problem odnośnie auta.
Zapala mi się kontrolka silnika , nie zawsze ale zauważyłem , że do puki się nie rozgrzeje , pali się non stop.
I teraz tak. Odpalę trzyma obroty około 2 tyś. Im wyższa temperatura silnika tym obroty niższe. Jak osiągnie 92 stopnie , obroty są już normalne. Lecz po przejechaniu od świateł do świateł , zatrzymaniu się trzymaja 1,1-1,2 chwilkę i spadają do normy.
Pytanie do was co może odpowiadać z to ? Czytam szukam , nie mogę znaleźć odpowiedzi. Z góry dziękuje za pomoc


1 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2016 - 16:52
#2
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2016 - 17:28
Podłącz pod kompa albo wymrugaj błędy i będziesz wiedział od czego check się pali. Wysokie obroty po odpaleniu to ssanie które się wyłącza jak się silnik rozgrzeje, czepianie się obrotów przy dojezdzie do świateł może powodować brudny krokowy
Edytowany przez T0m3k, 23 listopada 2016 - 17:32.
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: Kontrolka, silnik
Technika →
Porady ogólne →
Przywitanie i update do porady wymiany poduszek silnika 2,5/3.0Rozpoczęte przez kosello , 24 lut 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Forum ogólne →
Opel Omega b 2.0 16vRozpoczęte przez MIE_DZIAK , 16 gru 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Porady ogólne →
Silnik 2.0 8v z Calibry do OmegiRozpoczęte przez Rzykrzy , 27 cze 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Porady ogólne →
Nierówna praca silnika x20xevRozpoczęte przez adrianomega22 , 07 kwi 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
Technika →
Silnik, Osprzęt silnika, Układ Chłodzenia i Układ Paliwowy →
Liczne błędy + nietypowe usterki poboczneRozpoczęte przez Koczisek , 10 gru 2016 ![]() |
|
![]()
|