Witam. Spaliła mi się dzisiaj żarówka świateł mijania od strony kierowcy. Była to jakaś żarówka noname. Zastanawiam się nad zmianą na coś porządnego Phillips/Osram. Jakie żarówki polecacie? Jest tego sporo, NightBreakery, Blue i White Vision etc. Rozumiem, że zmiana w światłach mijania na światło białe pociągnie za soba zmianę żarowek w pozycyjnych. A jak to jest z drogowymi? Barwa musi być ta sama?


#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2016 - 00:04
różnica w stosunku do zwykłych marketowych kolosalna, oczywiście przy ksenach to i tak robi siad na dupe, ale wśród żarówek wg mnie wiedzie prym.
Teraz mam kolejnego opelka i tylko powyższe kupie, lampy juz też na valeo wymieniłem wiec tylko dobre żarówki plus przekaźniki i będzie spoko.
P. S. do omegi wybrałbym hidy jeżeli masz soczewki, chociaż cena dobrych hidów jest znacznie większa niż osramów, miałem też na próbę najtańsze hidy z allegro to też światła było znacznie więcej niż na osramach, ale nie mogłem patrzeć na tą barwę Światła, dlatego szukałem dalej wydając kolejne pieniądze
obecnie mam w mijania hidy o barwie 4300K a na długich osramy NB a w postojowych zwykle żarówki
Edytowany przez technix, 05 listopada 2016 - 00:05.
#3
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2016 - 10:39
Myślałem o kupieniu tych - http://allegro.pl/Sh...ef=last-visited. Całkiem dobre recenzje mają, ale wole zaczerpnąć opinii z kilku źródeł.
#4
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2016 - 21:01
Obecnie mam m. in. ich światła do jazdy dziennej, wszystko, co piszą na opakowaniach, pokrywa się z prawdą.
Piszą ze temp. barwowa tej żarówki to 4300K, a więc właśnie idealna biel ( tradycyjna żarówka ma barwę między 2700-3500K, te ostatnie osiągają osramy NB, wiec Philips powinien kłaść resztę na łopatki), ale pamiętaj, barwa światła to jedno, a natężenie światła to drugie, w tej drugiej kategorii żadna żarówka nie pokona, ani nawet nie dorówna ksenom, nawet chińskim HIDom.
Musisz wybrać czy liczy się dla ciebie widoczność ( może mieszkasz w mieście i nie potrzebujesz aż tyle światła) Czy przepisy?
Ja wybrałem HID bo mieszkam 20 km za miastem i naprawdę się spisują, ale wypada dodać że mam soczewki, a one jakoś słabiej świecą na zwykłych zarówkach aniżeli tradycyjne ryfle.
Swego czasu jak walczyłem z lampami u siebie miałem zamontowane ryfle, które ponadto po polerce naprawdę dobrze świeciły, tylko właśnie ta barwa żarówki powodowała, że chciałem kseny.
Może ta żarówka jest dobrym kompromisem w tym wszystkim, nie wiem, ale napewno kupię je do niedawno zakupionego Opla Combo, gdzie już , zdążyłem wywalić stare rozwalone lampy i zamontowalem VALEO w idealnym stanie
Edytowany przez technix, 05 listopada 2016 - 21:05.
#5
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2016 - 23:12
Ja swoje reflektory polerowałem ostatnio i widoczność poprawiła się znacząco nawet na jakichś budżetowych żarówkach, które były zamontowane. Myślę, że nawet zmieniając na White Vision różnica będzie olbrzymia. Xenony? Jasne ale kombinowanie z nimi przy 19 letniej Omedze to chyba mało opłacalny biznes. Co do Chińszczyzny to jakoś nie jestem przekonany. Cholernie uprzykrza to życie szczególnie osobom, z którym się wymijasz. Mieszkam w mieście, jeżdżę głównie po mieście ale robię też częste trasy głównie nocą poza obszarem zabudowanym po średnio doświetlonej drodze.
#6
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2016 - 07:42
#7
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2016 - 17:12
a posiadam w mijania Tungsram Sportlight 50%, barwa wpadająca w biel- w porównaniu do noname o wiele lepsze światło no i cena-20zł za komplet.
Stosunek cena/jakość/wytrzymałość mega...
Można jeszcze wklepić megalight 90% ew ultra 120% ale nie wiem jak z żywotnością
O night breakerach na piszą na wielu forach, że 4-7 miesięcy i padają zależy jeszcze jak ktoś jeżdzi ale jak na żarówki za 120zł~ to troszkę mało..
#8
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2016 - 17:59
Żarówki to H4, auto ma też DRL