Wskaźniki kupione na znanym portalu all... . Średnica 52 mm doskonale wpisuje się w panel popielniczki co potwierdza efekt na zdjęciu. Co do podłączenia to wskaźnik ładowania (woltomierz) podłączony bezpośrednio do gniazda zapalniczki. Samo gniazdo po lekkiej korekcie wylądowało koło dźwigni ręcznego i po prawej stronie tunelu. Foty później dołączę. Wskaźnik podciśnienia (vacum) wpięty bezpośrednio w magistralę. Wskaźnik doładowania (boost) odczyty pobiera wprost z kolektora ssącego. Po demontażu podszybia w lewej części auta znajduje się gumowa zaślepka - korek w grodzi przez którą przełożyłem wężyki do kabiny. Wskaźniki są mechaniczne. Podświetlenie wskaźników wpięte w instalację podświetlenia popielniczki, dzięki temu można ściemniać i rozjaśniać z całym podświetleniem.
Żarówki podświetlenia 12V - dawały po oczach więc po kombinacjach z amperami włożyłem 24V i jest ok. Co do czytelności to cóż można napisać wg mnie jest ok. Co prawda nie są w polu widzenia ale są duże i czytelne.