

Ciężko pali
#1
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2016 - 20:49
Silnik:2.2dti 120km
Witajcie wiem że jest tego pełno na forum ale mojego przypadku nie ma chodzi o to że w zime w temperaturze poniżej zera omega baaardzo ciężko pali wymienione filtr paliwa pompa wtryskowa po regeneracji (cala) świece grzeją mam taki patent dalem przekaznik wprowadziłem przycisk do kabiny i podłączył przekaznik do 2 przewodów swiec zarowych przy orginalnym przekazniku omega się nie zapowietrza bo raz stała dwa miesiące bakiem do dołu i podgrzalem sobie swiece moim patentem i paliła od kopa temperatura około 23C co zrobic może zwiększyć dawkę rozruchowa w zime odpalam ja na plaku bo żeby odpalila trzeba baaaaardzo dużo kręcić zuzywam około 2 akumulatorów i 1 od ciężarówki ona łapie ale nie chce wkręcić się do 1000 obrotów trzęsie masakra
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 11:49
Słaby akumulator był dzisiaj bo ladowalem ale i tak dobrze zapaliła temperatura około 23 C na komputerze pokazuje F chyba as gdzieś kable połamane czujnik wymieniłem
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 18:14
to trzeba kompa podpiąć i zdiagnozować
może jest wykończony czujnik temperatury
#6
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 19:33
Adrian błąd silnika jest od przekaznika swiec zarowych bo się spalił ale ja dorobilem sobie przycisk ze manualnie grzeje swiece kiedy chce i jak chce nawet jeśli przekaznik wymieniłem check się nie palił ale w lato był problem bo nie grzala swiec a w zime było to samo
#7
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 19:38
Jak dla mnie to problem leży w świecach.Nie widze żeby przy zapłonie zapalała Ci sie kontrolka od świec to raz.Może to przez rzezbe z przekaznikami która zrobiłes.Przy plusowych temperaturach silnik odpali nawet bez podgrzania swiec natomiast zimą to sie nie uda.Wymien swiece ma nowe.
#8
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 20:59
Jak dla mnie to problem leży w świecach.Nie widze żeby przy zapłonie zapalała Ci sie kontrolka od świec to raz.Może to przez rzezbe z przekaznikami która zrobiłes.Przy plusowych temperaturach silnik odpali nawet bez podgrzania swiec natomiast zimą to sie nie uda.Wymien swiece ma nowe.
Masz rację ale w lato bez grzania swiec baardzo ciężko pali a w zime trochę lepiej pali na tym patencid niż na orginalnym przekazniku
Może zwiększyć dawkę rozruchowa ?
#9
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 21:16
Radziłbym doprowadzić do stanu własciwego bez patentów.Sprawny przekaznik,dobre sprawne świece.Ten silnik to juz nie stary klekot z lat 80 który szło ustawić na oko,ucho kawałkiem druta i gumy do żucia
#10
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 21:38
Jutro ci nagram jak pali bez grzania swiec
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 22:15
Ale co z tego jak zrobię tak jak było i bede męczył rozrusznik na parkingu w lato bo nie będzie swiec grzalo przy plusowych temperaturach trzeba szukać rozwiązania bez mojego patentu w lato będzie lipa
Jutro ci nagram jak pali bez grzania swiec
Ale mając sprawny przekaznik w lato przy rozruchu na zimnym silniku tez wlącza sie grzanie świec.Ty masz pstryczek elektryczek ale skad masz pewnosc ze z 4 swiec nie grzeje tylko 1?
#14
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2016 - 22:38
Jutro pokaże wam jak pali z temperaturą silnika 40 C
#15
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2016 - 00:01
@Gorgol1852 Ciekawe jaki soft jest w ECU Twojej Omegi? Parę lat temu takie przypadki były "wałkowane" na forum, w kilku tematach. Problemem był właśnie trudny rozruch, przy średnich temperaturach.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#16
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2016 - 09:19
Ja bym chętnie dawkę rozruchowa zwiększył to coś da ?
#17
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2016 - 12:49
coś da, tylko pytanie czy efekt będzie wymierny do oczekiwań. Z Twoich postów wynika że lubisz druciarstwo, więc to jest Twoja sprawa jak będą dalsze problemy, a przy takiej rzeźbie będzie Ci ciężko uzyskać pomoc.
#18
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2016 - 14:09
#19
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2016 - 23:51
Miałem na myśli, że najlepiej doprowadzić stan samochodu do takiego, by nie było wstydu na dzielni jak i wstydu jak coś się popsuje z niemożnością dojścia do przyczyny. Prościej wyjaśnić nie umiem.
#20
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2016 - 14:56
może ktoś mi nagrać jak jego omega pali po uzyskaniu 30-40 C baardzo będę wdzięczny
Wklejam Ci dwa filmiki.Pierwszy to rozruch na zimnym silniku po nocy.Akumulator w aucie - 60Ah
Drugi temp ok 40 stopni.