

Kompletna wymiana przedniego zawieszenia
#1
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 11:29
-Amortyzatory bilstein b4 + osłony i odboje
-Łączniki stabilizatorów 2szt. Lemforder
-Końcówki drążków i drążek środkowy: tu się zastanawiam nad firmą. Podpowiedzcie coś
-Tarcze+ klocki: TRW, lub ATE(nie wiem jaki wyjdzie ogólny rachunek, a środki mam ograniczone, więc tu jeszcze nie podjąłem decyzji)
-Łożysko z piastą 2szt(też nie wiem)
-Tuleja wspornika drążka środkowego 1szt. Lemforder
-Sworznie i tuleje na wachacz(tutaj też preferuję Lemforder, z pewnością tą dużą, ale nie wiem jak będzie z kasą)
-Poduszki i łożyska na amortyzatory. Tutaj zupełnie nie mam pojęcia co wybrać. Nigdy nie miałem do czynienia z tymi częściami.
Nie wiem czy to już wszystko. Co o tym myślicie? Sugerując się cenami z allegro, trochę to kosztuję, ale kupując wszystko w jednym sklepie, liczę na jakiś upust. Czekam na odpowiedzi, bo tak nie da się jeździć. Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 11:49
-Łączniki stabilizatorów 2szt. Lemforder - OK
-Końcówki drążków i drążek środkowy: SWAG LUB LEMFORDER
-Tarcze+ klocki: TRW, lub ATE - bREMBO + REMSA
-Łożysko z piastą 2szt(też nie wiem) - JAK NIE WYJE TO NEI RUSZAJ
-Tuleja wspornika drążka środkowego 1szt. Lemforder - OK
-Sworznie i tuleje na wachacz(tutaj też preferuję Lemforder, z pewnością tą dużą, ale nie wiem jak będzie z kasą) - LEMFORDER OD BMW A MALA SWAG
-Poduszki i łożyska na amortyzatory. Tutaj zupełnie nie mam pojęcia co wybrać. Nigdy nie miałem do czynienia z tymi częściami. - LEMFODRER ALBO SWAG
#3
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 12:26

#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 13:24
#6
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 13:50
#7
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 16:14

jesli to jakas tajemnica to prosze na priva.
pozdr.
#8
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 16:33
Właśnie wyje. Polecano mi firmę Koyo, ale nie mogę znaleźć na allegro i nie wiem póki co ile takowe kosztują. Jakieś inne dobre?-Łożysko z piastą 2szt(też nie wiem) - JAK NIE WYJE TO NEI RUSZAJ
beast, a pochwalilbys sie ile $ za robocizne wyzej wymienionych rzeczy sie nalezy?
i tak mniej wiecej jak to z czasem wychodzi?
jesli to jakas tajemnica to prosze na priva.
pozdr.
Właściwie to wiadomość nie do mnie, ale większość można zrobić samemu. Ja jedyne czego sam się nie dotknę to tulejki wspornika i tych w wachaczach. Naczytałem się, że trzeba odpowiednio wprasować i dokręcać jak auto stoi na kołach. Także z tym wybiorę się do mechanika. Do reszty wystarczy ogólne pojęcie, trochę czasu i kilka kluczy...a no i ściągacz do sprężyn. Pozdrawiam.
#9
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 17:24
tulej wachacz duża od BMW to LMI 10532 koszt 78*2 (113*2)
tulej wachacza mała LMI 22116 koszt 53*2 (76*2)
sworzeń LMI 14707 78*2 (2*109)
końcówka lewa wew LMI 14703 105 (152)
końcówka prawa wew LMI 14704 105 (152)
końcówki zew LMI 26798/99 150*2 (218*2)
drążek środkowy LMI 16050 392 (568)
poduszka amora LMI 14698 75*2 (109*2)
łożysko mcpherson SACHS 801039 41*2 (60*2)
takie są ceny w IC w nawiasie normalne bez nawiasu z rabatami znajomego 1552 wychodzi z rabatami do tego amory jakieś 500 i jest cenka
#10
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 14:53
#11
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 14:58
ta co Ty podałeś to tulej z 5 a moja to z 7 są zamienneczy ta tuleja duża wachacza przedniego nie powinna być lemforder 10531.
#12
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 09:46
Do omy Lemf za 90zł znalazłem, do bety 5 - 55zł i do 7 - 70zł.
To które brać, te od "7"? Mechanik nie będzie miał problemów, że krótsze?
I mam jeden sworzeń do wymiany i nie wiem czy brać Febi czy Lemfordera (45/65)?
Pozostaje też pytanie, czy małe tuleje też koniecznie wymienić, bo są ok, a koszta rosną.
Z góry dzięki za pomoc.
#13
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 10:08
bierz od 7 większe auto i guma będzie wytrzymalsza, co do sworznia to lemfordaPanowie, a jaka jest różnica poza ceną?
Do omy Lemf za 90zł znalazłem, do bety 5 - 55zł i do 7 - 70zł.
To które brać, te od "7"? Mechanik nie będzie miał problemów, że krótsze?
I mam jeden sworzeń do wymiany i nie wiem czy brać Febi czy Lemfordera (45/65)?
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 10:35
jeśli jesteś na 100% pewien że tak to możesz, ja będę wymieniał wszystkoMałe zostawić jeśli dobre?
#16
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 10:53
#17
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 19:04
Panowie, a jaka jest różnica poza ceną?
Do omy Lemf za 90zł znalazłem, do bety 5 - 55zł i do 7 - 70zł.
To które brać, te od "7"? Mechanik nie będzie miał problemów, że krótsze?
I mam jeden sworzeń do wymiany i nie wiem czy brać Febi czy Lemfordera (45/65)?
Pozostaje też pytanie, czy małe tuleje też koniecznie wymienić, bo są ok, a koszta rosną.
Z góry dzięki za pomoc.
Gdzie są takie ceny ?
#18
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 20:20
roznica miedzy tulejami 10532 a 10531 nie polega na zastosowaniu w danym modelu...
potwierdzam ze nie ma problemow w montazu tej od bejcy, pod warunkiem ze mechanik nie rozbije gniazda tulejki przy demontazu
piaste polecam ta co szla w oryginale czyli koyo , 220 zl to nie duzo
lozysko mcperhsona najlepiej zaloyc skf albo to co szlo w oryg czyli fag/ina
[B]
#19
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 20:37
ja w grudniu za tuleje 10531 płaciłem w zaprzyjaźnionym sklepie 45zł/sztGdzie są takie ceny ?