

Swap silnika z 2.2 16v na 4.4 z bmw
#1
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2016 - 11:53
Silnik:2.2 16v
Witam ma omege z silnikiem 2.2 16v od pewnego czasu myślę nad włożeniem innego silnika dokładnie myślałem nad 4.4 z bmw chyba że ma ktoś inny pomysł ciekawy ?
Ps jeśli ktoś coś takiego robił lub mmial w planach to proszę o podzielenie się swoimi uwagami .
Ps wszystkich którzy mają zamiar pisać że jest to nieopłacalne i bezsensowne to niech zatrzymia to dla siebie .
#2
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2016 - 12:18

#3
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2016 - 12:42
jeśli chcesz v8 to może lepiej zostać w klimacie GM ? jeśli masz odpowiedni budżet to kup monaro 5,7 lub 6.0 i swap. na pw mogę dać Ci namiar na chłopa co robił taki swap. Jeśli natomiast niekoniecznie v8 to proponuję jak kolega wyżej silnik z saaba, dokładniej 2.3T. Albo uturbiaj vkę omegową. Chociaż każdy projekt jest ciekawy jak masz pieniądze, czas i jakąś tam wiedzę to działaj
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#4
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2016 - 18:10
Na YT jest filmik jak koleś wsadził do omci własnie 4.4 od BMW, jest też filmik z 2JZ więc jak widać wszystko się da:) Kwestia budżetu tak jak pisał kolega wyżej. Jednak moim zdaniem 2.3T byłoby dobrą opcją. Na jakimś forum widziałem taki projekt i gość miał chyba coś koło 400hp jeśli dobrze pamiętam.
#5
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2016 - 05:08
Na jakimś forum widziałem taki projekt i gość miał chyba coś koło 400hp jeśli dobrze pamiętam.
Jest ten koleś między nami
http://forum.omegakl...-tuningu-omegi/
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2016 - 21:58
Nerwus wszystko zależy ile chcesz w to wsadzić oraz ile chcesz uzyskać km. Mi po głowie chodzi wsadzić 4.0 v8 od lexusa LS 400 albo dołożyć kompresor od 3.0 tfsi. Zdecydujesz sam albo twój portfel bo to nie robota na sobotę czy weekend i też nie licz ze np w 5 tysiach sie zmieścisz bo przy przeróbkach zawsze coś wychodzi. trochę odzyskasz ze sprzedazy starych gratów ale rynek teraz pełny i nie tak łatwo sprzedać.
Sam decyduj
#8
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2016 - 10:05
#9
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2016 - 14:32
Nerwus wszystko zależy ile chcesz w to wsadzić oraz ile chcesz uzyskać km. Mi po głowie chodzi wsadzić 4.0 v8 od lexusa LS 400 albo dołożyć kompresor od 3.0 tfsi. Zdecydujesz sam albo twój portfel bo to nie robota na sobotę czy weekend i też nie licz ze np w 5 tysiach sie zmieścisz bo przy przeróbkach zawsze coś wychodzi. trochę odzyskasz ze sprzedazy starych gratów ale rynek teraz pełny i nie tak łatwo sprzedać.
Sam decyduj
Dokładnie tak jak mówisz kolego Wszystko sprowadza się to tego ile chcesz przeznaczyć na swapa. No i tak jak mówisz w trakcie przeróbki zawsze dojdą dodatkowe koszta
#10
OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2016 - 16:45
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2016 - 22:17
#13
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 07:26
Edytowany przez T0m3k, 25 czerwca 2016 - 07:30.
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 08:48
Najczystsza omega od XIX zlotu
#16
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 09:15
Będziesz musiał że skrzynia coś zrobić albo tą z bmw ale wtedy wał inny albo z omegi i dzwon przerobić. Silnik się zmieści pod maskę? Będziesz miał miejsce na chłodnice? No i na szerokość nie wiem czy silnik bmw nie jest szerszy więc może serwo przeszkadzać i pompa ABS no i kolektory wydechowe będziesz musiał jakieś customowe pewnie zrobić. Akumulator na bank będzie musiał iść do bagaja. Moim zdaniem nawet jak sprzedasz budę z bmw na części to i tak jeszcze sporo kasy będzie musiało dojść
Silnik się zmieści
Włożyć silnik i odaplić w budzie to żaden problem... Cała walka zacznie się żeby reszta dobrze działała
#17
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 14:16


#18
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 14:51
Pamiętaj rudego z imprezy nigdy nie wygoniszNo właśnie. I do tego to dalej tylko omega
. Wolalbym pójść drogą Ultera i rozebrać auto na śrubki, zrobić konserwację i pomalować, wygłuszyć, włożyć sprawdzony motor. Wtedy mam fajne auto na lata, a tak zajefajny motór pod maską i półtorej tony rdzy za nim

#19
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 15:24