Prosiłbym o ponowną weryfikację przez mądre głowy poniższych map LPG w samochodzie Opel Signum 2.0T
Podzespoły
Wtryskiwacze Barracuda 130NL
Reduktor KME Gold
STAG 300
Faro 8mm
Brak dysz
Poprzednie mapy mnie cały czas niezadowalały bo przy ciśnieniu 1.10b mnożnik żeby mapy sie JAKO TAKO pokryły szedł od 1.2 do 0.8. Teraz zrobiłem 1.0 i mapka wyszła bardzo podobna ale mnożnik od 1.2 do 1.
Adaptacja paliwa wg skanera OPCOM wynosi od 1% do -6%(w jednym momencie w trakcie ruszania jest max -13% i to mnie martwi)
Pytania:
1) Jaki zabieg należy poczynić górny zakres mapy LPG pokrył się z benzynową ? dysze ?
2) Czy taka korekta paliwa wg.OBD to coś złego ?
3) Który mnożnik spowoduje mniejsze spalanie, od 1.2-0.8 czy 1.2-1.0 ?
4) Przy około 200kmh czasem zapętli. Założyć dysze 3mm i podnieść ciśnienie ?
Z góry mega mocno przepraszam za omyłkowe zrobienie screenów na zgaszonym silniku. Mój błąd który dostrzegłem dopiero po powrocie do domu
Uprzedzam kolege manro że mapa mnożnika nie jest z automatu
jest z drogi 