Rok: 2001
Silnik: Y32SE
Byłem dziś po kilku naprawach (wymiana wahacza prawy tył i piasty lewy przód) ustawić zbieżność. Pan się nieco namordował, ale dało radę. Po kilku km auto zaczęło skrzypieć z lewej strony z tyłu.
Jak nacisne z tyłu zawieszenie dźwięk słychać bardzo wyraźnie. Podjechałem do znajomego, który ma kanał i zdiagnozował to tak, że tuleja wahacza ociera o wózek z lewej strony. Czy to jest w ogóle możliwe? Teraz nie wiem czy pojechać i reklamować sprawę tam gdzie robiłem zbieżność czy po zmianie geometrii jakaś usterka dała o sobie znać?
Aha, Pan który ustawiał zbieżność zadał mi podchwytliwe pytanie tj. czy moje auto ma sportowe zawieszenie (opcja do wyboru w programie do ustawiania zbieżności). Niestety nie wiem tego, ale po po udzieleniu informacji na temat wersji silnikowej Pan stwierdził, że tak. Czy to ma jakieś znaczenie?
Edytowany przez mcbarlo, 11 kwietnia 2016 - 19:07.